Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg irriterer meg grenseløst over at noen få vinner styggmye penger i spill, både en og to ganger
etter hverandre og mener helhjertet at når man har vunnet opp mot fem hundre tusen èn gang,
så er man ute av trekningen i tyve år fremover! :jolie: 

Man vil jo gjerne vinne mange millioner da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Man vil jo gjerne vinne mange millioner da.

Det har de fleste ikke godt av. Folk blir griske og vil ha mer og mer. :fy: 500.000,- er mange penger det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 52 så ikke henne 😛

...men bildet ser ut som henne. Skal ikke tro på alt en leser vettu. :P Alder og sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

...men bildet ser ut som henne. Skal ikke tro på alt en leser vettu. :P Alder og sånn. 

Følge ditt eget råd da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden):

Det har de fleste ikke godt av. Folk blir griske og vil ha mer og mer. :fy: 500.000,- er mange penger det. 

Men om en annen vinner mange millioner så vil det føles urettferdig at man ikke fikk muligheten selv, da må de heller senke summen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Følge ditt eget råd da :D

Det gjør jeg alltid. :jolie: Hopper og Tigergutter gjør alltid det.

Cid skrev (2 minutter siden):

Men om en annen vinner mange millioner så vil det føles urettferdig at man ikke fikk muligheten selv, da må de heller senke summen.

Hundre tusen til alle som vinner, så blir det mer til alle. :) Jeg hadde blitt veldig glad for en slik sum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

Det gjør jeg alltid. :jolie: Hopper og Tigergutter gjør alltid det.

Hundre tusen til alle som vinner, så blir det mer til alle. :) Jeg hadde blitt veldig glad for en slik sum. 

Jeg hadde satt mine inn på sparekonto, hadde jeg vunnet mange millioner så hadde jeg betalt ned mitt og mamma sitt huslån og kjøpt henne en bil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingenting @Cid ønsker seg da? Når mamsen kjører deg rundt som en kongelig på forumet...hva vil du unne deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden):

Er det ingenting @Cid ønsker seg da? Når mamsen kjører deg rundt som en kongelig på forumet...hva vil du unne deg? 

kinesisk nyttårsfeiring...jeg visste denne nyttårsfeiringen aldri ville ta slutt... jula varer helt til påske sies det..ihvertfall nyttårsaften..schallabais schnuppa  :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg irriterer meg grenseløst over at noen få vinner styggmye penger i spill, både en og to ganger
etter hverandre og mener helhjertet at når man har vunnet opp mot fem hundre tusen èn gang,
så er man ute av trekningen i tyve år fremover! :jolie: 

Vi er helt enige.:klappe::klappe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første legging er straks et faktum. Er gjennomtrøtt over alt i dag/kveld og...kan jeg brygge på noe? :( Natta.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Ikke per dags dato, da hadde jeg tatt ut når det var noe jeg trengte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke per dags dato, da hadde jeg tatt ut når det var noe jeg trengte. 

Det er jo bra at du har alt du trenger/ønsker deg. :)  Jeg hadde brukt tid, planlagt og gått på visninger 
og så hadde jeg omsider kjøpt meg hus, landlig og med stor fri tomt.  :hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det er jo bra at du har alt du trenger/ønsker deg. :)  Jeg hadde brukt tid, planlagt og gått på visninger 
og så hadde jeg omsider kjøpt meg hus, landlig og med stor fri tomt.  :hjerte:

Slik som i huset på prærien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Første legging er straks et faktum. Er gjennomtrøtt over alt i dag/kveld og...kan jeg brygge på noe? :( Natta.

Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta:gjesp::gjesp::sover::sover::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Slik som i huset på prærien?

Ikke fullt så enkel, for den må jo tåle vintre og kulde i massevis... Kjeller, en etasje og beboelig loft
med flat takveranda et sted. "Mitt hjem er min borg!" :nigo: Nå forsøker jeg å legge meg litt. :farvel: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Ikke fullt så enkel, for den må jo tåle vintre og kulde i massevis... Kjeller, en etasje og beboelig loft
med flat takveranda et sted. "Mitt hjem er min borg!" :nigo: Nå forsøker jeg å legge meg litt. :farvel: 

Vi ønsker deg en fin og god kveld og natt videre Hoppe.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...