Gå til innhold

Finnes han?

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Finnes han som har sunne interesser? Han som kan trene for å være frisk? Finne på ting alene og med kompiser?
Finnes han som ikke MÅ drikke seg møkings hver helg? Og hvis han drikker at han ikke flørter med alt og alle og beføler de? Han som har kontroll når han drikker?
Finnes han som ikke trenger å snappe med exer og ex-ligg og ex-flørter? Han som sletter gamle relasjoner som ikke er sunne? Han som ikke trenger bekreftelse fra andre damer enn hun han er sammen med?
Finnes han som klarer å være ærlig om ting? Ikke skjuler ting? Kan kommunisere?
Finnes han som kan se forbi et ikke perfekt utseende? Men sette pris på de gode verdiene? Personligheten? De små tingene?

Føler det er håpløst :(

Anonymkode: 5917f...49a

Men hvorfor skal han velge deg da med alle de kjempebra attributtene og holdninger? Han vil ha kjempemagne jenter i kø som vil date ham.

Anonymkode: c58a6...a16

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men hvorfor skal han velge deg da med alle de kjempebra attributtene og holdninger? Han vil ha kjempemagne jenter i kø som vil date ham.

Anonymkode: c58a6...a16

Nei det vil han ikke. 

Har hatt mange av de egenskapene, men innser at kvinner kun vil ha en som kan gi de spenning, siden de kan fikse alt annet selv. 

Se bra ut, gi faen i kvinner, behandle de som søppel. Min suksessrate gikk opp når jeg tok steget vekk fra å oppriktig bry meg om oss, til kun å bry meg om meg. 

Often ser jeg etter jenter som er sårbare eller som ikke klarer bedre enn meg. Jeg får tømt meg og så fortsette dagen/tilværelsen min. Den eneste regelen jeg har er at jeg ikke knuller feite damer. 

En kan lure på hva som gjør at jeg har blitt tatt sånn? Livserfaring og en en evne til å legge følelser vekk, og se rasjonelt på hva en får ut av det. Slutte å romantisere kvinner som ikke er i stand til å dedikere seg i samme grad, eller ofre like mye som seg selv. 

Menn dør i kriger mens kvinner sitter og klager i media/omverden om hva de vil ha, eller hvorfor livene deres er så kjipe (klager for det meste på kropp, penger eller sex. Er aldri noe dypere enn det) 

LOL kvinnfolk 

Anonymkode: c4185...d8e

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Vet ikke hva du mener med et ikke perfekt utseende, men det må jo være en tiltrekning der ellers funker det ikke. Forrige dame jeg datet var ikke noe super modell, men helt normal. Hun var sprudlende og utadvent noe jeg liker veldig godt. Det var nok det som vant meg over. 

Ellers er de andre punktene enkle å dekke :nigo:

Endret av Minesveiper
Skrevet

Det var ikke akkurat høye krav så regner med det er svært høy andel menn som tilfredsstiller dem. 

Anonymkode: 0f812...17f

• Liker 1
Skrevet

Han finnes. Snakket med han senest i morges :biggrin:

Skrevet

Synes det du beskriver passer for de fleste menn jeg :)

Så om du kun møter menn som ikke passer inn i det ville jeg gjort noe med fremgangsmåten min.

Anonymkode: 25ca8...2a0

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, Elaine Marley said:

Eventuelt så er det bare en unnskyldning du har laget deg

Det er mye mulig, men det er en mere hyggelig tanke enn at jeg bare ikke er bra nok.

Anonymkode: 4b425...d38

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye mulig, men det er en mere hyggelig tanke enn at jeg bare ikke er bra nok.

Anonymkode: 4b425...d38

Så det er bedre å skylde på andre, da? "Kvinner vil ikke ha en mann som meg, så derfor er jeg singel" er tydeligvis mantraet til mange menn.

Det trenger ikke å være at du ikke er bra nok heller. Hva som gjør at du ikke lykkes er vanskelig å svare på, men å tenke at du ikke er bra nok eller at kvinner er for kravstore eller hva er begge like lite hyggelig å tenke.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men tettheten er nok større på noen arenaer enn andre. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det vil han ikke. 

Har hatt mange av de egenskapene, men innser at kvinner kun vil ha en som kan gi de spenning, siden de kan fikse alt annet selv. 

Se bra ut, gi faen i kvinner, behandle de som søppel. Min suksessrate gikk opp når jeg tok steget vekk fra å oppriktig bry meg om oss, til kun å bry meg om meg. 

Often ser jeg etter jenter som er sårbare eller som ikke klarer bedre enn meg. Jeg får tømt meg og så fortsette dagen/tilværelsen min. Den eneste regelen jeg har er at jeg ikke knuller feite damer. 

En kan lure på hva som gjør at jeg har blitt tatt sånn? Livserfaring og en en evne til å legge følelser vekk, og se rasjonelt på hva en får ut av det. Slutte å romantisere kvinner som ikke er i stand til å dedikere seg i samme grad, eller ofre like mye som seg selv. 

Menn dør i kriger mens kvinner sitter og klager i media/omverden om hva de vil ha, eller hvorfor livene deres er så kjipe (klager for det meste på kropp, penger eller sex. Er aldri noe dypere enn det) 

LOL kvinnfolk 

Anonymkode: c4185...d8e

Og sånne som deg elsker å henge på KG for å spre kvinnehat. 

:filer:

Anonymkode: a8701...fb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...