AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Hei! Jeg lurer på om noen har turoperatører/ reiseselskap og/ eller hoteller å anbefale meg til/ på Bali! Legger lista litt høyt denne gangen, og vil gjerne slå til med et 5- stjerners skikkelig bra hotell ( Til forskjell fra sist jeg var der, på backpackertur ) . Er det noen som vet når det er billigst og best å reise dit? ( Tenker i utgangspunktet mai ). Og med hvem? ( Skal dra med kjæresten altså, tenker på flyselskap;)) Lønner det seg å kjøpe chartertur, eller å kjøpe fly og hotell separat? Jeg blir glad for alle tips! :D Anonymkode: 2dea8...abe
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Jeg tror mai en en fin tid å reise på. Tørr sesong og før det er stappstappfullt som da jeg var der i slutten av juli. Jeg vil anbefale Emirates. De flyr Oslo-Dubai-Bali. Luksushotell vet jeg dessverre ikke så mye om, da jeg bodde på biliigmåten da jeg var der. Anonymkode: 5195f...668
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror mai en en fin tid å reise på. Tørr sesong og før det er stappstappfullt som da jeg var der i slutten av juli. Jeg vil anbefale Emirates. De flyr Oslo-Dubai-Bali. Luksushotell vet jeg dessverre ikke så mye om, da jeg bodde på biliigmåten da jeg var der. Anonymkode: 5195f...668 Tusen takk skal du ha for tips! Ja, vil helst unngå at det er altfor mye folk;) Gjorde og så du noe spesielt når du var der?:) Anonymkode: 2dea8...abe
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk skal du ha for tips! Ja, vil helst unngå at det er altfor mye folk;) Gjorde og så du noe spesielt når du var der?:) Anonymkode: 2dea8...abe Turen min ble litt amputert på grunn av forskjellige ting, så det er flere ting jeg ikke fikk gjort. Men dro på dagstur rundt til templer og utsiktspunkt til vulkan der. Litt turistfelle, men veldig grei måte å få med seg mye på en dag. Apepark og balinesisk danseshow i Ubud. Var i sør, Seminyak, for å bade og sole meg. Skulle vært på nordsiden også. Er visst sykt fint å dykke der. Var sørpe forkjølet og fikk verken dykket eller prøvd surfekurs. Sikkert andre som har flere forslag. Anonymkode: 5195f...668 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Bruk secret escapes. Kjempe deal på hoteller. Anonymkode: 23921...7ac 1
halvehimmelen Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 Typen og jeg skal også til Bali i mai, og vi droppet hotell og går heller for en privat villa i Nordbali. Der får vi stort hus, privat basseng og hage, alt med egen rengjører og kokk inkludert i prisen. 1000kr natta.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #7 Skrevet 11. februar 2018 Anbefaler veldig en tur til Giliøyene. Var på Gili Meno i februar og var alene på stranda. Liten øy, bare ca. 1 km x 2 km stor så ikke så mye å gjøre unntatt strandliv, avslapning og snorkling. Men helt perfekt hvis man er ute etter det. Vi var på Sanur på Bali men der var det mer folk. Samme med Ubud, mye turister. Men veldig fint å ta en sykkeltur fra fjellene og ned til Ubud igjen. Bli kjørt opp og så sykle gjennom landsbyer og rismarker på vei ned igjen. Anonymkode: 92eb1...846
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #8 Skrevet 11. februar 2018 * følger denne. Vurderer å ta bryllupsreisen til Bali. Vi ønsker å bo litt i nærhet til flyplassen. Maks 45 min -1 t unna flyplassen om mulig. Noen som vet om gode steder som er sentralt, men fortsatt nydelig? Hotell-tips, etc? Anonymkode: 27815...9a8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #9 Skrevet 26. april 2018 Da nærmer det seg avreise! Noen som har flere tips? F. eks til et hotell i Ubud? Tenker å ta et par dager der. Kule utflukter er også veldig interessant!:D Anonymkode: 2dea8...abe
reiseglad Skrevet 26. april 2018 #10 Skrevet 26. april 2018 Alaya resort i Ubud er bra, særlig hvis det er snakk om bryllupsreise. Litt dyrt, men flott! Dere bør også dra innom risterrasseområdene litt nord for Ubud, da passerer dere også gjennom en landsby med masse håndarbeid/trearbeider.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå