Gå til innhold

Har jeg tatt for mange sovetabletter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Tok 3 sovetabletter akkurat nå, det er Quetapin 25 mg. Som vil si at jeg har tatt 75 mg? Er dette farlig? Har lest at det ikke er farlig og at det dr normalt for folk å ta 300 mg også. Men jeg vet ikke, stresser litt her

Anonymkode: 0a405...3d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok sikkert Bra, sånn bortsett fra at du kan få litt hangover imorgen og sove litt dypt. Hvorfor tok du 3 tabletter? Hadde sikkert holdt med 1.

Skrevet

Nei det er ikke farlig ,jeg tar 400 mg,kan sikkert være ubehagelig siden du sikkert opptrappes enda?

Skrevet

Absolutt ikke farlig, man kan ta mange hundre milligram uten problemer.

Anonymkode: ce294...19a

• Liker 2
Skrevet

Du kan få ubehag i form av «hangover» og i noen tilfeller litt hallusinasjoner. Er du bekymret så ring gifttelefonen 

Anonymkode: 8e195...843

Gjest Athleisure
Skrevet (endret)

Har selv forsøkt disse tablettene før, og fikk de verste hallusinasjonene + kraftig hjertebank og angst. Falt også rett i bakken da jeg skulle lage meg mat på kjøkkenet. Aldri mer

Endret av Athleisure
Skrevet

For det første så er ikke quatepin er ikke sovatablett, og for det andre selvom det ikke er farlig som flere nevner så skal man ikke ta mere enn det legen har foreskrevet.

Anonymkode: a845e...0dd

• Liker 1
Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen
lillesky (mod)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...