AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Fyren jeg har datet i 4 måneder, møtt familien og vennene til og trodd skulle bli kjæresten min slapp tidenes bombe i går; han tar både extacy, hasj og diverse på byen med gutta i blant. Ikke mer enn rundt 1 gang i måneden, men jeg blei helt sjokka. Han mener det er null stress joggedress og kommer til å fortsette når han vil. Føler meg nesten "lurt". Hva hadde dere gjort? Noen med erfaringer rundt dette? Anonymkode: 9884f...fef
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 har selv dytta i meg litt av hvert i min ungdom. var dog bare en gang i mnd her også men totalt hjernedødt. at han tar det kun en gang i mnd er ingen garanti for at det går galt. Dump! Anonymkode: 4ac0a...f9c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Litt hasj en gang i mld hadde ikke plaget meg så mye, så lenge det ikke skjedde i mitt hus. Men alt som er sterkere enn alkohol ville jeg ikke vært komfortabel med. Så jeg hadde nok avsluttet forholdet, for jeg vet at jeg hadde bitchet som faen. Og jeg vil ha en kjæreste, ikke en som jeg må oppdra. Anonymkode: 1ebac...fc3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Jeg gjør det selv en gang i måneden, ikke så ofte en gang. Hvis jeg hadde møtt en som drev med samme så hadde jeg satt som krav at vi begge hadde sluttet med det. Jeg hadde sluttet uansett om jeg hadde gått inn i et forhold med en mann. Såpass respekt ville jeg vist for den andre parten. Jeg hadde dumpet han hvis han ike vil slutte med dette av hensyn til deg. Anonymkode: cacf6...6ea
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #8 Skrevet 6. februar 2018 Han hadde jeg dumpet. Fullstendig nulltoleranse for narkotika. Er greit med alkohol, men er ikke videre glad i for mye av det heller. Anonymkode: c5dfc...cfc 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #9 Skrevet 6. februar 2018 Jeg har nulltoleranse for narkotika. Anonymkode: 01437...da1 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #10 Skrevet 6. februar 2018 Det finnes ingen fremtid med mennesker som bruker narkotika, så det er bedre å dumpe nå enn å vente. :/ Anonymkode: cff3c...ee8 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #11 Skrevet 6. februar 2018 Hadde dumpet, slev om det hadde vært trist. Slike personer er det ingen fremtid med, det ville gått skeis uansett, - så bedre å nryte ut nå, enn om 2 år. Anonymkode: 5ae7a...54e
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. februar 2018 #12 Skrevet 6. februar 2018 Har null toleranse for narkotika bruk, så jeg hadde dumpet.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #13 Skrevet 6. februar 2018 Null stress joggedress? Anonymkode: 6a93a...c43 1
katten88 Skrevet 6. februar 2018 #14 Skrevet 6. februar 2018 (endret) blir litt frustrert av alle fordommene her og ts sin prippne oppførsel. jeg har brukt alt under solen da jeg var ungdom, altså prøvd alt, fra kokain, til hasj, lsd osv som noen sier her, " det blir ingenting av dem som bruker narkotika" jeg eier min egen bedrift, har 4 ansatte, slipper selv å jobbe og tjener over 1.4 millioner i året. jeg har også familie og ser på meg selv som en som greide seg bra. jeg bruker forsatt kokain på fest i ny og ne sånn ca 3 ganger i året. jeg er forresten forsatt ikke rundet 30 enda en annen ting alkohol og tobakk er både farligere og mer helseskadelig enn ecstasy og hasj. eneste forskjellen er at det er lovlig pga kulturen våres med alkohol og tobakk som går langt tilbake. Alkohol har tidligere vært ulovlig, men pga press fra folket har dette blitt lovlig igjen at du skal ha en " dumpegrunn" fordi han bruker ecstasy et par ganger i året med kompiser, som ikke har noe med deg å gjøre eller påvirker forholdet i det hele tatt at han har 4-5 slike kvelder i året er for meg meget patetisk. senk skuldrene, du har ingen grunn til å gå med hodet hevet, kom ned fra prinsesseskyen din. vist du liker han, så dumper du ikke pga bagateller. er ikke akkurat som han skal bruke ecstasy hver dag og være ruset mens han er med deg. folk som tar ecstasy tar lange pauser imellom slik at hormonene i hjernen kan normalisere seg igjen . hadde heller vært bekymret om han hadde drukket hver helg, da det er mye mer helsaeskadelig Endret 6. februar 2018 av katten88 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #15 Skrevet 6. februar 2018 4 minutter siden, katten88 said: blir litt frustrert av alle fordommene her og ts sin prippne oppførsel. jeg har brukt alt under solen da jeg var ungdom, altså prøvd alt, fra kokain, til hasj, lsd osv som noen sier her, " det blir ingenting av dem som bruker narkotika" jeg eier min egen bedrift, har 4 ansatte, slipper selv å jobbe og tjener over 1.4 millioner i året. jeg har også familie og ser på meg selv som en som greide seg bra. jeg bruker forsatt kokain på fest i ny og ne sånn ca 3 ganger i året. jeg er forresten forsatt ikke rundet 30 enda en annen ting alkohol og tobakk er både farligere og mer helseskadelig enn ecstasy og hasj. eneste forskjellen er at det er lovlig pga kulturen våres med alkohol og tobakk som går langt tilbake. Alkohol har tidligere vært ulovlig, men pga press fra folket har dette blitt lovlig igjen at du skal ha en " dumpegrunn" fordi han bruker ecstasy et par ganger i året med kompiser, som ikke har noe med deg å gjøre eller påvirker forholdet i det hele tatt at han har 4-5 slike kvelder i året er for meg meget patetisk. senk skuldrene, du har ingen grunn til å gå med hodet hevet, kom ned fra prinsesseskyen din. vist du liker han, så dumper du ikke pga bagateller. er ikke akkurat som han skal bruke ecstasy hver dag og være ruset mens han er med deg. folk som tar ecstasy tar lange pauser imellom slik at hormonene i hjernen kan normalisere seg igjen . hadde heller vært bekymret om han hadde drukket hver helg, da det er mye mer helsaeskadelig Dette er interessant, for han fungerer jo veldig bra og har sin egen bedrift. Har du noe forskning på det med skade-virkninger? Anonymkode: 9884f...fef 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #16 Skrevet 6. februar 2018 Ja, hadde dumpet. Vil ikke være sammen med en som setter rus såpass høyt. Anonymkode: fed73...a48 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #17 Skrevet 6. februar 2018 12 minutter siden, katten88 skrev: blir litt frustrert av alle fordommene her og ts sin prippne oppførsel. jeg har brukt alt under solen da jeg var ungdom, altså prøvd alt, fra kokain, til hasj, lsd osv som noen sier her, " det blir ingenting av dem som bruker narkotika" jeg eier min egen bedrift, har 4 ansatte, slipper selv å jobbe og tjener over 1.4 millioner i året. jeg har også familie og ser på meg selv som en som greide seg bra. jeg bruker forsatt kokain på fest i ny og ne sånn ca 3 ganger i året. jeg er forresten forsatt ikke rundet 30 enda en annen ting alkohol og tobakk er både farligere og mer helseskadelig enn ecstasy og hasj. eneste forskjellen er at det er lovlig pga kulturen våres med alkohol og tobakk som går langt tilbake. Alkohol har tidligere vært ulovlig, men pga press fra folket har dette blitt lovlig igjen at du skal ha en " dumpegrunn" fordi han bruker ecstasy et par ganger i året med kompiser, som ikke har noe med deg å gjøre eller påvirker forholdet i det hele tatt at han har 4-5 slike kvelder i året er for meg meget patetisk. senk skuldrene, du har ingen grunn til å gå med hodet hevet, kom ned fra prinsesseskyen din. vist du liker han, så dumper du ikke pga bagateller. er ikke akkurat som han skal bruke ecstasy hver dag og være ruset mens han er med deg. folk som tar ecstasy tar lange pauser imellom slik at hormonene i hjernen kan normalisere seg igjen . hadde heller vært bekymret om han hadde drukket hver helg, da det er mye mer helsaeskadelig Jeg tenker at man må ha et relativt kjedelig liv, eller psykiske problemer om man har behov/lyst til å ruse seg med narkotika. Ville aldri hatt en person som ruser seg, i nær omgangskrets (hatt det før, og null respekt der i gården fra meg) Enten skaffer man seg hjelp, og oppfører seg og er ansvarsfull, eller så kan man holde seg singel - i min mening Anonymkode: 5ae7a...54e 3
katten88 Skrevet 6. februar 2018 #18 Skrevet 6. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er interessant, for han fungerer jo veldig bra og har sin egen bedrift. Har du noe forskning på det med skade-virkninger? Anonymkode: 9884f...fef her ser du hvor lavt ecstasy ligger på skadevirkninger på deg selv og de rundt deg, hvor lite det faktisk påvirker deg og andre. heroin og kokain har alltid vært på toppen og vil nok være det i lang tid, det er det bare til å holde seg unna. alkohol ogh tobakk er som sagt mye værre. bare til å ta seg en tur på byn en lørdagskveld og se hvordan folk oppfører seg. kanskje dere skal få dere litt mer kunnskap før dere sprer fordommer ? jeg leste om alle stoffene jeg brukte før jeg prøvde det på fest. til å med så høyt kokain ligger på listen med både skadevirkning og avhengihetsskala så klarer jeg fint å kun bruke det 3 ganger i året eller noe. egentlig så trenger jeg ikke bruke det i det hele tatt. men på store fester hvor jeg ikke orker å bli fyllasjuk så tar jeg heller en stripe 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #19 Skrevet 6. februar 2018 Jeg hadde dumpet men det er fordi jeg vet det hadde blitt mye krangling av det. Jeg har nulltoleranse og driter i at andre mener det går helt fint å bruke innimellom, jeg vil ikke være sammen med noen som røyker vanlig røyk engang. Anonymkode: 6e54c...b4e 2
katten88 Skrevet 6. februar 2018 #20 Skrevet 6. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at man må ha et relativt kjedelig liv, eller psykiske problemer om man har behov/lyst til å ruse seg med narkotika. Ville aldri hatt en person som ruser seg, i nær omgangskrets (hatt det før, og null respekt der i gården fra meg) Enten skaffer man seg hjelp, og oppfører seg og er ansvarsfull, eller så kan man holde seg singel - i min mening Anonymkode: 5ae7a...54e hva er forskjellen på å ruse seg med ecstasy eller alkohol ? det er dine tanker og er ikke noe fakta eller konklusjon. psykiske problemer har ingenting med rusbruk å gjøre, da de fleste faktisk har ruset seg på et eller annet i livet og det er en liten andel som har psykiske problemer man kan også fint drikke alkohol eller ta ecstasy og oppføre seg helt greit, mange oppfører seg mye mer idiot helt edru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå