Gå til innhold

Hvordan sjekker man kassadama?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tøff ved tastaturet, haha. Jesus..

Anonymkode: dd805...9d1

Ikke så tøff verken på eller utenfor. Men det jevner seg ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du sjekke kassadama, må du nesten studere kassalappen nøye og se om du finner noen uoverensstemmelser. Og overraskende ofte gjør en faktisk det.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vet at det vil være ubehagelig for henne 9 av 10 ganger.

Den innsikten vil for de fleste med normalt fungerende sosiale antenner være nok til å la det være...

Anonymkode: ee464...991

Skrevet

Grusomt å bare levere en lunken lapp med nummer på. Jeg får gysninger av å tenke på det. :P Enda værre er det å bli spurt om kino. Altså er det bare meg som synes dette er forferdelig kleint? De gangene jeg blir sjekka opp i kassen så er jeg alltid redd i ettertid for at vedkommende skal dukke opp igjen. Det kan ødelegge flere dager for meg.
Så her må man opptre smidig.
Jeg liker veldig godt det eksemplet ab #14 kom med. Han hørtes ut som en skikkelig koselig kar. :)

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den innsikten vil for de fleste med normalt fungerende sosiale antenner være nok til å la det være...

Anonymkode: ee464...991

Det var da voldsomt. Lagde denne tråden ene og alene for å se om det kommer noen tips som minimerer sjansen for at det blir ubehagelig for henne. 

Anonymkode: dd805...9d1

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet

Kjøp masse hygieneprodukter, og dra en vits.

Skrevet

Enig med småprat og morsomheter en god stund først. Du vil jo merke da om hun gidder å snakke med deg eller ikke. Er hun nysgjerrig på deg vil du jo se dem klassiske tegnene på henne når hun ser eller snakker med deg. Disse tegnene er lett å se, du er nok kjent med dem siden du tross alt har dratt dame før 😉 Må vel være en tid på dagen det er mindre med andre kunder, dra dit da om du har muligheten?

Skrevet

Du kan kjøpe kondomer engang så ser du an reaksjonen.

Det var ei kassedame som hadde et veldig godt øye til meg i 2016, hun ble i overkant glad og pratsom hver gang jeg handlet hos hu - på en måte hun ikke var mot andre.

Helt til en dag hvor jeg handlet kondomer og så fikk jeg en skikkelig sur kommentar "jasså ja...", etter det ble jeg ikke møtt med smil eller hyggelig prat lenger men et stenansikt. 

Det hun ikke visste var at kondomene var for å bruke de på en dildo jeg har og ikke på ei dame så hun hadde ingen grunn til og bli sjalu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...