Cid Skrevet 3. desember 2024 #23061 Del Skrevet 3. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg innrømmer at jeg blir litt overrasket nå? Kritikken hans mot Biden som benådet sønnen sin. Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Oi forsvant visst o: ( ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. desember 2024 #23062 Del Skrevet 3. desember 2024 Cid skrev (15 timer siden): Så lenge man er varsom på og hva man kjøper så går det vanligvis greit Du må ikke kjøpe såpe til tissefanten der da 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. desember 2024 #23063 Del Skrevet 3. desember 2024 Cid skrev (2 timer siden): Kritikken hans mot Biden som benådet sønnen sin. Oi forsvant visst o: ( ) Jo kritikken er på din plass, men når den kommer fra en kriminell som Trump så blir det å kaste stein i glasshus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 3. desember 2024 #23064 Del Skrevet 3. desember 2024 Cid skrev (På 2.12.2024 den 19.10): Er ikke gift i produktene, er noe som har blitt hauset opp 😛 Det tror jeg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2024 #23065 Del Skrevet 3. desember 2024 Boetica skrev (4 timer siden): Du må ikke kjøpe såpe til tissefanten der da 🤭 For seint 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2024 #23066 Del Skrevet 3. desember 2024 Boetica skrev (4 timer siden): Jo kritikken er på din plass, men når den kommer fra en kriminell som Trump så blir det å kaste stein i glasshus. Er fortsatt noe man kan være enig i som føles rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. desember 2024 #23067 Del Skrevet 3. desember 2024 Cid skrev (21 minutter siden): For seint 😬 🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2024 Forfatter #23068 Del Skrevet 4. desember 2024 Dagens lille innrømmelse fra meg er at dette så godt ut og DET skulle jeg gjerne ha bestilt til min dør ferdig laget her og nå. På engelsk heter det "bangers and mash" og har brun saus med løk i...og jeg blir supersulten ved tanken på en så god idè! Pølse og potetmos m.m. burde selges via wolt el.l. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2024 #23069 Del Skrevet 4. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Dagens lille innrømmelse fra meg er at dette så godt ut og DET skulle jeg gjerne ha bestilt til min dør ferdig laget her og nå. På engelsk heter det "bangers and mash" og har brun saus med løk i...og jeg blir supersulten ved tanken på en så god idè! Pølse og potetmos m.m. burde selges via wolt el.l. Nam Nam, nå ble vi skikkelig sultne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2024 Forfatter #23070 Del Skrevet 4. desember 2024 Rart at de ikke selger dette her i norge som en helt vanlig ting. Jeg hadde blitt fast kunde da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2024 #23071 Del Skrevet 4. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Rart at de ikke selger dette her i norge som en helt vanlig ting. Jeg hadde blitt fast kunde da. Dette hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2024 Forfatter #23072 Del Skrevet 4. desember 2024 Dette her: pølse, potetmos, erter og brun saus med løk i. Det ser så supergodt ut syns jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2024 #23073 Del Skrevet 4. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Dette her: pølse, potetmos, erter og brun saus med løk i. Det ser så supergodt ut syns jeg. Vi sier nam nam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2024 Forfatter #23074 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg også. Nam, Nam og godnatt herfra alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2024 #23075 Del Skrevet 4. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg også. Nam, Nam og godnatt herfra alle sammen. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 5. desember 2024 #23076 Del Skrevet 5. desember 2024 Det har klikket fullstendig for meg. Jeg ble funnet bevisstløs i går etter å ha inntatt en halv vodkaflaske på 15 min. Ligger på overvåkningen på sykehuset. Hadde promille på 2.5 😣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. desember 2024 #23077 Del Skrevet 5. desember 2024 Paneera skrev (13 minutter siden): Det har klikket fullstendig for meg. Jeg ble funnet bevisstløs i går etter å ha inntatt en halv vodkaflaske på 15 min. Ligger på overvåkningen på sykehuset. Hadde promille på 2.5 😣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2024 Forfatter #23078 Del Skrevet 5. desember 2024 Paneera skrev (34 minutter siden): Det har klikket fullstendig for meg. Jeg ble funnet bevisstløs i går etter å ha inntatt en halv vodkaflaske på 15 min. Ligger på overvåkningen på sykehuset. Hadde promille på 2.5 😣 Det hadde gått bedre om du hadde inntatt en halv isboks istedenfor tror jeg. Håper det går bedre med deg etter hvert og at du ikke gjør det igjen... @Paneera 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. desember 2024 #23079 Del Skrevet 5. desember 2024 Paneera skrev (1 time siden): Det har klikket fullstendig for meg. Jeg ble funnet bevisstløs i går etter å ha inntatt en halv vodkaflaske på 15 min. Ligger på overvåkningen på sykehuset. Hadde promille på 2.5 😣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. desember 2024 #23080 Del Skrevet 6. desember 2024 Paneera skrev (På 5.12.2024 den 7.38): Det har klikket fullstendig for meg. Jeg ble funnet bevisstløs i går etter å ha inntatt en halv vodkaflaske på 15 min. Ligger på overvåkningen på sykehuset. Hadde promille på 2.5 😣 Håper du får hjelp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå