Baktus2024 Skrevet 28. desember 2023 #20441 Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg nå har lovet meg selv å ikke nettshoppe heller, i alle fall frem til salget etter sommeren (hvis jeg trenger noe da), så jeg skal benytte meg av romjulssalg i dag. Etter det; bort med tassene fra tustaturet. @Sola de *hinthint* savner deg allerede... kos deg ihvertfall...og kanskje jeg klarer meg en time her imorgen også..men så er det nyttårshelg. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 Forfatter #20442 Skrevet 28. desember 2023 Ja, og da må en være topp skjerpet for å feire skikkelig og holde ut helt til neste år. 1
Sola de Skrevet 28. desember 2023 #20443 Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg innrømmer at jeg nå har lovet meg selv å ikke nettshoppe heller, i alle fall frem til salget etter sommeren (hvis jeg trenger noe da), så jeg skal benytte meg av romjulssalg i dag. Etter det; bort med tassene fra tustaturet. @Sola de *hinthint* Jeg må ha vaskemaskin, oppvaskmaskin og tørketrommel, så kan ikke bli med på avholdenheten i denne omgang. 1 1
Sola de Skrevet 28. desember 2023 #20444 Skrevet 28. desember 2023 Hva er det du skal bevilge deg selv nå på romjulssalget, @Hoppetaujenta? 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 Forfatter #20445 Skrevet 28. desember 2023 Sola de skrev (4 minutter siden): Hva er det du skal bevilge deg selv nå på romjulssalget, @Hoppetaujenta? Ennå har jeg ikke bestemt meg, men et godt kjøp skal det bli. Muligens en sid kåpe med hette om jeg finner den. Jeg ser ikke etter noe spesielt, men når jeg ser den, så ser den meg og da blir det kjærleik ved første blikk og vi vet at vi er ment for hverandre. 2
Sola de Skrevet 28. desember 2023 #20446 Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ennå har jeg ikke bestemt meg, men et godt kjøp skal det bli. Muligens en sid kåpe med hette om jeg finner den. Jeg ser ikke etter noe spesielt, men når jeg ser den, så ser den meg og da blir det kjærleik ved første blikk og vi vet at vi er ment for hverandre. Du har snakket tidligere om en kåpe. Håper den rette dukker opp nå 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 Forfatter #20447 Skrevet 28. desember 2023 Ja, det håper jeg også og det må skje nå, så den kan bli brukt i noen mnd før varmen dukker opp igjen. 2
Frøkenfryden Skrevet 28. desember 2023 #20448 Skrevet 28. desember 2023 Vi bestilte sommerferien i dag vi. Og litt vinterferiehotell med basseng. Hjelper i mørketida, å glede seg til noe 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2023 #20449 Skrevet 28. desember 2023 Baktus skrev (7 timer siden): jeg innrømmer alle på sosialprat en fortsatt fin jul . Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin romjul.🎄🎄 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Rollen som Maria Wern har blitt vanskelig og brutal, syns jeg. Gjør dumme ting i sitt og andres liv. Egoistisk. Nå skal jeg forflytte meg til kjøkkenet og være snill mot magen min = FROKOST! Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Tusen takk og da må vel også jeg innrømme at det er akkurat det jeg også mener. Jeg innrømmer at jeg lever meg inn i det jeg ser på tv. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg innrømmer at jeg nå har lovet meg selv å ikke nettshoppe heller, i alle fall frem til salget etter sommeren (hvis jeg trenger noe da), så jeg skal benytte meg av romjulssalg i dag. Etter det; bort med tassene fra tustaturet. @Sola de *hinthint*
Beneath the Moon Skrevet 28. desember 2023 #20450 Skrevet 28. desember 2023 For meg er jula over og jeg gleder meg til våren. 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 Forfatter #20451 Skrevet 28. desember 2023 Athena Freyja skrev (15 minutter siden): For meg er jula over og jeg gleder meg til våren. Jeg passer på å kjenne på mørketiden og kose meg med den, for jeg liker mørket i disse tider. Alt blir så synlig i lys og sol. Tempoet blir høyere. Menneskene høylydte. Jeg liker stillheten i hi. 💤 1
Beneath the Moon Skrevet 28. desember 2023 #20452 Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg passer på å kjenne på mørketiden og kose meg med den, for jeg liker mørket i disse tider. Alt blir så synlig i lys og sol. Tempoet blir høyere. Menneskene høylydte. Jeg liker stillheten i hi. 💤 Men jeg liker ikke kulden som mørketiden bringer med seg.... 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 Forfatter #20453 Skrevet 28. desember 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Men jeg liker ikke kulden som mørketiden bringer med seg.... Ikke jeg heller. Det er derfor et innendørsliv passer godt nå. Pluss sokker, tøfler, hettejakke og alt en syns er lunt. 1
Cid Skrevet 28. desember 2023 #20454 Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg passer på å kjenne på mørketiden og kose meg med den, for jeg liker mørket i disse tider. Alt blir så synlig i lys og sol. Tempoet blir høyere. Menneskene høylydte. Jeg liker stillheten i hi. 💤 Liker mørket selv. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2023 #20455 Skrevet 28. desember 2023 Athena Freyja skrev (30 minutter siden): For meg er jula over og jeg gleder meg til våren. Cassidy Tvillingene gleder oss også til våren, for våren er favorittårstiden vår. 1
Beneath the Moon Skrevet 28. desember 2023 #20456 Skrevet 28. desember 2023 Mørket er fint det, hadde det bare ikke vært for kulden 1 1
Cid Skrevet 28. desember 2023 #20457 Skrevet 28. desember 2023 (endret) Athena Freyja skrev (20 minutter siden): Mørket er fint det, hadde det bare ikke vært for kulden Skulle ønske det var mørkt på våren og sommeren heller. Endret 28. desember 2023 av Cid 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 Forfatter #20458 Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene gleder oss også til våren, for våren er favorittårstiden vår. Den er fin den også, helt til varmen kommer som en vegg og da blir ting annerledes syns jeg. Athena Freyja skrev (9 minutter siden): Mørket er fint det, hadde det bare ikke vært for kulden Den er grei hvis jeg må fra A til B og kan komme meg innendørs igjen fort. Glatt føre er verre enn kulden. Cid skrev (5 minutter siden): Skulle ønske der var mørkt på våren og sommeren heller. Det hadde vært fint...og lyst på vinteren? Bakventland. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2023 #20459 Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Den er fin den også, helt til varmen kommer som en vegg og da blir ting annerledes syns jeg. Den er grei hvis jeg må fra A til B og kan komme meg innendørs igjen fort. Glatt føre er verre enn kulden. Det hadde vært fint...og lyst på vinteren? Bakventland.
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #20460 Skrevet 29. desember 2023 Jeg trenger å bli inspirert med garn i det nye året. Veldig lenge siden jeg har holdt på med noe nå. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå