Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #22781 Del Skrevet 17. oktober Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Kaffekopp nummer èn er i farta. Cassidy Tvillingene drikker også kaffe nå vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober Forfatter #22782 Del Skrevet 17. oktober ...og nå har jeg makulert en bråte med papirer som skal i søpla i løpet av dagen. Good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #22783 Del Skrevet 17. oktober Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): ...og nå har jeg makulert en bråte med papirer som skal i søpla i løpet av dagen. Good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober Forfatter #22784 Del Skrevet 18. oktober Jeg fikk ikke med meg resultatet av denne saken. "Skuespilleren Danny Masterson må sone 30 år i fengsel. " Nummer to fra venstre. Da er han åtti når han slipper ut og det er vel egentlig livstid... Oijj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober #22785 Del Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg fikk ikke med meg resultatet av denne saken. "Skuespilleren Danny Masterson må sone 30 år i fengsel. " Nummer to fra venstre. Da er han åtti når han slipper ut og det er vel egentlig livstid... Oijj. Vell fortjent vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober Forfatter #22786 Del Skrevet 18. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Vell fortjent vil jeg si. Har lest litt om hva han ble dømt for nå. Hvorfor i all verden gjorde han det han gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober #22787 Del Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Har lest litt om hva han ble dømt for nå. Hvorfor i all verden gjorde han det han gjorde. Har du sett på That 70s Show? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober Forfatter #22788 Del Skrevet 18. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Har du sett på That 70s Show? Ja, det så jeg en del på og syns det var litt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober #22789 Del Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, det så jeg en del på og syns det var litt morsomt. Sett den nye som heter That 90s Show? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. oktober #22790 Del Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Jeg fikk ikke med meg resultatet av denne saken. "Skuespilleren Danny Masterson må sone 30 år i fengsel. " Nummer to fra venstre. Da er han åtti når han slipper ut og det er vel egentlig livstid... Oijj. Tok han livet av seg? Eller blander jeg ham med en annen. Jovisst. Det gjør jeg. Var en i Glee, som hadde forgrepet seg på barn, som tok livet av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober #22791 Del Skrevet 18. oktober Sola de skrev (2 minutter siden): Tok han livet av seg? Eller blander jeg ham med en annen. Jovisst. Det gjør jeg. Var en i Glee, som hadde forgrepet seg på barn, som tok livet av seg. Mye ondt som har hendt Glee skuespillere, 3 av de unge skuespillerne er døde nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. oktober #22792 Del Skrevet 18. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Mye ondt som har hendt Glee skuespillere, 3 av de unge skuespillerne er døde nå. Ja. Trist med hun som druknet. Klarte heldigvis å redde barnet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober Forfatter #22793 Del Skrevet 18. oktober Cid skrev (1 time siden): Sett den nye som heter That 90s Show? Nei. Er det omtrent på samme viset? Familie. Vennegjeng og ting som skjer? Sola de skrev (1 time siden): Tok han livet av seg? Eller blander jeg ham med en annen. Jovisst. Det gjør jeg. Var en i Glee, som hadde forgrepet seg på barn, som tok livet av seg. Nei. Han sitter solid i fengsel. Sola de skrev (57 minutter siden): Ja. Trist med hun som druknet. Klarte heldigvis å redde barnet sitt. Jeg følger ikke med på nyheter om fremmede for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober #22794 Del Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei. Er det omtrent på samme viset? Familie. Vennegjeng og ting som skjer? Nei. Han sitter solid i fengsel. Jeg følger ikke med på nyheter om fremmede for meg. Samme foreldre men nye ungdommer, men flere av de gamle ungdommene gjør gjesteopptredener. Ungen til Eric og Donna er med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. oktober #22795 Del Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Jeg fikk ikke med meg resultatet av denne saken. "Skuespilleren Danny Masterson må sone 30 år i fengsel. " Nummer to fra venstre. Da er han åtti når han slipper ut og det er vel egentlig livstid... Oijj. Dæven, men det er vel fortjent. Jeg elsket den serien før, men kommer nok ikke til å se den igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober #22796 Del Skrevet 18. oktober jukkapalme skrev (40 minutter siden): Dæven, men det er vel fortjent. Jeg elsket den serien før, men kommer nok ikke til å se den igjen... Kan se den likevel da, er jo mange flere enn han der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. oktober #22797 Del Skrevet 18. oktober Cid skrev (42 minutter siden): Kan se den likevel da, er jo mange flere enn han der. Joda, men jeg orker ikke trynet på'n. Har sett serien flere ganger uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober Forfatter #22798 Del Skrevet 18. oktober Det var gøy da de var ukjente for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober #22799 Del Skrevet 18. oktober jukkapalme skrev (17 minutter siden): Joda, men jeg orker ikke trynet på'n. Har sett serien flere ganger uansett. Skjønner men dumt at det skal gå utover de andre skuespillerne som ikke har gjort noe gale, de tjener jo på repriser og at folk ser på serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. oktober #22800 Del Skrevet 18. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Skjønner men dumt at det skal gå utover de andre skuespillerne som ikke har gjort noe gale, de tjener jo på repriser og at folk ser på serien. Ja, du har rett i det og jeg vet jeg er litt teit der 🤣 men jeg har sett hele serien maaange ganger, så ikke sikkert jeg ville sett den igjen uansett. Er så mye annet jeg vil se igjen som det er lenger siden jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå