Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Cid skrev (5 timer siden):

Man blir liksom sett stygt på om man har handlet der 🙊

Fordi det er fra Kina eller fordi det er billig?

Jeg tror oppriktig at grunnen til at Temu har fått så mye dårlige omtaler, kontra Amazon, er at Temu er kinesisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjokoladepenge skrev (Akkurat nå):

Fordi det er fra Kina eller fordi det er billig?

Jeg tror oppriktig at grunnen til at Temu har fått så mye dårlige omtaler, kontra Amazon, er at Temu er kinesisk.

Fordi folk tror produktene har gift i seg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker barnearbeid, eller andre dårlig betalte voksne folk...og et faktum er jo at forbudte stoffer ofte kan være billigere å bruke
og salgsfolk gir litt blaffen...tror jeg. De skal selge.  :sukk: At det er kinesere har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Tenker barnearbeid, eller andre dårlig betalte voksne folk...og et faktum er jo at forbudte stoffer ofte kan være billigere å bruke
og salgsfolk gir litt blaffen...tror jeg. De skal selge.  :sukk: At det er kinesere har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. 

Sånne varer selges på mange andre plasser enn temu i hvert fall, temu er ikke noe unikt der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Sånne varer selges på mange andre plasser enn temu i hvert fall, temu er ikke noe unikt der.

Det er jo ikke bra at de blir solgt uansett hvor det er, tenker jeg. Giftige ting er ikke bra for huden til noen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Det er jo ikke bra at de blir solgt uansett hvor det er, tenker jeg. Giftige ting er ikke bra for huden til noen. 

Er ikke gift i produktene, er noe som har blitt hauset opp 😛  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

Har du kontrollert alt sammen tilfeldigvis? ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Har du? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Jeg synes ikke at westerlin sitt stunt var noe morsomt. 

Ikke jeg heller, men jeg syns generelt hele fyren er klein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (5 minutter siden):

Ikke jeg heller, men jeg syns generelt hele fyren er klein.

Samme, jeg likte heller aldri de bollene hans 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Nja. 

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/eMGkz4/miljoesjekk-fant-giftige-stoffer-i-shein-og-temu-produkter?srsltid=AfmBOopD7IFOeSgHe-AYLTWWM3lmUQOot1lDltbycN7bI7QvzLzz0okq

Og det dukker opp fler og fler saker på folk som f.eks får reaksjoner på klær de kjøper på Temu. Så helt sunt er nok ikke innholdet i alt som selges der.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/plutselig-oppdaget-hege-utslettet-pa-magen-vil-advare-andre/17222181/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (55 minutter siden):

Sånt kan skje på andre plasser med, temu hadde ikke fått holdt på hvis det var gift i alle produktene demmes og folk ble forgiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

Sånt kan skje på andre plasser med, temu hadde ikke fått holdt på hvis det var gift i alle produktene demmes og folk ble forgiftet.

Er ikke gift i alle nei, men av det som kommer frem av det som rapporteres inn, så virker det som at underleverandørene til temu bruker mer ting de ikke burde i produktene sine, enn gjerne andre plasser.  

Nå er det jo noen år siden wish slo igjennom f.eks, og tidene har endret seg siden da. Men det var allikevel ikke like mye synlige klager der, sammenlignet med Temu sine produkter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (14 minutter siden):

Er ikke gift i alle nei, men av det som kommer frem av det som rapporteres inn, så virker det som at underleverandørene til temu bruker mer ting de ikke burde i produktene sine, enn gjerne andre plasser.  

Nå er det jo noen år siden wish slo igjennom f.eks, og tidene har endret seg siden da. Men det var allikevel ikke like mye synlige klager der, sammenlignet med Temu sine produkter. 

Så lenge man er varsom på og hva man kjøper så går det vanligvis greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Titania skrev (1 time siden):

Tror det er like greit å legge denne diskusjonen død siden vi ikke blir enige og det opptar mye plass i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at når det blir SÅ billig som hos Temu så er det noe som ikke stemmer et sted. Jeg mener og at det som er så synd med Temu er at folk glemmer alt av prinsipper, tanker om å handle lokalt o.l kun fordi det er billig. Pris kontrer ALT. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Jeg har for første gang vært enig med Trump om noe 🙊 

Jeg innrømmer at jeg blir litt overrasket nå? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 timer siden):

Tror det er like greit å legge denne diskusjonen død siden vi ikke blir enige og det opptar mye plass i tråden :)

Bare èn liten link til her som jeg syns er relevant, må jeg innrømme....... :lur:  
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/plutselig-oppdaget-hege-utslettet-pa-magen-vil-advare-andre/17222181/

Endret av Hoppetaujenta
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...