AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Er det bare jeg som er lei av de slibrige folkene som sjekker opp alle damer? De som prøver seg på absolutt alt og alle? Syns det er så ekkelt og vet at flere kvinner syns det er slitsomt med disse guttene/mennene som er helt desperate og sjekker opp «alle damer» og som om at de bare venter på en anledning til å sjekke opp en kvinne? Hva gjør dere for å slippe å bli plaget av sånne folk? Anonymkode: 40889...eee 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Jeg er så lei av å dikte opp navn på en venninne eller en kamerat for den saks skyld når disse slibrige mennene er ute for å «sjekke damer». Som om at mine venninner er interessert. Eh... nei. Hvor mange navn på venner/venninner skal jeg dikte opp for at folk skal få være i fred? Anonymkode: 40889...eee
WubWub Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere for å slippe å bli plaget av sånne folk? Anonymkode: 40889...eee "Ikke interessert. Adjø" 1
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som er lei av de slibrige folkene som sjekker opp alle damer? De som prøver seg på absolutt alt og alle? Syns det er så ekkelt og vet at flere kvinner syns det er slitsomt med disse guttene/mennene som er helt desperate og sjekker opp «alle damer» og som om at de bare venter på en anledning til å sjekke opp en kvinne? Hva gjør dere for å slippe å bli plaget av sånne folk? Anonymkode: 40889...eee De fleste tar et nei for et nei.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev: De fleste tar et nei for et nei. Det er jo bra at du slipper det. Jeg har noen venninner og noen av disse guttene tar helt seriøst ikke et nei for et nei fra disse. Damer klarer helt fint å si i fra hvis de er interesserte i noen. Anonymkode: 40889...eee
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 Tror ikke kvinner og menn er så forskjellige her Anonymkode: efb76...8fd 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror ikke kvinner og menn er så forskjellige her Anonymkode: efb76...8fd Hva? Er slibrige menn slibrige ovenfor menn også? Anonymkode: 40889...eee
Hadley Skrevet 6. februar 2018 #8 Skrevet 6. februar 2018 (endret) Fortell at du er lesbisk og ignorer dem. Endret 6. februar 2018 av Hadley
Perle Skrevet 6. februar 2018 #9 Skrevet 6. februar 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som er lei av de slibrige folkene som sjekker opp alle damer? De som prøver seg på absolutt alt og alle? Syns det er så ekkelt og vet at flere kvinner syns det er slitsomt med disse guttene/mennene som er helt desperate og sjekker opp «alle damer» og som om at de bare venter på en anledning til å sjekke opp en kvinne? Hva gjør dere for å slippe å bli plaget av sånne folk? Anonymkode: 40889...eee RBF. (resting bitch face). Funker som fjell. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Resting_bitch_face Endret 6. februar 2018 av Perle
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #10 Skrevet 6. februar 2018 Jeg avviser dem. Kan ikke gjøre så mye mer, jeg kan ikke hindre dem i å forsøke seg på meg. Synes også litt synd på slike menn. Tenker enten så får de aldri napp eller så er de totalt uten følelser siden de aldri finner noen å bli glad i. Anonymkode: 2eb15...fcd
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #11 Skrevet 6. februar 2018 2 minutter siden, Perle skrev: RFB. (resting bitch face). Funker som fjell. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Resting_bitch_face Og da får du være i fred? 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg avviser dem. Kan ikke gjøre så mye mer, jeg kan ikke hindre dem i å forsøke seg på meg. Synes også litt synd på slike menn. Tenker enten så får de aldri napp eller så er de totalt uten følelser siden de aldri finner noen å bli glad i. Anonymkode: 2eb15...fcd Bra. Må være innmari kjedelig og tidkrevende og avvise folk gang på gang men... Jeg syns egentlig at du skal forhindre det siden du åpenbart ikke syns noe om dem du heller, som så flere andre også syns. Jeg syns de bare er plagsomme og slibrige men det finnes vel noen der ute som tiltrekkes av disse også. Anonymkode: 40889...eee
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #12 Skrevet 6. februar 2018 16 minutter siden, Hadley skrev: Fortell at du er lesbisk og ignorer dem. Venninnene mine er ikke lesbiske men ja. Kanskje det virker enda bedre. Anonymkode: 40889...eee
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #13 Skrevet 6. februar 2018 Alt i alt tar det mye tid å snakke bort flere byer med kvinner når en sånn person ikke tar et hint. Man kan jo begynne å lure på hva en sånn person er laget av altså. Anonymkode: 40889...eee
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #14 Skrevet 6. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Bra. Må være innmari kjedelig og tidkrevende og avvise folk gang på gang men... Jeg syns egentlig at du skal forhindre det siden du åpenbart ikke syns noe om dem du heller, som så flere andre også syns. Jeg syns de bare er plagsomme og slibrige men det finnes vel noen der ute som tiltrekkes av disse også. Anonymkode: 40889...eee Hvordan skal jeg forhindre dem i å sjekke opp kvinner? 3 minutter siden, AnonymBruker said: Alt i alt tar det mye tid å snakke bort flere byer med kvinner når en sånn person ikke tar et hint. Man kan jo begynne å lure på hva en sånn person er laget av altså. Anonymkode: 40889...eee Anonymkode: 2eb15...fcd
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #15 Skrevet 6. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg forhindre dem i å sjekke opp kvinner? Anonymkode: 2eb15...fcd Du skrev at du klarte det. Når det gjaldt deg selv. Vet ikke jeg...? Anonymkode: 40889...eee
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #16 Skrevet 6. februar 2018 Det som er så kvalmt og som majoriteten syns er kvalmt er den slibrigheten. Også har dem ikke sosiale intelligens nok til å skjønne at folk er ikke interessert i sånne som oppfører seg sånn. Anonymkode: 40889...eee 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #17 Skrevet 6. februar 2018 Her om dagen stilte en kar seg ved siden av en venninne og sto og nusset etter henne. En fremmed mann. Skal vite hva hun heter og sånn sagt i en slibrig tonefall med en regelrett respektløs oppførsel. Stakkars!! Gode råd å ta med seg på veien. Anonymkode: 40889...eee 1
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2018 #18 Skrevet 6. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bra at du slipper det. Jeg har noen venninner og noen av disse guttene tar helt seriøst ikke et nei for et nei fra disse. Damer klarer helt fint å si i fra hvis de er interesserte i noen. Anonymkode: 40889...eee Er de klare i sin Nei? Enkelte må ha det inn med teskje, men vil si 99 av 100 tar det første gangen en sier Nei jeg er dessverre ikke interessert i deg 2
herzeleid Skrevet 6. februar 2018 #19 Skrevet 6. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av å dikte opp navn på en venninne eller en kamerat for den saks skyld når disse slibrige mennene er ute for å «sjekke damer». Som om at mine venninner er interessert. Eh... nei. Hvor mange navn på venner/venninner skal jeg dikte opp for at folk skal få være i fred? Anonymkode: 40889...eee Hvorfor må du dikte opp navn på folk?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #20 Skrevet 6. februar 2018 Skjønner ikke et bær av denne tråden. Anonymkode: 8ce22...36c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå