Gå til innhold

Tannregulering og særtilskudd gjennom nav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barnet mitt har fått regulering og vi har fått giroer for hele behandlingen.  De skal betales hvert kvartal de neste 2 årene. Hvis jeg skal søke til nav om at far skal bidra, skal det gjøres etter alle regningene er betalt eller skal jeg bare sende en kopi av alle giroer før jeg betaler? Eller sende en og en giro som er betalt etter hvert som mnd går? Noen som skjønte hva jeg mente? 🙂

Anonymkode: 7ad7e...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kopier innlegget ditt, og send spørsmålet til Nav. Da får du et sikkert svar for saksbehandler.

Anonymkode: f9032...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2018 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Barnet mitt har fått regulering og vi har fått giroer for hele behandlingen.  De skal betales hvert kvartal de neste 2 årene. Hvis jeg skal søke til nav om at far skal bidra, skal det gjøres etter alle regningene er betalt eller skal jeg bare sende en kopi av alle giroer før jeg betaler? Eller sende en og en giro som er betalt etter hvert som mnd går? Noen som skjønte hva jeg mente? 🙂

Anonymkode: 7ad7e...064

De betaler etterskuddsvis.

Anonymkode: a66c8...2d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De betaler etterskuddsvis.

Anonymkode: a66c8...2d6

Ok. Men det jeg lurer på er om hva jeg skal sende inn. Kan jeg betale alt på en gang å så sende inn hele røkla? Eller skal jeg betale hver 3. Mnd og så sende inn ny kvittering hver 3. Mnd? 

Ts

Anonymkode: 7ad7e...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...