Gå til innhold

Den uka..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja... da var det den uken igjen da.
Den uken hvor jeg er "a complete mess" og frk. PMS har skylden.
Dette er virkelig en uke på en fornøyelses park psykisk. Jeg kan gå fra å være sint, trist, deprimert og glad på få sekunder.
I går var jeg virkelig ille, jeg var glad på morningen, men planen i går var å eksprimentere på kjøkkenet og det gikk ikke helt som jeg forventet og jeg begynte å bli sint, sint fordi jeg ikke fikk til, deretter ble jeg trist, trist fordi jeg er en ubrukelig kjæreste. Jeg skulle egentlig dra på besøk hos faren min, men sendte melding om at jeg tror det er best jeg blir hjemme og han ba meg komme uansett, og jeg skrev tilbake "jeg er ikke i humør" deretter ringte han meg og jeg svarte ikke. Pga. at han ringte ble jeg først sint og deretter trist. Fant ut at jeg burde legge meg, men før jeg klarte å sovne kom alle muligens tanker, fra at jeg ville drepe noen, til å ta selvmord, til å være trist fordi tenk hvor trist kjæresten min hadde blitt om han hadde sett meg død.... Deretter sint igjen for hvor dårlig oppvekst jeg har hatt og hvor slemme foreldrene mine er osv.
Slik fortsetter det og jeg sovner til slutt. HVER SABLA GANG mensen er på vei, altså en uke før er jeg sånn og det er helt jævlig. Jeg er ikke sånn til vanlig, faktisk veldig stabil og når denne uken starter så vet jeg med engang hva som foregår.

Dette går utover venner, familie, kolleger osv. ikke minst meg. Tenk om det går helt i svart en dag? Altså jeg kan faktisk begynne å gråte og stoppe etter tre sekunder, det er helt sykt.

Anonymkode: 4e2f6...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å ta daglig tilskudd av vitaminer B6? 

Fikk selv det tipset av en lærer på vgs for mange år siden, og det funker faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Merker ikke noen stor forskjell jeg. Går du på p-piller?

Anonymkode: efa92...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det også, heldigvis ikke fullt så katastrofalt dog.. det varer bare et par dager.  har gjerne en stor irrasjonell krangel med et stakkars familiemedlem som jeg må be om unskyldning for, eller jeg biter det i meg og hater hele verden. Deretter blir jeg skikkelig frustrert og deppa over tilværelsen, alt føles meningsløst og grusomt, så får jeg selvmordstanker som jeg ikke tar helt på alvor, men de kommer hver bidige gang, og så kommer mensen rett etterpå, og jeg blir like lettet hver gang, da er det liksom over, takk og pris, det var bare pms, jeg trenger ikke ta livet av meg eller flytte til svalbard alikevel😃. Så, etter to dager, kommer et døgn med kramper og to døgn med migrene. Legen foreslo å hoppe over mensen med hormoner, noe som kanskje kunne ha noe for seg,  men er forferdelig skeptisk til hormoner nettopp fordi jeg merker hormonforandringer så voldsomt...

Anonymkode: 6b205...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, skruf skrev:

Har du prøvd å ta daglig tilskudd av vitaminer B6? 

Fikk selv det tipset av en lærer på vgs for mange år siden, og det funker faktisk. 

Jeg går ikke på noen prevensjonsmiddel.

Anonymkode: 4e2f6...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg går ikke på noen prevensjonsmiddel.

Anonymkode: 4e2f6...65a

B6 er et vitamin, ikke prevensjonsmiddel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...