Gelica Skrevet 7. februar 2018 #1 Del Skrevet 7. februar 2018 Lurer på å kjøpe meg en steppmaskin som jeg kan bruke når jeg ser på tv på kveldene. Er det noe spesiell effekt i det (ser jo at det er bedre enn å ligge på sofaen, men vil det ha en synlig effekt over tid)? Har sett ulike steppmaskiner, f.eks en som man må gå tvers ut på sidene bak (om dere skjønner...) og en hvor man bare tråkker opp og ned på og noen som i tillegg har håndtak. Noen tips om hvilke som har best effekt og ikke minst hvor man får disse til en ok pris? Takk for hjelpen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Del Skrevet 7. februar 2018 Du kan stå og tråkke på en slik maskin i timer uten noe effekt om du ikke har kontroll på kostholdet. En slik maskin vil være med på å øke hverdagsaktiviteten, men om du vil ha noe synlig effekt er umulig å svare på. Anonymkode: c8bf2...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 7. februar 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 7. februar 2018 Hei :-) Den ser jeg og det vil selvfølgelig med fokus på kosthold i tillegg til dager på treningsstudio. Tenkte å booste opp med denne på kveldstid av og til når jeg likevel sitter i sofaen å glor tv. Ser på den stepmaskinen hvor man går på tvers ut på sidene bak at siden man må trå skrått så vil den (som de selvfølgelig reklamerer med) ;-) Trene både ben, rumpe, men også kjernemusklaturen i rygg mage pga holdningen man må ha. Jeg aner ikke, men hadde vært gøy å vite om noen som hadde forsøkt dette over en periode faktisk merket noe effekt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Del Skrevet 7. februar 2018 Jeg har en crosstrainer som jeg bruker mens jeg ser serier. Funker kjempebra!☺ Kjøpte den før jeg skulle gifte meg, og da gikk jeg ned 12 kg. Stod på den hver dag, i ulik hastighet selvsagt. Jeg kombinerte det med styrketrening på treningssenter da, pluss endring i kostholdet ☺👍 nå bruker jeg den mest for å holde vedlike. Anbefales☺ Anonymkode: 2b4b0...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Del Skrevet 8. februar 2018 Det er jo bra for kroppen å bevege seg fremfor å ligge på sofaen om kveldene, men det vil ha liten til ingen effekt på vektnedgangen i seg selv, dessverre. Det handler nok hovedsakelig om kosthold. Styrketrening kan dog være mer effektivt, da økt muskelmasse øker forbrenningen over lengre tid osv. Anonymkode: 8f224...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Del Skrevet 9. februar 2018 Jeg hadde en sånn man tråkker på tvers uten håndtak, og fy søren, man kan virkelig få pulsen opp og gang i musklene hvis man tråkker på :D Tips: legg håndkle under, det blir fort svett Anonymkode: 3fe2c...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå