Frøkenfryden Skrevet 18. januar #23461 Del Skrevet 18. januar Cid skrev (16 minutter siden): Gamle bekjente? Nei men han er fra Balestrand og det er jeg halvveis også☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #23462 Del Skrevet 18. januar Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei men han er fra Balestrand og det er jeg halvveis også☺️ Trodde du sa Ballestad 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. januar #23463 Del Skrevet 18. januar Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Jeg har nå oppdaget en "sport" som heter Powerslap og det går ut på å dra til en annen person i ansiktet, så hardt en bare kan...og om vedkommende går i bakken og besvimer, så er det visst bare et bevis på at det var hardt. HVA I HULESTE ER GALT MED FOLK! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar Forfatter #23464 Del Skrevet 20. januar Jeg liker ikke rariteten som heter "Mochi" og skal aldri smake på det igjen. Phy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. januar #23465 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg liker ikke rariteten som heter "Mochi" og skal aldri smake på det igjen. Phy! Innrømmer at jeg aldri har smakt de greiene der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. januar #23466 Del Skrevet 20. januar Innrømmer at jeg egentlig ikke vil ringe legekontoret å få hastetime, men formen blir liksom ikke bedre, så bør nok ta en sjekk. Men utfordringen med hastetime er at legen er i en annen by, og jeg har ikke førerkort og ingen som kan kjøre - så må forsøke planlegge der det går. Siden det ikke er så lett å være på plass en halvtime senere når bussen går annenhver time... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. januar #23467 Del Skrevet 21. januar Proporsjoner...hvordan agere på øyeblikkelig informasjon... Hva min helse angår , har den utviklet seg over til 55 år , ikke fra i forrige uke ... Det å få oversikt , det gjelder spesielt menn , som ikke tråkker ned legekontora gjennom livet , og få gjort nødvendige tiltak, hjelper gjerne ikke over dagen ...men tenk ..55 år...det kunne vært avdekket tidligere, men er fortsatt ikke for seint ... Det viktigste nå , for min del og for de fleste , er å prioritere.. hva ved helsen min er viktigst å prioritere, hva kan settes på vent eller i kø..det viktigste først.. det på det medisinske plan , men også på det psykiske... Du er kroppen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar Forfatter #23468 Del Skrevet 21. januar Trivelig å se deg her igjen og jeg trommer damene sammen til en velkomstdans som er unik! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. januar #23469 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Trivelig å se deg her igjen og jeg trommer damene sammen til en velkomstdans som er unik! Jøss , så du er KGB og en infiltrator for det sovjetiske imperium... Akk du et en fantastisk jente ♥️ du er mitt hjerte, hvis du vakler , gi meg mitt hjerte tilbake ... 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. januar #23470 Del Skrevet 21. januar (endret) Nå er det kalsium bort, for å redde hjertet ,reduksjon i kalium for å redde nyrene , som har jobbet på akkord i et par tiår ...det er første prioritet.. nyrene klarer ikke lengre jobben sin og trenger avlastning ..den bidrar jeg med , og det er første prioritet.....puriner og ta hånd om litt innspisset lever kommer i andre omgang...det viktigste først . Livet består av å prioritere forsvarlig..hva er viktigst , hva kan stå i kø.. Endret 21. januar av Baktus2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. januar #23471 Del Skrevet 21. januar Jeg har joet utmerket eksempel på feil prioriteringer..det religiøse i helsevesenet har løpt rundt i over tyve år for å innpense alt av mine problemer til min psykiske helse ..og nå står vi her ... Det eneste jeg kommer til å dø av var alt det de ikke såg , inkl slag.... Alt det blodtrykket de fortreffelig tilførte meg med har handlingene siner rundt meg osv .. Nå er vi her...nå er det jeg som må rydde opp i driten fra dem , de siste 20 årene .. for det kommer iqen til haterne for kort..de er jo ikke istand til å skjønne konsekvensen av egne handlinger . Skal bare se de går glisende videre som utilregnelige.. med detrettssystemet vi har . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar Forfatter #23472 Del Skrevet 21. januar Lenge har jeg vurdert å gå til en frisør for å korte ned lengden på mitt hår, men nå fant jeg frem den skarpeste av de litt sløve saksene og tygde av femten cm, så nu kan jeg helt klart kjenne at mitt sinn er lettere enn det var for litt siden. Ah-menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. januar #23473 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Lenge har jeg vurdert å gå til en frisør for å korte ned lengden på mitt hår, men nå fant jeg frem den skarpeste av de litt sløve saksene og tygde av femten cm, så nu kan jeg helt klart kjenne at mitt sinn er lettere enn det var for litt siden. Ah-menn. Jeg klippet også av et bra jafs på lengden min for et par uker siden. Men er ikke fornøyd. Det er for tjukt, trenger å klippes litt opp nederst, tynnes litt. Blir en frisørtur om litt 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar Forfatter #23474 Del Skrevet 21. januar Boetica skrev (3 minutter siden): Jeg klippet også av et bra jafs på lengden min for et par uker siden. Men er ikke fornøyd. Det er for tjukt, trenger å klippes litt opp nederst, tynnes litt. Blir en frisørtur om litt 🙂 Det blir det nok på meg også i løpet av året. Må la det tørke og sjekke lengden bak litt senere. Jeg var bare litt i nød for forandring etter å ha latt det gro nedover ryggen en lang stund nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. januar #23475 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det blir det nok på meg også i løpet av året. Må la det tørke og sjekke lengden bak litt senere. Jeg var bare litt i nød for forandring etter å ha latt det gro nedover ryggen en lang stund nå. Jeg og får sånn akutt abstinens 😅 Håret må av NÅ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar Forfatter #23476 Del Skrevet 21. januar Boetica skrev (4 minutter siden): Jeg og får sånn akutt abstinens 😅 Håret må av NÅ Nettopp og DA tager man en saks og lar det stå til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. januar #23477 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nettopp og DA tager man en saks og lar det stå til! Oui 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 21. januar #23478 Del Skrevet 21. januar Jeg begynner alltid å gråte når legen (eller andre autoritetspersoner) spør hvordan jeg har det. Er nesten komisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar #23479 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Trivelig å se deg her igjen og jeg trommer damene sammen til en velkomstdans som er unik! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar Forfatter #23480 Del Skrevet 21. januar Jeg blir fullstendig satt ut av "Ren", selv om jeg har hørt spesielt èn låt mange ganger nå. Det treffer like hardt hver gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå