Cid Skrevet 18. august #22361 Del Skrevet 18. august Jeg ser ikke frem til å måtte kjøpe julegaver i år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #22362 Del Skrevet 18. august Cid skrev (7 minutter siden): Jeg ser ikke frem til å måtte kjøpe julegaver i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. august #22363 Del Skrevet 19. august Skulle aller helst hatt muligheten til å være hjemme fra jobb idag 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. august #22364 Del Skrevet 19. august Cid skrev (10 timer siden): Jeg ser ikke frem til å måtte kjøpe julegaver i år Kjøp en hver måned, så slipper du å kjøpe alle samtidig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #22365 Del Skrevet 19. august Sola de skrev (40 minutter siden): Kjøp en hver måned, så slipper du å kjøpe alle samtidig. Skulle heller sett at man slapp å kjøpe til hverandre men det er meg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. august #22366 Del Skrevet 19. august Cid skrev (1 time siden): Skulle heller sett at man slapp å kjøpe til hverandre men det er meg.. Du kan jo også ta et standpunkt og si til folk at du ikke ønsker å være med på «gave-hysteriet» 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august Forfatter #22367 Del Skrevet 19. august I dag skal jeg kjøpe meg båtis, antagelig i flertall...for jeg vil starte mitt eget lille rederi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #22368 Del Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): I dag skal jeg kjøpe meg båtis, antagelig i flertall...for jeg vil starte mitt eget lille rederi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august Forfatter #22369 Del Skrevet 19. august Det er kjøpt og smakt på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #22370 Del Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Det er kjøpt og smakt på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. august #22371 Del Skrevet 21. august Gleder meg til høsten, nå. men ikke til det som kommer etter høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. august #22372 Del Skrevet 21. august Freyja Valkyrie skrev (14 minutter siden): Gleder meg til høsten, nå. men ikke til det som kommer etter høsten. Snø irriterer meg veldig nå i voksen alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. august #22373 Del Skrevet 21. august Cid skrev (1 minutt siden): Snø irriterer meg veldig nå i voksen alder. Og is er enda verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. august #22374 Del Skrevet 21. august Freyja Valkyrie skrev (18 minutter siden): Og is er enda verre. Jeg har slått meg hardt på isen før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august Forfatter #22375 Del Skrevet 21. august Is er kjempegodt! Holder på med denne her nå; hasselnøtt-is....kjempegod! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. august #22376 Del Skrevet 21. august jeg må si , skijentene på Geilo er sporty...de trener hardt hele uken.. de ligger ikke å runker i halvfylla søndag morgen , etter et ons...nei,,rett ut i løypa og trene.. de vet at veien til å bli norges mester, europamester verdensmester...ja det blir en ikke av å ligge å pule i fylla... de er sporty og skikkelige jenter ..som seff har loadet gunneren mot meg .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. august #22377 Del Skrevet 21. august De tilogmed kappsykler til skolen om morgenen...rett ut og i innspurten til karrieren.. tøffe jenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #22378 Del Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Is er kjempegodt! Holder på med denne her nå; hasselnøtt-is....kjempegod! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 21. august #22379 Del Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Is er kjempegodt! Holder på med denne her nå; hasselnøtt-is....kjempegod! Slemt gjort. Jeg får sjeldent lyst på ting, men nå skjedde det et unntak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august Forfatter #22380 Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (27 minutter siden): Jeg får sjeldent lyst på ting, men nå skjedde det et unntak. Så fint! Dagens gode og velsmakende gjerning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå