Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Nå har jeg koblet meg inn på kanalen som sender spøkelsesjakter i massevis, så nå skal jeg muligens bli skremt.
Best å se det i dagslys tidlig på morgenen i helga...for da kan jeg komme meg litt til hektene i løpet av dagen. :nikke: 👻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefascinert av menn som er flinke til å danse med høye hæler👀 (Yanis:hjerte:)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (10 timer siden):

Kjempefascinert av menn som er flinke til å danse med høye hæler👀 (Yanis:hjerte:)

Hvem er dette, @Frøkenfryden ?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

Hvem er dette, @Frøkenfryden ?

En koreograf, og det er nok en greie, for alle mennene i hans fremføringer har. Det er han som er først her i video og viser koreografien. Den siste fyren dog.. kanskje ennå bedre:rodmer:

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (15 timer siden):

Nå har jeg koblet meg inn på kanalen som sender spøkelsesjakter i massevis, så nå skal jeg muligens bli skremt.
Best å se det i dagslys tidlig på morgenen i helga...for da kan jeg komme meg litt til hektene i løpet av dagen. :nikke: 👻

Støttes! Sånn er jeg også👀♥️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

En koreograf, og det er nok en greie, for alle mennene i hans fremføringer har. Det er han som er først her i video og viser koreografien. Den siste fyren dog.. kanskje ennå bedre:rodmer:

Wow...det var saker det. :sjokkblå:  Personlig har jeg vondt i hele kroppen etter å ha sett det. Alle led er myke og sterke på en gang og veldig bevegelige. Stålkontroll på alle kroppsdeler som helst skal kunne jobbe og gjøre rutinen sin, uavhengig av resten av kroppen...veldig imponerende. P.s. jeg kunne ikke ha gjort det. Ikke gått på sånne hæler heller. Har testet og det ble som en full bryggesjauer i sterk sidevind. Ikke vakkert. Ikke behagelig.  :flau:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får jeg også bidra med en dansende mann som er ganske unik til menn å være. 
Jeg kunne ikke ha danset slik heller. Så mye punktkrontroll har jeg ikke. :fnise: @Frøkenfryden

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Wow...det var saker det. :sjokkblå:  Personlig har jeg vondt i hele kroppen etter å ha sett det. Alle led er myke og sterke på en gang og veldig bevegelige. Stålkontroll på alle kroppsdeler som helst skal kunne jobbe og gjøre rutinen sin, uavhengig av resten av kroppen...veldig imponerende. P.s. jeg kunne ikke ha gjort det. Ikke gått på sånne hæler heller. Har testet og det ble som en full bryggesjauer i sterk sidevind. Ikke vakkert. Ikke behagelig.  :flau:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1

Jeg kan være skikkelig flink når jeg blir engasjert, men det kan faktisk gå litt over styr også... slik at jeg blir slitsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (20 timer siden):

Da får jeg også bidra med en dansende mann som er ganske unik til menn å være. 
Jeg kunne ikke ha danset slik heller. Så mye punktkrontroll har jeg ikke. :fnise: @Frøkenfryden

Ooo🥰 Takk! Liker menn som gjør det annerledes!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Ooo🥰 Takk! Liker menn som gjør det annerledes!!

Humm...det var kanskje litt vel meget informasjon, @Frøkenfryden...men la gå; det er LØRDAG 1 JUNI! :hoppe: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Humm...det var kanskje litt vel meget informasjon, @Frøkenfryden...men la gå; det er LØRDAG 1 JUNI! :hoppe: 

😂😂😂 på daaaans!! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

😂😂😂 på parringsdaaaans!! 

Ja, jeg hadde en mistanke om det. :lur: *frøkna ble nå utsatt for Ai-inngripen i sin setning* :ninja: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Ja, jeg hadde en mistanke om det. :lur: *frøkna ble nå utsatt for Ai-inngripen i sin setning* :ninja: 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er idioti og snakke om hunder og katter som de er barn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt liv er et husdyr på lik linje med et familiemedlem. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe helt annet enn og behandle dem som at de er barn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

I mitt liv er et husdyr på lik linje med et familiemedlem. 

Jeg tenker også det. Jeg er oppriktig knytta til nabohund fordi vi koser gjennom verandagelender hver dag. Og jeg prater med den.. prater om varmen og at hun er fluff og myk og at jeg liker kos etter jobb. Så.. litt som et barn kanskje..? Men føles jo helende for kropp og sjel😌

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Frøkenfryden Så absolutt. Her kommer en liten selvopplevd historie. En gang jeg var på lang sykkeltur av det impulsive slaget, stakk jeg innom ei skolevenninne som jeg ikke hadde hatt kontakt med på mange-mange år og der i det store huset hadde de for vane å ta til seg omplasseringshunder. En hushund/vakthund. Hadde hilst hjertelig på en stor hannhund da jeg sist var der (way back) og da jeg kom dit igjen dukket det opp en helt maken diger hannhund og jeg visste at det hadde gått så lang tid at det ikke kunne være den samme...den så på meg lang borte fra...sto stille, myste og saumfarte meg, vakthund som den var...og jeg ropte på den, snakket til den og laget de lydene som jeg pleier å snakke med dyr på...ektemannen (som var gjennomsyret hundeentusiast i familien) hadde kommet ut og hilste, vi kjente ikke hverandre, men han sto og så på at den store hunden oppførte seg i et hilsnings-lekerituale, som om vi var gamle kjente og gjensynet var hengivent mellom meg og den firbente. De hadde tatt den til seg for et par år siden og den var godt voksen da den kom dit. Mannen så spørrende på meg og lurte undrende på om jeg kjente hunden fra før av...for slik hadde han aldri sett den oppføre seg mot noen...den la seg ned foran meg og jeg fikk klø og massere den over alt. Å ligge avslappet på rygg og blotte mage og strupe...det er ikke en selvfølgelig ting for en hund og et fremmed menneske...men dette var en 100% gjensynsglede-situasjon.

Universalsjeler som øyeblikkelig kjenner hverandre igjen som de utgavene de alltid har vært...skilt av tiår, død
og nytt liv i diverse retninger...om en tror på slikt. Det gjør jeg. 
                           Det var en skikkelig god opplevelse. :hjerter_rundt: Mitt innerste velger heller et dyr, fremfor mennesker. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...