Titania Skrevet 7 timer siden #23341 Del Skrevet 7 timer siden Jeg pirker på skrivefeil hos nets idag. Om de bryr seg er en annen sak, men skal man være seriøs bedrift, så bør man kanskje ikke skrive om "sæknader" og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5 timer siden #23342 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Jeg har ikke sett på Hver gang vi møtes på over 10 år. Jeg ser det hvert år. Men ikke fått sett til nå i år, men skal se i morgen og resten på Play. Jeg glemmer aldri Elgs versjon av De Lillos' "hjernen er alene". Helt fantastisk bra og for en innlevelse! Jeg digger låta med De Lillos, men Elgs versjon er enda bedre, syns jeg og mer rocka. Er ikke fan av Dance with a stranger, men Elg er svært dyktig og har en bra stemme. Noe av det som er så gøy med hver gang vi møtes er å høre vokalister man ikke liker musikken til synge noe helt annet. Husker da han fra Postgirobygget var med, jeg ble skikkelig overrasket over at han synger mye bedre enn jeg trodde. Jeg HATER Postgirobygget, men han sang bra da han sang andre låter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden Forfatter #23343 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har spist en stor bolle med sparsommelig utdelte rosiner i, så da tilførte jeg litt smakfullt smør og koste meg veldig sammen med melk til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #23344 Del Skrevet 5 timer siden jukkapalme skrev (6 minutter siden): Jeg ser det hvert år. Men ikke fått sett til nå i år, men skal se i morgen og resten på Play. Jeg glemmer aldri Elgs versjon av De Lillos' "hjernen er alene". Helt fantastisk bra og for en innlevelse! Jeg digger låta med De Lillos, men Elgs versjon er enda bedre, syns jeg og mer rocka. Er ikke fan av Dance with a stranger, men Elg er svært dyktig og har en bra stemme. Noe av det som er så gøy med hver gang vi møtes er å høre vokalister man ikke liker musikken til synge noe helt annet. Husker da han fra Postgirobygget var med, jeg ble skikkelig overrasket over at han synger mye bedre enn jeg trodde. Jeg HATER Postgirobygget, men han sang bra da han sang andre låter. Jeg kommer til å se om Viggo Sandvik blir med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3 timer siden #23345 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde Ben & Jerry's til frokost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 51 minutter siden #23346 Del Skrevet 51 minutter siden Disney Adult skrev (2 timer siden): Jeg hadde Ben & Jerry's til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 50 minutter siden #23347 Del Skrevet 50 minutter siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har spist en stor bolle med sparsommelig utdelte rosiner i, så da tilførte jeg litt smakfullt smør og koste meg veldig sammen med melk til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå