Gå til innhold

Litt flaut om orgasme og tissing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere! Her kommer det et muliges litt flaut spørsmål, lurer på om det er noen andre (damer) som blir veldig tissetrengte rett etter orgasme? Jeg merker at jeg blir det uansett, selv om jeg tisser rett før sex. Og så er det jo gjerne sånn at mannen jeg er med gir meg en orgasme ved å fingre eller slikke etc. før han vil inn i meg, noe som jo er veldig bra, men synes det er så ubehagelig med penetrering og støting når jeg jo egentlig må skikkelig tisse etter orgasmen... og så er det jo slitsomt å måtte avbryte for dopause etter orgasme, og litt flaut og med ny partner... er det noen andre som har det sånn? Eller er jeg litt rart skrudd sammen "der nede"? :-P

Anonymkode: 18976...97d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må alltid tisse etter orgasme, men jeg synes sexen blir mye bedre når jeg er sikkelig tissetrengt, så her kjører vi på!

Skrevet

Ingen fare dette her. Si til han at du blir veldig tissetrengt etter orgasme og så går du og tisser fast etter hver gang du har hatt det, og så er det bare å fortsette etterpå. Null stress det vel😉. Han har nok forståelse skal du se! 

• Liker 2
Skrevet

Samme her 

Anonymkode: b2717...2ff

Skrevet
På 6.2.2018 den 9.02, AnonymBruker skrev:

Hei dere! Her kommer det et muliges litt flaut spørsmål, lurer på om det er noen andre (damer) som blir veldig tissetrengte rett etter orgasme? Jeg merker at jeg blir det uansett, selv om jeg tisser rett før sex. Og så er det jo gjerne sånn at mannen jeg er med gir meg en orgasme ved å fingre eller slikke etc. før han vil inn i meg, noe som jo er veldig bra, men synes det er så ubehagelig med penetrering og støting når jeg jo egentlig må skikkelig tisse etter orgasmen... og så er det jo slitsomt å måtte avbryte for dopause etter orgasme, og litt flaut og med ny partner... er det noen andre som har det sånn? Eller er jeg litt rart skrudd sammen "der nede"? :-P

Anonymkode: 18976...97d

Tisselaken, så er det bare å kjøre på mens du gjør det du må :)

Skrevet

Sliter med det samme. Trenger ikke være etter orgasme en gang, uansett hvor mye jeg tømmer blæra så må jeg tisse under akten, bare to tre dråper, men det er en ekkel følelse. Snakk ut med partneren om det. Han vil forstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...