AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #21 Skrevet 7. februar 2018 Jeg har tatt laser, så jeg slipper både barbering og voksing Helt fantastsik nydelig å være helt hårløs og silkeglatt hele tiden og å slippe å stresse med den hårfjerningen! Dyrt, men SÅ verdt det! Jeg vokset før jeg begynte med laser Anonymkode: 8dcaf...12a
Gjest Cum Control Skrevet 7. februar 2018 #22 Skrevet 7. februar 2018 Gjør det du har mest lyst til å gjøre. Personlig synes jeg det penest med en landingsstripe, på andreplass kommer glatt
Fjelljenta Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #23 Skrevet 19. februar 2018 På 7.2.2018 den 12.18, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt laser, så jeg slipper både barbering og voksing Helt fantastsik nydelig å være helt hårløs og silkeglatt hele tiden og å slippe å stresse med den hårfjerningen! Dyrt, men SÅ verdt det! Jeg vokset før jeg begynte med laser Anonymkode: 8dcaf...12a Hvor mange behandlinger trengte du? Over hvor lang tid ? 😊
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #24 Skrevet 19. februar 2018 For å si det sånn så ble jeg mindre opptatt av hårveksten der nede etter jeg kom i et forhold. En ting er å møte noen en gang i uka for sex, da blir det lett å gjøre seg glatt og klar til den dagen, men med kjæreste man møter hver dag eller nesten hver dag blir det umulig å holde vedlike som glatt. Tar håret en gang i mnd ca, for han har ingenting i mot litt hår der, og da slipper jeg masse stikking med stubbete en dags hår hver dag også om jeg skulle drevet å barbert eller vokset hele tiden. Hvis du absolutt vil være glatt så bør du heller gå for voksing, og kjøpe deg en IPL maskin du bruker et par dager etter voksingen. Jevnlig bruk av IPL vil sinke farten på hårveksten etterhvert, noe også gjentakende voksing gjør. Har ikke prøvd det på underlivet, men kan si at etter fast bruk av IPL på leggene tar det veldig lang tid før det er full hårvekst der igjen, i vinter for eksempel har jeg ikke barbert bena en eneste gang, sikkert 5 mnd siden sist, og det er fortsatt ikke full hårvekst der. Anonymkode: 8447f...d8b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #25 Skrevet 19. februar 2018 På 7.2.2018 den 12.18, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt laser, så jeg slipper både barbering og voksing Helt fantastsik nydelig å være helt hårløs og silkeglatt hele tiden og å slippe å stresse med den hårfjerningen! Dyrt, men SÅ verdt det! Jeg vokset før jeg begynte med laser Anonymkode: 8dcaf...12a Laser er vel ikke permanent det heller? Anonymkode: 8447f...d8b
LiseOslo Skrevet 19. februar 2018 #26 Skrevet 19. februar 2018 Jeg barberer meg helt glatt foran og bak. Vurderer laser, noen som vet hva det koster?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #27 Skrevet 19. februar 2018 På 6.2.2018 den 11.15, AnonymBruker skrev: Og hadde mannen klaget, hadde han fått beskjed om at neivel, da kunne han jo bare holde seg unna, da. Høres ut som et sunt forhold... Anonymkode: 51300...74c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå