Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå):

Dette er mine små-is favoritter fra Hennig Olsen

image.jpeg.7151655bd76d7ac389b0bbc67228766b.jpegimage.jpeg.f6051d51f74df5bfb9b3d6b6fd5a5099.jpegHennig-Olsen is inneholder palmeoljeProduktark - Hennig-Olsen Is

:spise::spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kassettspiller skrev (21 minutter siden):

Det ble is!

Dream Chocolate Chip Cookie Dough 0,8L - Diplom-is

Nam Nam sier Cassidy Tvillingene.:spise::spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er godt. Det er ikke tvil. :hoppe: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden):

Is er godt. Det er ikke tvil. :hoppe: 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan folk slutte å sende inn bekymringsmeldinger på meg... mitt liv er ikke en livssituasjon, det er en livsstil.....så slutt med det der tullet der.... enten har dere et tvangsvedtak på meg eller så lar dere meg være i fred...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et par politifolk som  lurte på hva jeg skulle gjøre når det ble kaldt ute...nei si det , hva gjorde jeg da det var minus 27 grader under kamera på Hokksund vgs i vinter som var...jo jeg utstyrer meg bedre.. slutt med å ringe ned nødetatene med bekymringsmeldinger på meg....dere får ikke meg i tvang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er individualismen?...hva er den personlige friheten i vårt samfunn ? jo ....du må forklare deg for politiet hvorfor du er hvor du er....osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hår som rekker ned til korsryggen. vurderer å klippe det til kragebeinet. :cowboy:

Jeg er møkk lei av langt hår som bare floker seg. Dessuten vokser det så raskt at jeg kan høre at det gror...  2 år senere og det er omtrent like langt igjen. Skal, skal ikke... 

Endret av powerpuffen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

powerpuffen skrev (11 timer siden):

Har hår som rekker ned til korsryggen. vurderer å klippe det til kragebeinet. :cowboy:

Jeg er møkk lei av langt hår som bare floker seg. Dessuten vokser det så raskt at jeg kan høre at det gror...  2 år senere og det er omtrent like langt igjen. Skal, skal ikke... 

Skal! :nikke:  Forandringer fryder og hår vokser ut igjen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupilleutvidelsen fra legetime går ikke over.. gått 8 timer så nå er jeg bittelitt redd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Pupilleutvidelsen fra legetime går ikke over.. gått 8 timer så nå er jeg bittelitt redd

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Det kan sitte lenge i.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

Det kan sitte lenge i.

Å? Takk♥️ Lenge siden sist så husket ikke. De tok det på mitt friske øye uten at det var planlagt🥺 Måtte farte på jobb igjen med megapupill på ett øye og grå stær på det andre. Slitsom halvblind dag😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (55 minutter siden):

Å? Takk♥️ Lenge siden sist så husket ikke. De tok det på mitt friske øye uten at det var planlagt🥺 Måtte farte på jobb igjen med megapupill på ett øye og grå stær på det andre. Slitsom halvblind dag😢

Det går som regel over i løpet av en del timer, men ikke helt uvanlig at det kan sitte i en dag eller to. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Det går som regel over i løpet av en del timer, men ikke helt uvanlig at det kan sitte i en dag eller to. 

Takk, var beroligende💕 Selv om jobb blir litt vanskelig om det fortsetter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Takk, var beroligende💕 Selv om jobb blir litt vanskelig om det fortsetter. 

Den vil gradvis bli mindre. God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (1 minutt siden):

Den vil gradvis bli mindre. God bedring :klem:

Takk.:hjerte: Føler meg ikke så redd nå. Trøstespist mokkabønner og skal snart sove☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Takk.:hjerte: Føler meg ikke så redd nå. Trøstespist mokkabønner og skal snart sove☺️

Bonne nuit når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at om folk skal vri på sannheten, kanskje for å ikke identifisere seg selv, i det minste burde holde seg til lik info i tråder de svarer på 😛 

Opplever det flere steder enn her inne, der folk f.eks er 30 år i en tråd, 33 i en annen og 31 i en tredje, skrevet omtrent samtidig. Bestem deg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker å holde meg inne på disse sosiale trådene, for å unngå masse politikk og negativitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...