Gå til innhold

"Vaginal orgasme" -klissvått...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en voksen dame med et litt uvanlig problem. Etter jeg passerte 40 år og apetitten på sex økte, har jeg begynt å få orgasme veldig lett. I løpet av en "økt" kan jeg få opptil 15 - 20 orgasmer, og det blir klissvått. Til å begynne med trodde jeg det var urin, men tømmer meg alltid før vi skal ha sex, samt at jeg likegodt kan gå toalettet etter vi er ferdig med ganske så full blære. Det blir så pass vått at håndklær kan vris.  Det her er flaut da jeg er i et relativt nytt forhold. Sexen er fantastisk, men senga blir jo ødelagt. Skjønner ikke hvor alt "vannet" kommer fra. Det er helt blank av farge. Tips på hvordan man holder igjen det her? 

Anonymkode: d3515...058

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tren opp musklene i underlivet, så ordner det seg nok. 

Anonymkode: 73743...347

Skrevet

Du squirter. Kjøp latekslaken og kos deg videre 😊

• Liker 5
Skrevet

Tisselaken og håndkle under :D Squirting er visst noe som mange prøver å få til, så du er visst én av de heldige. 15-20 orgasmer??? Wow :D

Anonymkode: a082c...a74

Skrevet

Det heter kvinnelig ejakulasjon (engelsk ”squirting” – sprute), i folkelig språkdrakt kalles det for sprutorgasme. De fleste har lite eller intet av det, noen få mye. Det har ingen ting med urin å gjøre, men det er sekret som i stor grad kommer fra kjertler som ligger under skjedeveggen og som tømmer seg ved seksuell opphisselse.

Du er heldig - nyt det!

• Liker 5
Skrevet
På 7.2.2018 den 9.04, AnonymBruker skrev:

Er en voksen dame med et litt uvanlig problem. Etter jeg passerte 40 år og apetitten på sex økte, har jeg begynt å få orgasme veldig lett. I løpet av en "økt" kan jeg få opptil 15 - 20 orgasmer, og det blir klissvått. Til å begynne med trodde jeg det var urin, men tømmer meg alltid før vi skal ha sex, samt at jeg likegodt kan gå toalettet etter vi er ferdig med ganske så full blære. Det blir så pass vått at håndklær kan vris.  Det her er flaut da jeg er i et relativt nytt forhold. Sexen er fantastisk, men senga blir jo ødelagt. Skjønner ikke hvor alt "vannet" kommer fra. Det er helt blank av farge. Tips på hvordan man holder igjen det her? 

Anonymkode: d3515...058

Guud så deilig. Kjæresten din er heldig :)

• Liker 1
Skrevet
På 7.2.2018 den 9.34, Rotemor skrev:

Du squirter. Kjøp latekslaken og kos deg videre 😊

det er urin😂nå må folk sjønne det snart

Anonymkode: d83b6...64e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lev og lær...

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså til alle som mener det er urin, kjenner dere ikke forskjellen? Det er jo helt klart på farge, uten lukt og smak!

TS: Lakklaken!!! Du får kjøpt det i de fleste erotiske butikker. De kommer i forskjellige farger og størrelser. Brettelaken eller strech :)

• Liker 2
Skrevet

Du squirter!  Heldiggris! Nyt det!

Har vært med 4 jenter som gjorde det. Utrolig deilig. Laken fås kjøpt der du kjøper vanlig sengetøy,  på princess osv. 

Det er ikke urin, selv om mange uvitende og uerfarne tror det.

• Liker 2
Skrevet

Ikea har tisselaken. 

Bruk truse når du onanerer. Så tisser du bare på deg og ikke spruter over alt. 

Anonymkode: fc3ed...d79

Skrevet

Det er jo faen ikke noe rart at TS og andre kvinner er flau over dette rundt ny partner når så mange påstår at squirt er urin....

• Liker 5
Skrevet

Får å gi dere alle en pekepinn. Jeg er har ved et uhell tissa på meg under onanering og jeg har squirtet. Kan love dere at det er sinnsykt stor forskjell.

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, Sphynx skrev:

Får å gi dere alle en pekepinn. Jeg er har ved et uhell tissa på meg under onanering og jeg har squirtet. Kan love dere at det er sinnsykt stor forskjell.

Takk for oppklaring :)

Skrevet

Menn har nå også fått med seg at squrting er stas :) De blir gjerne stolte av egeninnsatsen sin når det skjer ;) 

Skrevet

Mann her, kona gjør dette også, sinnsykt digg og opphissende!! Så ingenting å skamme seg over, han kan iallefall ikke beskylde deg for å fake...

Anonymkode: 0ca6d...d73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...