Gå til innhold

Finnes han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes han som har sunne interesser? Han som kan trene for å være frisk? Finne på ting alene og med kompiser?
Finnes han som ikke MÅ drikke seg møkings hver helg? Og hvis han drikker at han ikke flørter med alt og alle og beføler de? Han som har kontroll når han drikker?
Finnes han som ikke trenger å snappe med exer og ex-ligg og ex-flørter? Han som sletter gamle relasjoner som ikke er sunne? Han som ikke trenger bekreftelse fra andre damer enn hun han er sammen med?
Finnes han som klarer å være ærlig om ting? Ikke skjuler ting? Kan kommunisere?
Finnes han som kan se forbi et ikke perfekt utseende? Men sette pris på de gode verdiene? Personligheten? De små tingene?

Føler det er håpløst :(

Anonymkode: 5917f...49a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han gjør det. Virker som du har vært veldig uheldig med hvem du har møtt på. Er det dårlig erfaring med en eller flere?

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, TinyBean skrev:

Ja, han gjør det. Virker som du har vært veldig uheldig med hvem du har møtt på. Er det dårlig erfaring med en eller flere?

Flere :( begynner å miste håpet. Tilsynelatende normale menn, men så skjer slike ting...

Gjest Fillerista
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes han som har sunne interesser? Ja Han som kan trene for å være frisk? Ja, men først og fremst fordi det er gøy, helsa er en bonus. Finne på ting alene og med kompiser? Ja.
Finnes han som ikke MÅ drikke seg møkings hver helg? Lett. Og hvis han drikker at han ikke flørter med alt og alle og beføler de? Selvfølgelig. Han som har kontroll når han drikker? Ja.
Finnes han som ikke trenger å snappe med exer og ex-ligg og ex-flørter? Ja. Han som sletter gamle relasjoner som ikke er sunne? Vet ikke hvordan man sletter en relasjon, så her kan jeg ikke svare. Han som ikke trenger bekreftelse fra andre damer enn hun han er sammen med? Nei, en liten dæsj bekreftelse fra andre kvinner vet jeg faktisk at jeg trenger. Men det er lang vei derfra til skamløs flørting eller utroskap.
Finnes han som klarer å være ærlig om ting? Ja. Ikke skjuler ting? Ja. Kan kommunisere? Ja.
Finnes han som kan se forbi et ikke perfekt utseende? Ja. Men er ikke blind for utseende heller. Men sette pris på de gode verdiene? Selvfølgelig. Hvem setter ikke pris på en god verdi? Personligheten? Igjen: Selvfølgelig. De små tingene? Kommer helt an på hva de små tingene er.

Sånn ser det ut når en genuint bra fyr (etter eget utsagn - ta det for hva du vil) setter seg ned og svarer på alle spørsmålene dine.

Den dårlige nyheten er at jeg tror du skal være veldig, veldig heldig for å finne han. Den gode nyheten er at du ikke trenger å fire mye på krava. Lykke til 😁

Skrevet

@Fillerista det med de små tingene lurer jeg også på. Det er noe man stadig leser/hører om - at kvinner vil ha en mann som er [fyll inn det som passer] i det små tingene. 

TS: Selvfølgelig finnes det menn som er både oppmerksomme, ærlige, liker å være i forhold, er glad i og respekterer partneren sin, moderat ang alkohol osv osv. Det finnes til og med mange av dem. 

Anonymkode: e5d35...1b3

Skrevet

Åhh der synes jeg at du forklarte meg godt! Skulle ønske hadde ei som satt pris på alt dette.

Anonymkode: b587f...130

• Liker 2
Skrevet

Han finnes, men en slik mann er slik jeg ser det mindre frempå. Har du møtt på menn på byen, er det gjerne de som er frempå som dukker opp i kvinners liv. De gode menn sliter kanskje litt mer med å ta kontakt med kvinner? 

Jeg har møtt flere som er slik du ønsker, og synes de er overalt. Men det kommer an på hvordan du finner menn å date. Ofte har jeg opplevd at de beste er de man selv tar initiativ for å si hei til. 

Anonymkode: cd975...376

Skrevet

Det finnes da mange slike menn. Er gift med en slik selv, og de fleste venninnene mine er sammen med slike bra mannfolk. Du må ikke gi opp, og hold øynene åpne får røde flagg. Jeg tror du har vært uheldig.

Anonymkode: d7a07...2cf

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Finnes han?

Jeg finnes ja, men det er dessverre ikke veldig mange kvinner som er ute etter en sånn mann, så da blir jeg gående alene og lete i det uendelige.

Anonymkode: 4b425...d38

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finnes ja, men det er dessverre ikke veldig mange kvinner som er ute etter en sånn mann, så da blir jeg gående alene og lete i det uendelige.

Eventuelt så er det bare en unnskyldning du har laget deg, for jeg vil påstå at det er ganske mange kvinner som er ute etter slike menn.

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg er han du ser etter:nori: Haha.

Men som det skrives over her, vi sliter virkelig med å finne noen. Må tydeligvis bli en drittsekk for å få seg noe her i verden, tragisk.

Anonymkode: 80c47...f56

Skrevet
6 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Eventuelt så er det bare en unnskyldning du har laget deg, for jeg vil påstå at det er ganske mange kvinner som er ute etter slike menn.

Føler det sånn jeg og. Men jeg føler jeg vet at det er det damene vil ha, om det er snakk om forhold. Men har ennå ikkeklart å finne den jenta som vil ha det. Så sliter med å tro på det.

Skrevet
17 minutter siden, Elaine Marley said:

Jeg vil tippe problemet hans kanskje er litt likt som mitt, og det er at hvis man ikke så ofte møter single potensielle partnere så blir det lett å gå lenge uten at noe skjer :P

Anonymkode: f23e0...cd3

Gjest Fillerista
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg er han du ser etter:nori: Haha.

Men som det skrives over her, vi sliter virkelig med å finne noen. Må tydeligvis bli en drittsekk for å få seg noe her i verden, tragisk.

Sorry gutter, men jeg er overbevist om at hvis man svarer uforbeholdent ja på alle punktene i hovedinnlegget så er man ikke selvkritisk nok til å si så veldig mye om "hva slags mann" man er.

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler det sånn jeg og. Men jeg føler jeg vet at det er det damene vil ha, om det er snakk om forhold. Men har ennå ikkeklart å finne den jenta som vil ha det. Så sliter med å tro på det.

Ja, kan forstå det da, men blir lei av at det påstås at kvinner ikke vil ha slike menn og at man må bli drittsekk for å få seg dame.

Jeg tror det kan være mange andre grunner til at man ikke finner noen.

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil tippe problemet hans kanskje er litt likt som mitt, og det er at hvis man ikke så ofte møter single potensielle partnere så blir det lett å gå lenge uten at noe skjer :P

Anonymkode: f23e0...cd3

Ja, det er jo naturlig og det kan vel skape noen ikke så positive tanker.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Ja jeg finnes men jeg gidder ikke kaste bort tiden min på forhold. Har viktigere ting å bruke tiden min på.

Skrevet

Jeg er single og kan vel svare ja på de fleste punktene utenom å ha et godt forhold til Ex-en for det er viktig for meg at vårt felles barn skal ha det godt. Og jeg tviler på at jeg er så veldig unik...

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Fillerista skrev:

Sorry gutter, men jeg er overbevist om at hvis man svarer uforbeholdent ja på alle punktene i hovedinnlegget så er man ikke selvkritisk nok til å si så veldig mye om "hva slags mann" man er.

Tulla litt jeg da:nori:

Ingen er perfekte!

Skrevet

Ja han finnes, det er jo en perfekt beskrivelse av meg. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes han som har sunne interesser? Han som kan trene for å være frisk? Finne på ting alene og med kompiser?
Finnes han som ikke MÅ drikke seg møkings hver helg? Og hvis han drikker at han ikke flørter med alt og alle og beføler de? Han som har kontroll når han drikker?
Finnes han som ikke trenger å snappe med exer og ex-ligg og ex-flørter? Han som sletter gamle relasjoner som ikke er sunne? Han som ikke trenger bekreftelse fra andre damer enn hun han er sammen med?
Finnes han som klarer å være ærlig om ting? Ikke skjuler ting? Kan kommunisere?
Finnes han som kan se forbi et ikke perfekt utseende? Men sette pris på de gode verdiene? Personligheten? De små tingene?

Jeg er han ;) høres så rart ut å si. 

Hvem er duda, og hva kan du tilby?

Anonymkode: 81fa9...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...