AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Vil PCOS alltid slå ut på blodprøver? Anonymkode: 5a530...bd5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Det er ikke slik at det er en bestemt blodprøve for å teste PCOS. Vanligvis tester legen diverse hormoner og ser om dine symptomer kan ha noe med de eventuelle verdier på blodprøvene som er utenfor referanseområde. Og en sjekk hos gynekolog for innvendig ultralyd. Anonymkode: f391b...90b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke slik at det er en bestemt blodprøve for å teste PCOS. Vanligvis tester legen diverse hormoner og ser om dine symptomer kan ha noe med de eventuelle verdier på blodprøvene som er utenfor referanseområde. Og en sjekk hos gynekolog for innvendig ultralyd. Anonymkode: f391b...90b Jeg har tatt 5 forskjellige blodprøver for å sjekke hormonene. Skal til gynekologen om ca 2 uker, for å sjekke om jeg har det. Har veldig hårtap og økt hårvekst. Prøvene mine var normale, så er derfor jeg lurer på om det er mulig å ha det selv om blodprøvene er fine Anonymkode: 5a530...bd5
Lulu1983 Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Jeg har PCOS og ikke noe uvanlige blodprøver;)
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 17 timer siden, Lulu1983 skrev: Jeg har PCOS og ikke noe uvanlige blodprøver;) Takk for svar :-) Anonymkode: 5a530...bd5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå