Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må virkelig skjerpe meg og ta meg sammen 😣 Jeg har lagt på meg så mye i det siste, og nå kan jeg ikke bruke fødsel og graviditet som unnskyldning lenger. Barnet er jo snart 1 år 😬 Fra nå av er det skjerpings og regelmessig trening. Som min mor sa til meg i dag, du er altfor ung til å la deg forfalle på den måten! 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stacy__ skrev (3 minutter siden):

Jeg må virkelig skjerpe meg og ta meg sammen 😣 Jeg har lagt på meg så mye i det siste, og nå kan jeg ikke bruke fødsel og graviditet som unnskyldning lenger. Barnet er jo snart 1 år 😬 Fra nå av er det skjerpings og regelmessig trening. Som min mor sa til meg i dag, du er altfor ung til å la deg forfalle på den måten! 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har hengt litt for mye på KG i det siste. For nå har jeg blitt C-kjendis 🙈 Vet ikke om jeg skal tolke det positivt eller negativt….

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (33 minutter siden):

:klem:

• Hjerte 1
Skrevet
Stacy__ skrev (1 time siden):

Jeg har hengt litt for mye på KG i det siste. For nå har jeg blitt C-kjendis 🙈 Vet ikke om jeg skal tolke det positivt eller negativt….

Vi liker deg her i hvert fall :)

• Hjerte 1
Skrevet

Vi liker deg ja og du er en utmerket kjendis. :klappe:

Skrevet
Stacy__ skrev (2 timer siden):

:klem:

:hjerte::hjerte:

Skrevet

Åååååå...jeg blir ikke lei av å se snutter av familien hans + OZZY selv og de har en diger skuff full av forskjellige
sjokolader på sitt kjøkken...så full at skuffen ikke vil lukkes...wow! :rodmer: Der skulle jeg bodd. Hadde trillet, men la gå...

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Åååååå...jeg blir ikke lei av å se snutter av familien hans + OZZY selv og de har en diger skuff full av forskjellige
sjokolader på sitt kjøkken...så full at skuffen ikke vil lukkes...wow! :rodmer: Der skulle jeg bodd. Hadde trillet, men la gå...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har funnet den neste 3D printeren jeg skal ha 🙈😁

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 13.8.2025 den 8.37):

Jeg har tatt de valgomat-testene to ganger og skal vel ta den en gang til, men...det er sannelig ikke lett det der.
Mange spørsmål og problemstillinger som ikke har noe med meg og mitt liv å gjøre. :klo: Har heller ikke bestemt meg. 

Det har jeg. Blir en stemme til mine tidligere partifeller denne gangen. Trenger en motvekt mot alt det blå i verden for tiden. 

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (28 minutter siden):

Jeg har funnet den neste 3D printeren jeg skal ha 🙈😁

Hva skal du med 2?

Skrevet
Cid skrev (19 timer siden):

Vi liker deg her i hvert fall :)

Hoppetaujenta skrev (17 timer siden):

Vi liker deg ja og du er en utmerket kjendis. :klappe:

Det var snilt sagt ☺️ Jeg liker meg her også 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Stacy__ skrev (20 timer siden):

Det er bra! Bare man holder seg unna de mest mannevonde trådene. (Og for noen av oss.. de som minner om jobb😂)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt urolig for møtet som skal skje i det hvite hus om en times tid…

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Hva skal du med 2?

Da skal jeg selge den jeg fikk. Jeg vil ha større printflate, og muligheten for å printe flerfarget

Skrevet
Titania skrev (8 minutter siden):

Da skal jeg selge den jeg fikk. Jeg vil ha større printflate, og muligheten for å printe flerfarget

Hva koster den?

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Hva koster den?

Rett under 10k. Finner to varianter til med de samme ønskene jeg har for en printer, men de er det mye feil med har jeg lest. Mens den siste «bare virker».

Skrevet
Titania skrev (5 minutter siden):

Rett under 10k. Finner to varianter til med de samme ønskene jeg har for en printer, men de er det mye feil med har jeg lest. Mens den siste «bare virker».

Oi var mye gitt. 

Skrevet

Jeg får lyst på massasje, bare synd at thaimassasje plasser alltid skal ha det så innmari varmt inne på rommene…

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...