Sola de Skrevet 14. juni #24121 Skrevet 14. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): ...men det kan bli veldig uvirkelig å drømme om en fantasifar som kanskje ikke er som drømmen i virkeligheten. Tom vet det kanskje og ville ikke ha barn i fortid, eller nåtid. En ærlig sak og han skal ha rett til å si nei og bli respektert for det. Hva vet denne gutten om Tom? Han vet det hans mor har fortalt ham og hans mor falt pladask for ham...javel...Tom kan være en villbasse i halmen, eller ikke, mhm, mulig det...han synger godt...ja, det stemmer...og han er nok en ganske rik mann med kontakter innen musikkverdenen m.m...men har han faderlige evner som barn kan dra nytte av? Det er ikke sikkert og da hadde denne ungen blitt veldig skuffet, de hadde kranglet mye og ikke hatt et slikt fantasiforhold som avkommet har drømt om et helt liv. Kanskje vil denne sønnen ha hva faren har. Bli berømt og beundret, fans og trusekasting etc. Snylte og oppføre seg som en bortskjemt tass...ikke ulikt den ungen som befinner seg i søkelyset og blader/aviser i dette landet vårt de siste (ganske mange) årene. En blir nødt til å skape seg sitt eget liv når en er gammel nok til det og ikke furte til evig tid og påstå at "hans far" er slem med ham, for det stemmer jo ikke. Egentlig. @Sola de Barnet drømmer vel bare om å ha en far. Om faren ikke vil møte barnet sitt, så vil det vel alltid gå og ønske det. Aner ingenting om hverken Tom eller hans eskapader med hverken ene eller andre. Synd det er barna det går utover når foreldrene ikke vil vite av dem. Håper gutten har hatt en onkel, bestefar, stefar eller noe, som har utfylt den rollen, som Tom skulle hatt i livet hans. 1 2
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni Forfatter #24122 Skrevet 14. juni Mhm...det ønsker jeg også for alle de ungene som ikke har hatt en far i barndom og oppvekst. Det er ikke så nøye hva en kaller dem, men "omsorgspersoner som vil være i ungenes liv" og gi av alt godt de har i eget liv, det burde alle få på blå resept. 2
Sola de Skrevet 14. juni #24123 Skrevet 14. juni Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Mhm...det ønsker jeg også for alle de ungene som ikke har hatt en far i barndom og oppvekst. Det er ikke så nøye hva en kaller dem, men "omsorgspersoner som vil være i ungenes liv" og gi av alt godt de har i eget liv, det burde alle få på blå resept. Enig 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni Forfatter #24124 Skrevet 14. juni Godt! ...og så senker lørdagsfreden seg florlett i denne tråden. Jeg innrømmer at fred og ro er mine favorittgreier. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #24125 Skrevet 14. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Godt! ...og så senker lørdagsfreden seg florlett i denne tråden. Jeg innrømmer at fred og ro er mine favorittgreier.
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 05:35 Forfatter #24126 Skrevet onsdag kl 05:35 Jeg innrømmer at det har vært løsslupne tider lenge nå, så jeg vil tillate meg å slappe av frem mot st.hans... og så er det slutt på alle godiser, iser og bruser etc. frem til første søndag i advent. Da skal jeg ha pepperkaker. 1
Cid Skrevet onsdag kl 09:43 #24127 Skrevet onsdag kl 09:43 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg innrømmer at det har vært løsslupne tider lenge nå, så jeg vil tillate meg å slappe av frem mot st.hans... og så er det slutt på alle godiser, iser og bruser etc. frem til første søndag i advent. Da skal jeg ha pepperkaker. Jeg skal ikke unne meg godis før på lørdag, og alle lørdager fremover. Pluss gåturer daglig. 2
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 11:14 Forfatter #24128 Skrevet onsdag kl 11:14 Jeg innrømmer at jeg ønsker Cid all mulig lykke fremover.
SVK Skrevet onsdag kl 11:20 #24129 Skrevet onsdag kl 11:20 Cid skrev (1 time siden): Jeg skal ikke unne meg godis før på lørdag, og alle lørdager fremover. Pluss gåturer daglig. Startet du med den regelen nå eller har du hatt den en stund? 1
SVK Skrevet onsdag kl 11:28 #24130 Skrevet onsdag kl 11:28 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg innrømmer at det har vært løsslupne tider lenge nå, så jeg vil tillate meg å slappe av frem mot st.hans... og så er det slutt på alle godiser, iser og bruser etc. frem til første søndag i advent. Da skal jeg ha pepperkaker. Det har du klart før så det vet jeg du klarer! 2
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 11:30 Forfatter #24131 Skrevet onsdag kl 11:30 SVK skrev (Akkurat nå): Det har du klart før så det vet jeg du klarer! Takk. Jo, jeg har vært superstandhaftig før og det har sittet langt inne denne gangen...men min kropp og sinn vil det, for de har godt av det sier de og da får jeg høre på dem. Det er meg som styrer denne jumbojet`en her og må ta vare på alle bevegelige deler, smøre med best mulig olje så den kan yte maksimalt. 1
Cid Skrevet onsdag kl 11:38 #24132 Skrevet onsdag kl 11:38 Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg ønsker Cid all mulig lykke fremover. Var ute i neste 2 timer å gikk tur nå, utslitt i beina 2
Cid Skrevet onsdag kl 11:39 #24133 Skrevet onsdag kl 11:39 SVK skrev (18 minutter siden): Startet du med den regelen nå eller har du hatt den en stund? Hatt den lenge, håndhever den først nå når jeg har endelig tatt til vettet 😛 1
SVK Skrevet onsdag kl 11:46 #24134 Skrevet onsdag kl 11:46 Cid skrev (2 minutter siden): Hatt den lenge, håndhever den først nå når jeg har endelig tatt til vettet 😛 Skjønner! Ønsker deg lykke til. Angående dette med å ikke ha godteri i helgene. Et tips fra meg er å prøve å finne andre ting du kan kose deg med på hverdagene. Nå om sommeren koser jeg meg med isbiter i drikken min. Isbiter har null kalorier og koster også null kroner for jeg fryser dem selv. Sier ikke at du trenger å lage isbiter. Men du klarer kanskje finne noe du liker som både er godt, billig og ikke usunt. Cid skrev (5 minutter siden): Var ute i neste 2 timer å gikk tur nå, utslitt i beina Bra jobba! 1
Cid Skrevet onsdag kl 11:47 #24135 Skrevet onsdag kl 11:47 SVK skrev (Akkurat nå): Skjønner! Ønsker deg lykke til. Angående dette med å ikke ha godteri i helgene. Et tips fra meg er å prøve å finne andre ting du kan kose deg med på hverdagene. Nå om sommeren koser jeg meg med isbiter i drikken min. Isbiter har null kalorier og koster også null kroner for jeg fryser dem selv. Sier ikke at du trenger å lage isbiter. Men du klarer kanskje finne noe du liker som både er godt, billig og ikke usunt. Bra jobba! Jeg elsker å drikke vann så drikker det mye hver dag Takk 1
SVK Skrevet onsdag kl 11:48 #24136 Skrevet onsdag kl 11:48 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg elsker å drikke vann så drikker det mye hver dag Takk Bra! 1
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 11:54 #24137 Skrevet onsdag kl 11:54 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg innrømmer at det har vært løsslupne tider lenge nå, så jeg vil tillate meg å slappe av frem mot st.hans... og så er det slutt på alle godiser, iser og bruser etc. frem til første søndag i advent. Da skal jeg ha pepperkaker. 1
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 12:15 Forfatter #24138 Skrevet onsdag kl 12:15 Cid skrev (33 minutter siden): Var ute i neste 2 timer å gikk tur nå, utslitt i beina Hurraropene runger fra Lønneberget og de syns du er så flink! Cid skrev (33 minutter siden): Hatt den lenge, håndhever den først nå når jeg har endelig tatt til vettet 😛 ...og så må en huske at ingen opplegg går i stykker hvis man ikke får gått så lang tur som en hadde tenkt seg. Alle ting hjelper og neste gåtur bli kanskje kortere, men den skjer! Hurra for Cid fra meg også! Klem til alle som forsøker å bli bedre mennesker på et eller annet vis. 1
Cid Skrevet onsdag kl 12:17 #24139 Skrevet onsdag kl 12:17 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hurraropene runger fra Lønneberget og de syns du er så flink! ...og så må en huske at ingen opplegg går i stykker hvis man ikke får gått så lang tur som en hadde tenkt seg. Alle ting hjelper og neste gåtur bli kanskje kortere, men den skjer! Hurra for Cid fra meg også! Klem til alle som forsøker å bli bedre mennesker på et eller annet vis. Vil prøve å i det minste få gått en tur hver dag enten den er lang eller kort slik at jeg får bevegd kroppen i det minste Takk 3
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 16:33 #24140 Skrevet onsdag kl 16:33 Cid skrev (4 timer siden): Vil prøve å i det minste få gått en tur hver dag enten den er lang eller kort slik at jeg får bevegd kroppen i det minste Takk Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hurraropene runger fra Lønneberget og de syns du er så flink! ...og så må en huske at ingen opplegg går i stykker hvis man ikke får gått så lang tur som en hadde tenkt seg. Alle ting hjelper og neste gåtur bli kanskje kortere, men den skjer! Hurra for Cid fra meg også! Klem til alle som forsøker å bli bedre mennesker på et eller annet vis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå