Hoppetaujenta Skrevet 11. mars Forfatter #23761 Skrevet 11. mars Åhh...ikke til meg takk. Det skal være et tilskudd og ikke overta det jeg spiser, så mild og god variant av begge deler til meg, takk.
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #23762 Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Åhh...ikke til meg takk. Det skal være et tilskudd og ikke overta det jeg spiser, så mild og god variant av begge deler til meg, takk. Vi liker både vanlig tomatketchup, chiliketchup, mildsennep, grovsennep og sterksennep. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars Forfatter #23763 Skrevet 11. mars Jeg tror at jeg trenger å kjøpe en del nye sokker når det blir vår. De jeg har er favoritter og ser deretter ut etter hvert.
Cid Skrevet 11. mars #23764 Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg tror at jeg trenger å kjøpe en del nye sokker når det blir vår. De jeg har er favoritter og ser deretter ut etter hvert. 1 igjen nå til 200.000 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars Forfatter #23765 Skrevet 11. mars Ååååååååååååååå! Skjer det noe gøy NÅ eller???
Cid Skrevet 11. mars #23766 Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ååååååååååååååå! Skjer det noe gøy NÅ eller??? Nå frir Anton til deg 👨🏼💍👱🏻♀️💕
Cid Skrevet 11. mars #23768 Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): GÅ VEKK!!! Jeg vil ikke!
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars Forfatter #23769 Skrevet 11. mars Hoppen skal aldri gifte henne eller meg. - Ordet!
Cid Skrevet 11. mars #23770 Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Hoppen skal aldri gifte henne eller meg. - Ordet! Venter en overraskelse på deg
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars Forfatter #23771 Skrevet 11. mars Cid skrev (47 minutter siden): Venter en overraskelse på deg Vaktene har fått beskjed om å konfiskere alle overraskelser ut dette året! Bort med dem!
Cid Skrevet 11. mars #23772 Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Vaktene har fått beskjed om å konfiskere alle overraskelser ut dette året! Bort med dem! Dette er en du vil like.
jukkapalme Skrevet 11. mars #23773 Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ååååååååååååååå! Skjer det noe gøy NÅ eller??? Grattis med 200.000, Hoppe! Det er jo fantastisk! 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars Forfatter #23774 Skrevet 11. mars Cid skrev (13 minutter siden): Dette er en du vil like. Tviler på det, du lille chili-Cid. jukkapalme skrev (5 minutter siden): Grattis med 200.000, Hoppe! Det er jo fantastisk! Tusen takk...det er helt uvirkelig. Må ha vært litt skravlesyk innimellom tror jeg. Hadde det søte lille tallet kommet inn på min konto så hadde jeg blitt meget glad. 2
Cid Skrevet 11. mars #23775 Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tviler på det, du lille chili-Cid. Tusen takk...det er helt uvirkelig. Må ha vært litt skravlesyk innimellom tror jeg. Hadde det søte lille tallet kommet inn på min konto så hadde jeg blitt meget glad. Bare å sjekke innom tråden din, en liten påskjønning.
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars Forfatter #23776 Skrevet 11. mars Hæ? *Ordet løper og Hoppe hopper etter*
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #23777 Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Tviler på det, du lille chili-Cid. Tusen takk...det er helt uvirkelig. Må ha vært litt skravlesyk innimellom tror jeg. Hadde det søte lille tallet kommet inn på min konto så hadde jeg blitt meget glad. Vi Gratulerer deg også med 200.000. Hoppe. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars #23779 Skrevet 12. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Takker og bukker.
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars Forfatter #23780 Skrevet 12. mars Jeg har spist fjordlandmiddag med lam...og det var nydelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå