Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23861 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Dere også og i morgen er det freddan. Ja og det tenker vi skal bli fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23862 Del Skrevet 3. april Jupp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23863 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Akkurat sånn blir det når du får deg dame. Da får du lyst på OST! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23864 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 3. april #23865 Del Skrevet 3. april I dag har jeg blitt litt solbrent selv om det nesten ikke er lov mer. Nydelig i parken med en god bok 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #23866 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Akkurat sånn blir det når du får deg dame. Da får du lyst på OST! Ikke 🐮kost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23867 Del Skrevet 3. april Vask munnen din Cid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #23868 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vask munnen din Cid! Var Ordet som tok over mobilen min, du får skjenne på han etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. april #23869 Del Skrevet 3. april (endret) Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Takk, det håper jeg også. Har luftet, ordnet puter, dyne og laken, så nå er det inviterende om noen få timer. Nå har vi fått laget et skikkelig båssystem, med solide seler som holder de stramt fast, vask og tørk før instrumentene plugges innpå og gir den aller beste tappeopplevelsen noen noen gang har vært med på. . .så kom ikke her og si at vi er umedgjørlige. Wæææ er du Maren Uthaug? 😆 Hvis ikke har du nettopp lest den siste romanen hennes 🙃 Endret 3. april av Boetica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april #23870 Del Skrevet 3. april Jeg spiser visst en proteinbar hver dag nå😳 Det er jo litt ultraprosessert tull.. men.. jeg trener og har 4 sunne måltider per dag, røyker ikke, snuser ikke og har veldig lavt alkoholforbruk.. da går det vel sånn ok i null..? Det er vanskelig å være sliten helsearbeider uten en eneste last..😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april #23871 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Vask munnen din Cid! Vi gir ham suppe mens han tenker på saken! Da blir munnen full og taus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #23872 Del Skrevet 3. april Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg spiser visst en proteinbar hver dag nå😳 Det er jo litt ultraprosessert tull.. men.. jeg trener og har 4 sunne måltider per dag, røyker ikke, snuser ikke og har veldig lavt alkoholforbruk.. da går det vel sånn ok i null..? Det er vanskelig å være sliten helsearbeider uten en eneste last..😢 Er lov å unne seg noe godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #23873 Del Skrevet 3. april Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Vi gir ham suppe mens han tenker på saken! Da blir munnen full og taus. Chili suppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april #23874 Del Skrevet 3. april Cid skrev (Akkurat nå): Chili suppe? Ofte litt i mine, men bare et hint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #23875 Del Skrevet 3. april Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ofte litt i mine, men bare et hint. Blir det en sur mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april #23876 Del Skrevet 3. april Cid skrev (1 minutt siden): Blir det en sur mine? Hehe neida , bare blide mette folk🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 4. april #23877 Del Skrevet 4. april Jeg håper ikke at alle de fine dagene blir kastet bort nå i april, sånn som i fjor i mai. For nå er det fint, men fortsatt kaldt. Jeg håper på en fin sommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april Forfatter #23878 Del Skrevet 4. april Topptemp utenfor mitt vindu i går var +32,8 varmegrader. Kjølig vind i skyggen riktig nok, men huff a meg! 😠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. april #23879 Del Skrevet 4. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Topptemp utenfor mitt vindu i går var +32,8 varmegrader. Kjølig vind i skyggen riktig nok, men huff a meg! 😠 En glede for @Phoenix Heart og en sorg for deg lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april Forfatter #23880 Del Skrevet 4. april Cid skrev (2 minutter siden): En glede for @Phoenix Heart og en sorg for deg lol. Ja, sånn er det, men å glede andre er min glede, så da får det bli sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå