Baktus2024 Skrevet 31. januar #23543 Skrevet 31. januar Ka e gale med dinglodanglo? Sio følk kjem svevande sånn
Titania Skrevet 31. januar #23544 Skrevet 31. januar Innrømmer at jeg føler jeg har "kommandert" kollegaene rundt idag 😶 Jeg bestilte lunch, fikk andre til å hente. Jeg fikk ikke med meg ting fra kjøkkenet, fordi jeg måtte hjelpe noen andre - så fikk noen til å hente tingene. Og så på at noen fylte oppvaskmaskinen, mens jeg forklarte hvordan den settes på riktig 🙈 Men det er bare fordi det gjør så hinsides vondt i ene siden, uansett hva jeg gjør.
Baktus2024 Skrevet 1. februar #23545 Skrevet 1. februar Var tenkt meg inn på Spar Geilo , kjøpe meg noe varmmat ..hadde ikke før tråkket over dørterskelen der før et knippe hater familie begynte å snoke rundt kassaapparatet , klar til å gå i baggasjen når jeg går inn i butikken . Ikke et uvanlig fenomen på Geilo.. jeg holdt dem under oppsikt lenge og de bare lusket rundt kassa i påvente av at det ble framsatt baggasje ... Slik er situasjonen på Geilo ..
Baktus2024 Skrevet 1. februar #23546 Skrevet 1. februar En gang ble Android en stjålet , noen måneder etterpå ble laderen til den stjålet . Så , på kiwien var stormkjøkkenet mitt , ssmmens med fsbradioen på god vei ut i bilen til sigøynerne som vasker der..den gamle drittkjerring s med bergensdialekt som stod i kassa forsøkte å rettferdiggjøre det med at de ikke visste hva som var i posen min .. Som hun tok som en selvfølge at hun hadde rettighet til å vite... Tjuveri kjeltringer og kriminelle er fellesnevner på Geilo
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar Forfatter #23547 Skrevet 5. februar Jeg må få kokt meg noen egg i dag, for jeg kan kjenne at jeg virkelig trenger egg. God morgen til folket. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar #23548 Skrevet 5. februar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg må få kokt meg noen egg i dag, for jeg kan kjenne at jeg virkelig trenger egg. God morgen til folket. Vi ønsker deg og alle sammen en fin og god onsdag.👨🦰👩🦰
Baktus2024 Skrevet 5. februar #23549 Skrevet 5. februar Mesteparten av stormkjøkkenet mitt ryker nok imorgen, må få sovepose etuiet med ting og klær , under toppen på ryggsekken, som i utgangspunktet er minst 20L for liten ..så plassmangel kan få det hele til å se jævla tåpelig ut...jeg må innskrenke på baggen... Regnet her skal gi seg ved 2 tiden inatt..ok fremover, lavlandet i har donger venter med fint vær...Hardanger mente jeg 🙂 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #23552 Skrevet 6. februar Phoenix Heart skrev (7 timer siden): Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Vel talt. Vi er helt enige. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar Forfatter #23553 Skrevet 6. februar Jeg innrømmer at det er trivelig å finne godspillebølgen og øretelefoner utover kvelden kun med meg selv tilstede i rommet og alle bra artister inni ørene mine. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #23554 Skrevet 6. februar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg innrømmer at det er trivelig å finne godspillebølgen og øretelefoner utover kvelden kun med meg selv tilstede i rommet og alle bra artister inni ørene mine. Vi synes at det høres koselig ut. 1
Frøkenfryden Skrevet 9. februar #23555 Skrevet 9. februar Disse bor ved meg en uke..vedgår å besøke de altfor mange ganger om dagen 2 1
Disney Adult Skrevet 10. februar #23556 Skrevet 10. februar Innrømmer at jeg alltid tar litt mindre middag enn jeg ønsker, sånn at samboer blir mett 👀 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar Forfatter #23557 Skrevet 10. februar Jeg blir aldri lei av "Smash"-bitene. Skulle ønske at jeg fikk nok, ble kvalm og ikke orket dem mer, men neida.
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar #23558 Skrevet 10. februar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Jeg blir aldri lei av "Smash"-bitene. Skulle ønske at jeg fikk nok, ble kvalm og ikke orket dem mer, men neida. Vi blir heller aldri leie av Smash bitene. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar #23560 Skrevet 10. februar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): We are smash`ing fans! Så sant så sant, vi er 100% enige og helt med deg der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå