AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #21 Skrevet 7. februar 2018 36 minutter siden, Neinøff skrev: Jo, det kan de. Det holder med en isolert hule. Nei det kan de ikke. De skal ha friskt vann Helen tiden, det fryser i minusgrader. En gylden regel for kanineiere, fryser vannet så er det for kaldt Anonymkode: bafb8...3d6 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #22 Skrevet 7. februar 2018 6 minutter siden, palamina skrev: Her tror jeg ikke vi kommer noen vei. What ever floats your boat. Jeg har alltid hatt kanin løs i huset uten bur, 200 kvm inne med tilgang gjennom kattedør til et mål inngjerdet tomt ute. Full frihet døgnet rundt året rundt. Inne har jeg tre svære kasser med strø, greiner og jord å grave i. Ikke at de graver så ofte, men det hadde de nok gjort hvis de hadde kjedet vettet av seg i en liten innhegning i hagen. Ikke minst får de dekket behovet for å være sosial med familien sin når de ønsker det og ikke bare når noen kommer ut i hagen for å sette av litt tid til dem. Helt enig med deg. Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal ha dyr når de bare blir stuet vekk ute med kanskje et par besøk om dagen bare så man er sikker på at de lever. Anonymkode: bafb8...3d6 3
Gjest making.a.mess Skrevet 7. februar 2018 #23 Skrevet 7. februar 2018 Pinnedyr. Pinnedyr blir ikke lei av å krabbe rundt på barna. De krever lite og lever kort.
Gjest Gia_ Skrevet 9. februar 2018 #24 Skrevet 9. februar 2018 http://speiltvillingene.blogg.no/1468419002_13072016.html http://speiltvillingene.blogg.no/1516210452_kaniner_p_snfre.html#comment
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #25 Skrevet 9. februar 2018 Vil ikke anbefale å ha noe burdyr egentlig, tenk over hva slags liv dyret får. Og jeg syns en 2-3-åring er for liten, tviler på at dere får dyret tamt når noen skal klemme, lugge og stikke fingrene i øynene på dem, slik som barn jo gjerne gjør, med eller uten vilje. Syns akvarium er kjipt også, fisker er ikke til for at vi skal ha noe å se på. Anonymkode: 9a403...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #26 Skrevet 9. februar 2018 Ingen smådyr går bra sammen med små barn. Barn forstår ikke at en kanin ikke tåler å bli løfter og at et marsvin ikke er interessert i kos. Hva når barnet blir lei? En kanin kan med godt stell leve i 12 år og et marsvin kan bli 8-10 år gamle. Både kanin og marsvin må skaffes i par, det er rett og slett dyreplageri å la et flokkdyr leve alene..De krever stor plass og mye daglig stell. Det må dere ta dere av, er dere klar for det ansvaret? Anonymkode: 22c03...1f8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå