Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ny dag truer, som det heter :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Look at this 🙂IMG_20250131_113204.thumb.jpg.608cb2860f983879845130326036c94c.jpg

• Hjerte 1
Skrevet

Ka e gale med dinglodanglo? Sio følk kjem svevande sånn

Skrevet

Innrømmer at jeg føler jeg har "kommandert" kollegaene rundt idag 😶

Jeg bestilte lunch, fikk andre til å hente. Jeg fikk ikke med meg ting fra kjøkkenet, fordi jeg måtte hjelpe noen andre - så fikk noen til å hente tingene. 

Og så på at noen fylte oppvaskmaskinen, mens jeg forklarte hvordan den settes på riktig 🙈

Men det er bare fordi det gjør så hinsides vondt i ene siden, uansett hva jeg gjør.

Skrevet

Var tenkt meg inn på Spar Geilo , kjøpe meg noe varmmat ..hadde ikke før tråkket over dørterskelen der før et knippe hater familie begynte å snoke rundt kassaapparatet , klar til å gå i baggasjen når jeg går inn i butikken .

Ikke et uvanlig fenomen på Geilo..  jeg holdt dem under oppsikt lenge og de bare lusket rundt kassa i påvente av at det ble framsatt baggasje ... Slik er situasjonen på Geilo ..

Skrevet

En gang ble Android en stjålet , noen måneder etterpå ble laderen til den stjålet . Så , på kiwien var stormkjøkkenet mitt , ssmmens med fsbradioen på god vei ut i bilen til sigøynerne som vasker der..den gamle drittkjerring s med bergensdialekt som stod i kassa forsøkte å rettferdiggjøre det med at de ikke visste hva som var i posen min ..

Som hun tok som en selvfølge at hun hadde rettighet til å vite... 

Tjuveri kjeltringer og kriminelle er fellesnevner på Geilo 

Skrevet

Jeg må få kokt meg noen egg i dag, for jeg kan kjenne at jeg virkelig trenger egg. :nikke: God morgen til folket. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jeg må få kokt meg noen egg i dag, for jeg kan kjenne at jeg virkelig trenger egg. :nikke: God morgen til folket. 

Vi ønsker deg og alle sammen en fin og god onsdag.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Mesteparten av stormkjøkkenet mitt ryker nok imorgen, må få sovepose etuiet med ting og klær , under toppen på ryggsekken, som i utgangspunktet er minst 20L for liten ..så plassmangel kan få det hele til å se jævla tåpelig ut...jeg må innskrenke på baggen...

Regnet her skal gi seg ved 2 tiden inatt..ok fremover, lavlandet i har donger venter med fint vær...Hardanger mente jeg 🙂

• Liker 1
Skrevet

Kan være et bilde av tekst som sier 'Noen mennesker er som oppdateringer mobilen! Når Nárjegserdeviljegbare jeg ser de vil jeg bare trykke pă "ikke nả" knappen.'

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Vel talt. :klappe:

• Hjerte 1
Skrevet
Phoenix Heart skrev (7 timer siden):

Kan være et bilde av tekst som sier 'Noen mennesker er som oppdateringer mobilen! Når Nárjegserdeviljegbare jeg ser de vil jeg bare trykke pă "ikke nả" knappen.'

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Vel talt. :klappe:

Vi er helt enige.:klappe::klappe:

• Liker 1
Skrevet

Jeg innrømmer at det er trivelig å finne godspillebølgen og øretelefoner utover kvelden
kun med meg selv tilstede i rommet og alle bra artister inni ørene mine. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg innrømmer at det er trivelig å finne godspillebølgen og øretelefoner utover kvelden
kun med meg selv tilstede i rommet og alle bra artister inni ørene mine. 

Vi synes at det høres koselig ut.:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Disse bor ved meg en uke..vedgår å besøke de altfor mange ganger om dagen:hjerte:

IMG_7301.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Innrømmer at jeg alltid tar litt mindre middag enn jeg ønsker, sånn at samboer blir mett 👀

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir aldri lei av "Smash"-bitene. :sukk: Skulle ønske at jeg fikk nok, ble kvalm og ikke orket dem mer, men neida. :vetikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Jeg blir aldri lei av "Smash"-bitene. :sukk: Skulle ønske at jeg fikk nok, ble kvalm og ikke orket dem mer, men neida. :vetikke: 

Vi blir heller aldri leie av Smash bitene.:risterpåhodet::risterpåhodet:

• Hjerte 1
Skrevet

We are smash`ing fans! :fnise: :fnise: :fnise: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

We are smash`ing fans! :fnise: :fnise: :fnise: 

Så sant så sant, vi er 100% enige og helt med deg der.:klappe::klappe::fnise::fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...