Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra den norske og svenske, så har jeg ikke hørt MGP-bidragene i år. :) 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lar meg imponere (på en ikke positiv måte) over eiere av serveringsbedrifter som plutselig kommer på nå (eller i morgen og fredag) at "oiii. det er 17 mai på lørdag og vi har egen meny da, vi..." Eller at de trenger ekstra bankterminaler og sånn. 

Skrevet

Jeg spiste en lett frokost veldig tidlig i dag. Hadde glemt å ta opp brød, så da ble det noen harde knekkebrød
...så nå er det godt lønsj med mykt, vesmakende brød på denne damen. :nigo: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Jeg spiste en lett frokost veldig tidlig i dag. Hadde glemt å ta opp brød, så da ble det noen harde knekkebrød
...så nå er det godt lønsj med mykt, vesmakende brød på denne damen. :nigo: 

:spise::spise:

Skrevet

Jeg pleier å lage isbiter selv, men i morgen skal jeg kjøpe i butikk. Må ha større kvanta nå. 🧊 :) 🧊

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Jeg pleier å lage isbiter selv, men i morgen skal jeg kjøpe i butikk. Må ha større kvanta nå. 🧊 :) 🧊

Vi pleier også å lage isbiter.🧊🧊👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle ønske at Ullareds digre butikk ville utvikle en netthandel, så alle som ikke drar dit fysisk...kan velte seg
i gode tilbud og kjøpe til krampa tar dem...med et smil. :nigo: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg skulle ønske at Ullareds digre butikk ville utvikle en netthandel, så alle som ikke drar dit fysisk...kan velte seg
i gode tilbud og kjøpe til krampa tar dem...med et smil. :nigo: 

:klem3::klem3:

Skrevet

Er ganske matt i hele meg i dag. Vurderer hviling i seng allerede før jeg skal i seng. 💤

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er utrolig sliten. Har gitt hunden en sommerklipp, kjøpt inn grillmat, drikke og snacks til i morgen, vasket og gjort klart til gjestene, og løpt 1 mil. Veldig klar til å sove hele søndagen 😮‍💨

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden):

Er ganske matt i hele meg i dag. Vurderer hviling i seng allerede før jeg skal i seng. 💤

Skrevet
Disney Adult skrev (35 minutter siden):

Jeg er utrolig sliten. Har gitt hunden en sommerklipp, kjøpt inn grillmat, drikke og snacks til i morgen, vasket og gjort klart til gjestene, og løpt 1 mil. Veldig klar til å sove hele søndagen 😮‍💨

Skrevet

Ble faktisk veldig overrasket over at Håvard Rem har en ukjent sønn fra en fortid han nesten ikke visste om selv. :klo: 
Denne sønnen blir skrivekyndig som sin far og det blir kastet sekser på terningen og genibarnforklaring er en sannhet. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av jukkapalme
Ombestemte meg
  • Nyttig 1
Skrevet

I dag var den første dagen i året det ikke var for kaldt med T-skjorte. 

• Liker 1
Skrevet
Phoenix Heart skrev (2 timer siden):

I dag var den første dagen i året det ikke var for kaldt med T-skjorte. 

Deilig når jeg ikke må ha på jakka, men skal bare litt vind til før det snur seg 😛

Skrevet

Jeg følger med på værvarsling på nett og håper inderlig at det blir noe av det regnet som er lovet om noen dager,
for vi trenger det veldig nå. Knusktørt over alt.  :sukk: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg følger med på værvarsling på nett og håper inderlig at det blir noe av det regnet som er lovet om noen dager,
for vi trenger det veldig nå. Knusktørt over alt.  :sukk: 

Skrevet

Takk. Har dere litt til overs, så sier jeg takk. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Takk. Har dere litt til overs, så sier jeg takk. :) 

Bare Hyggelig, vi deler gjerne med deg.:klem3::klem3:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...