Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #22401 Del Skrevet 21. august Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Dette er mine små-is favoritter fra Hennig Olsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #22402 Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (21 minutter siden): Det ble is! Nam Nam sier Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. august Forfatter #22403 Del Skrevet 22. august Is er godt. Det er ikke tvil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. august #22404 Del Skrevet 22. august Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Is er godt. Det er ikke tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. august #22405 Del Skrevet 22. august kan folk slutte å sende inn bekymringsmeldinger på meg... mitt liv er ikke en livssituasjon, det er en livsstil.....så slutt med det der tullet der.... enten har dere et tvangsvedtak på meg eller så lar dere meg være i fred... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. august #22406 Del Skrevet 22. august Jeg hadde et par politifolk som lurte på hva jeg skulle gjøre når det ble kaldt ute...nei si det , hva gjorde jeg da det var minus 27 grader under kamera på Hokksund vgs i vinter som var...jo jeg utstyrer meg bedre.. slutt med å ringe ned nødetatene med bekymringsmeldinger på meg....dere får ikke meg i tvang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. august #22407 Del Skrevet 22. august Hva er individualismen?...hva er den personlige friheten i vårt samfunn ? jo ....du må forklare deg for politiet hvorfor du er hvor du er....osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 25. august #22408 Del Skrevet 25. august (endret) Har hår som rekker ned til korsryggen. vurderer å klippe det til kragebeinet. Jeg er møkk lei av langt hår som bare floker seg. Dessuten vokser det så raskt at jeg kan høre at det gror... 2 år senere og det er omtrent like langt igjen. Skal, skal ikke... Endret 25. august av powerpuffen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august Forfatter #22409 Del Skrevet 26. august powerpuffen skrev (11 timer siden): Har hår som rekker ned til korsryggen. vurderer å klippe det til kragebeinet. Jeg er møkk lei av langt hår som bare floker seg. Dessuten vokser det så raskt at jeg kan høre at det gror... 2 år senere og det er omtrent like langt igjen. Skal, skal ikke... Skal! Forandringer fryder og hår vokser ut igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august #22410 Del Skrevet 26. august Pupilleutvidelsen fra legetime går ikke over.. gått 8 timer så nå er jeg bittelitt redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. august #22411 Del Skrevet 26. august Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Pupilleutvidelsen fra legetime går ikke over.. gått 8 timer så nå er jeg bittelitt redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. august #22412 Del Skrevet 26. august Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Pupilleutvidelsen fra legetime går ikke over.. gått 8 timer så nå er jeg bittelitt redd Det kan sitte lenge i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august #22413 Del Skrevet 26. august Sola de skrev (3 minutter siden): Det kan sitte lenge i. Å? Takk♥️ Lenge siden sist så husket ikke. De tok det på mitt friske øye uten at det var planlagt🥺 Måtte farte på jobb igjen med megapupill på ett øye og grå stær på det andre. Slitsom halvblind dag😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. august #22414 Del Skrevet 26. august Frøkenfryden skrev (55 minutter siden): Å? Takk♥️ Lenge siden sist så husket ikke. De tok det på mitt friske øye uten at det var planlagt🥺 Måtte farte på jobb igjen med megapupill på ett øye og grå stær på det andre. Slitsom halvblind dag😢 Det går som regel over i løpet av en del timer, men ikke helt uvanlig at det kan sitte i en dag eller to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august #22415 Del Skrevet 26. august Sola de skrev (Akkurat nå): Det går som regel over i løpet av en del timer, men ikke helt uvanlig at det kan sitte i en dag eller to. Takk, var beroligende💕 Selv om jobb blir litt vanskelig om det fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. august #22416 Del Skrevet 26. august Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk, var beroligende💕 Selv om jobb blir litt vanskelig om det fortsetter. Den vil gradvis bli mindre. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august #22417 Del Skrevet 26. august Sola de skrev (1 minutt siden): Den vil gradvis bli mindre. God bedring Takk. Føler meg ikke så redd nå. Trøstespist mokkabønner og skal snart sove☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. august #22418 Del Skrevet 26. august Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk. Føler meg ikke så redd nå. Trøstespist mokkabønner og skal snart sove☺️ Bonne nuit når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. august #22419 Del Skrevet 27. august Syns at om folk skal vri på sannheten, kanskje for å ikke identifisere seg selv, i det minste burde holde seg til lik info i tråder de svarer på 😛 Opplever det flere steder enn her inne, der folk f.eks er 30 år i en tråd, 33 i en annen og 31 i en tredje, skrevet omtrent samtidig. Bestem deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 27. august #22420 Del Skrevet 27. august Foretrekker å holde meg inne på disse sosiale trådene, for å unngå masse politikk og negativitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå