Cid Skrevet 4. april #23861 Skrevet 4. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, sånn er det, men å glede andre er min glede, så da får det bli sånn. ☀️🌞🔥 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. april Forfatter #23863 Skrevet 8. april Jeg kjenner meg handlesugen på nett i dag. En liten kjøkkendings hadde vært noe...men så sier fornuften min meg at det har du nok av fra før av. Ikke kjøp. 1
Titania Skrevet 9. april #23864 Skrevet 9. april Jeg syns det er for tidlig når vekkerklokka ringer 6. I dag ringte den 5 og jeg er ute av døra - skulle vært ulovlig å måtte opp og ut så tidlig 🤣
Cid Skrevet 9. april #23865 Skrevet 9. april Titania skrev (29 minutter siden): Jeg syns det er for tidlig når vekkerklokka ringer 6. I dag ringte den 5 og jeg er ute av døra - skulle vært ulovlig å måtte opp og ut så tidlig 🤣 Sett den på til 7 i morgen da 😛
Titania Skrevet 9. april #23866 Skrevet 9. april Cid skrev (4 minutter siden): Sett den på til 7 i morgen da 😛 Eh, nei 😅
Titania Skrevet 9. april #23868 Skrevet 9. april Cid skrev (5 minutter siden): 😛 Planlegger ikke akkurat å komme for sent på jobb 😅
Cid Skrevet 9. april #23869 Skrevet 9. april Titania skrev (3 minutter siden): Planlegger ikke akkurat å komme for sent på jobb 😅 Var ikke du blitt syk av sjefen da?
Titania Skrevet 9. april #23870 Skrevet 9. april Cid skrev (20 minutter siden): Var ikke du blitt syk av sjefen da? Smittet, ja. Men ikke syk nok til å være hjemme
Hoppetaujenta Skrevet 9. april Forfatter #23871 Skrevet 9. april Beatboxing fra de ordentlig viderekomne er en stor glede... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #23872 Skrevet 9. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Beatboxing fra de ordentlig viderekomne er en stor glede... Vi er helt enige.
Hoppetaujenta Skrevet 9. april Forfatter #23873 Skrevet 9. april Tenk så fint dere kunne ha beatboxet tostemt! @Ciaran og Ciara 1
Frøkenfryden Skrevet 9. april #23874 Skrevet 9. april Når jeg har veldig dårlig periode selv og mye vondt, er det innimellom SÅ tungt å jobbe med andres smerte😞 2
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #23875 Skrevet 9. april Frøkenfryden skrev (1 time siden): Når jeg har veldig dårlig periode selv og mye vondt, er det innimellom SÅ tungt å jobbe med andres smerte😞
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #23876 Skrevet 9. april Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Tenk så fint dere kunne ha beatboxet tostemt! @Ciaran og Ciara Vi har prøvd tostemt beatboksing, men det ble ingen suksess.
Hoppetaujenta Skrevet 9. april Forfatter #23877 Skrevet 9. april Ordet sa at det var morsomt å høre på - nesten som kunst ...og nå logger Hoppeloppen av her. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #23878 Skrevet 9. april Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Ordet sa at det var morsomt å høre på - nesten som kunst ...og nå logger Hoppeloppen av her. Vi ønsker deg og Ordet en fin og god onsdagskveld videre.
Hoppetaujenta Skrevet 10. april Forfatter #23879 Skrevet 10. april Takk...og god torsdagskveld til dere alle to og alle sammen. Jeg har lagt inn påskebestilling og er ferdig med den. 🟡 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. april #23880 Skrevet 10. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takk...og god torsdagskveld til dere alle to og alle sammen. Jeg har lagt inn påskebestilling og er ferdig med den. 🟡 Tusen Takk, vi håper at du og Ordet og alle sammen har en fin og god torsdagskveld. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå