Boetica Skrevet 23. mai 2024 #21601 Del Skrevet 23. mai 2024 Cid skrev (10 minutter siden): Jeg ble sliten som f av å gå på tur i dag men etterpå så føltes det fantastisk!:D gleder meg til jeg kan gå turer uten å bli andpusten. Så fint at du liker å gå! Det er super hverdagstrim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mai 2024 #21602 Del Skrevet 23. mai 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Hvor lange turer går du om gangen? Nettopp begynt denne uka, nå så gikk jeg litt bak fjellet her men det var veien opp til fjellstua som gjorde meg helt svett O: Har som mål å kunne gå på tur opp fjell uten å bli utslitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mai 2024 #21603 Del Skrevet 23. mai 2024 Boetica skrev (Akkurat nå): Så fint at du liker å gå! Det er super hverdagstrim. Ja begynt nå nylig, vil så gjerne bedre kondisen min. Jeg hater at når jeg er med slekt og skal gå tur så er jeg den ene overvektige og usunne der som er helt utslitt mens de andre så vidt svetter, håper å kunne vise dem en litt sprekere versjon av meg når jeg besøker dem om noen uker 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23. mai 2024 #21604 Del Skrevet 23. mai 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Nettopp begynt denne uka, nå så gikk jeg litt bak fjellet her men det var veien opp til fjellstua som gjorde meg helt svett O: Har som mål å kunne gå på tur opp fjell uten å bli utslitt. Det kan være slitsomt ja, men det blir nok bedre når du kommer i bedre form Snart springer du nok opp som en fjellgeit 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23. mai 2024 #21605 Del Skrevet 23. mai 2024 Cid skrev (37 minutter siden): Ja begynt nå nylig, vil så gjerne bedre kondisen min. Jeg hater at når jeg er med slekt og skal gå tur så er jeg den ene overvektige og usunne der som er helt utslitt mens de andre så vidt svetter, håper å kunne vise dem en litt sprekere versjon av meg når jeg besøker dem om noen uker Kondisen merker man raskt resultater på ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai 2024 Forfatter #21606 Del Skrevet 25. mai 2024 Cid skrev (På 23.5.2024 den 22.29): Jeg ble sliten som f av å gå på tur i dag men etterpå så føltes det fantastisk!:D gleder meg til jeg kan gå turer uten å bli andpusten. Cid skrev (På 23.5.2024 den 22.41): Nettopp begynt denne uka, nå så gikk jeg litt bak fjellet her men det var veien opp til fjellstua som gjorde meg helt svett O: Har som mål å kunne gå på tur opp fjell uten å bli utslitt. Cid skrev (På 23.5.2024 den 22.43): Ja begynt nå nylig, vil så gjerne bedre kondisen min. Jeg hater at når jeg er med slekt og skal gå tur så er jeg den ene overvektige og usunne der som er helt utslitt mens de andre så vidt svetter, håper å kunne vise dem en litt sprekere versjon av meg når jeg besøker dem om noen uker Jeg er meget stolt av Cids innsatsvilje og stå-på-humør. Trappene opp til utsikten er harde! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. mai 2024 #21607 Del Skrevet 25. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg er meget stolt av Cids innsatsvilje og stå-på-humør. Trappene opp til utsikten er harde! Blir Anton stolt?:p 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai 2024 Forfatter #21608 Del Skrevet 25. mai 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Blir Anton stolt?:p Veldig. Han ante ikke at det også bor en sprek person i favoritt-Cid`en hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mai 2024 #21609 Del Skrevet 25. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg er meget stolt av Cids innsatsvilje og stå-på-humør. Trappene opp til utsikten er harde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. mai 2024 #21610 Del Skrevet 25. mai 2024 Jeg er nok litt rar, syns det er litt kjølig når det er under 18 grader. Jeg trives best når det er over 20 grader. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. mai 2024 #21611 Del Skrevet 25. mai 2024 (endret) Freyja Valkyrie skrev (30 minutter siden): Jeg er nok litt rar, syns det er litt kjølig når det er under 18 grader. Jeg trives best når det er over 20 grader. Kanskje du er litt motsatt av meg som ofte er varmere enn andre i kulda? Det skjer ofte at når andre synes det er kaldt så synes jeg at det er varmt. Synes ikke at du er rar i hvert fall Endret 25. mai 2024 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 26. mai 2024 #21612 Del Skrevet 26. mai 2024 Denne helgen, som mange andre pyntet jeg meg for å gå ut. Jeg så meg selv i speilet og tenkte at jeg ser bra ut. Så skiftet jeg om til hverdsgsklærne og ble hjemme. Skjønner egentlig ikke poenget med å ha disse fine klærne. Sannsynligheten for at de blir brukt mens jeg fortsatt ser bra ut er liten. Jeg liker fine klær, men er dessverre ikke noe Hollywood frue og orker ikke fester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 26. mai 2024 #21613 Del Skrevet 26. mai 2024 No1*No1 skrev (1 time siden): Denne helgen, som mange andre pyntet jeg meg for å gå ut. Jeg så meg selv i speilet og tenkte at jeg ser bra ut. Så skiftet jeg om til hverdsgsklærne og ble hjemme. Skjønner egentlig ikke poenget med å ha disse fine klærne. Sannsynligheten for at de blir brukt mens jeg fortsatt ser bra ut er liten. Jeg liker fine klær, men er dessverre ikke noe Hollywood frue og orker ikke fester. Jeg skulle egentlig også ut og ta et par øl i gårkveld, men ble hjemme fordi jeg hadde så vondt i hele skrotten etter en hard treningstime 😇 Det var bedre å ligge hjemme i fosterstilling 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2024 Forfatter #21614 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg ser veldig frem til at sommeren er omme og høsttempen igjen finner meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai 2024 #21615 Del Skrevet 26. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg ser veldig frem til at sommeren er omme og høsttempen igjen finner meg. Samme. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2024 Forfatter #21616 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg tror det er bra at noen av oss snakker om at vi ikke er veldig glad i sommervarmen. Ikke alle våger det i en verden hvor vi skal like sol og varme i bøtter og spann. Jeg har aldri vært slik, så jeg velger å være ærlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai 2024 #21617 Del Skrevet 26. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg tror det er bra at noen av oss snakker om at vi ikke er veldig glad i sommervarmen. Ikke alle våger det i en verden hvor vi skal like sol og varme i bøtter og spann. Jeg har aldri vært slik, så jeg velger å være ærlig. Ja og man får bare høre at det er sunt med sol osv 😛 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2024 Forfatter #21618 Del Skrevet 26. mai 2024 Cid skrev (9 minutter siden): Ja og man får bare høre at det er sunt med sol osv 😛 Alle vet jo at det er sunt med litt sol hver dag, men vi to taler til folket om måtehold, usterk mat og trimming og akkurat passe godsaker, men i moderate mengder. Unntatt is til meg. Der har vi oss i et nøtteskall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 26. mai 2024 #21619 Del Skrevet 26. mai 2024 D-_vitamin er viktig for kroppen, nordmenn har generelt for lite D-vitamin i kroppen,. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2024 Forfatter #21620 Del Skrevet 26. mai 2024 ...og der minnet du meg på boksen med D-vitaminer som jeg vil begynne å huske igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå