Gå til innhold

Kjekk foreleser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har datet en jus professor en stund nå, og det er superdigg! Han er både klok og dritdeilig i senga. 

Er selv student, og det tilfører spenning i en ganske hektisk studietilværelse. Er fullt klar over at det ikke kan vare, men nyter det så lenge det varer :) 

Anonymkode: a7190...566

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du at han er singel?

Anonymkode: aa2f5...953

Skrevet

Synes du kan spørre om han vil ta en kaffe eller noe etter siste forelesninga, om det passer seg sånn. Dere er begge voksne, og om han sier ja så får du slå av en prat og finne ut om det er noe kjemi der? Er han singel og synes du er søt hadde jo det vært supert! Sier han nei, eller sier ja men er opptatt og bare ute etter en vennskapelig prat, så har du jo ikke akkurat gitt han hjertet ditt, så det går nok bra det og, selv om det aldri er trivelig å bli avvist.

Anonymkode: eb2f7...a1a

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Vet du at han er singel?

Anonymkode: aa2f5...953

Nei det vet jeg ikke, tenker det er en litt rar ting å spørre om, men han har aldri nevnt partner eller barn slik noen forelesere ofte gjør når de presenterer seg første gang. Om jeg finner ut at han er i et forhold er det selvfølgelig helt uaktuelt :)

3 hours ago, AnonymBruker said:

Synes du kan spørre om han vil ta en kaffe eller noe etter siste forelesninga, om det passer seg sånn. Dere er begge voksne, og om han sier ja så får du slå av en prat og finne ut om det er noe kjemi der? Er han singel og synes du er søt hadde jo det vært supert! Sier han nei, eller sier ja men er opptatt og bare ute etter en vennskapelig prat, så har du jo ikke akkurat gitt han hjertet ditt, så det går nok bra det og, selv om det aldri er trivelig å bli avvist.

Anonymkode: eb2f7...a1a

Ble ferdig med forelesning ca 14:00 i dag og da kom han og satte seg nær meg og vi prata og diskuterte (kun faglig) i 2 timer, det var veldig hyggelig og absolutt ikke noe han måtte gjøre. Var bare meg der og jeg spurte ikke om hjelp eller noe. Synes ideen din er god, vi prater jo mye allerede så får se hvordan det blir i vår nå :) Eksamen har aldri føltes så langt vekke før :fnise:

Anonymkode: b95a7...bff

Skrevet
På 12.2.2018 den 15.14, AnonymBruker skrev:

Har datet en jus professor en stund nå, og det er superdigg! Han er både klok og dritdeilig i senga. 

Er selv student, og det tilfører spenning i en ganske hektisk studietilværelse. Er fullt klar over at det ikke kan vare, men nyter det så lenge det varer :) 

Anonymkode: a7190...566

Til å være student burde du ha hatt nok norskundervisning til å vite at det heter jussprofessor og ikke «jus professor». 

Anonymkode: dbb0d...e63

Skrevet

Jeg jobber på et universitet, ser tilstrekkelig ok ut til å få en del slike spørsmål/kommentarer fra kvinnelige studenter, og jeg avviser dem hver gang. Universitetet jeg jobber på har retningslinjer som fremstiller dette som uønskelig, og jeg mener man skal skille mellom jobb og fornøyelse. I tillegg er det helt åpenbart et skjevt maktforhold her, der unge jenter nok blir betatt av meg bl.a. fordi jeg fremstår som svært selvsikker og i sentrum i forelesningssalen. 

Anonymkode: 67b07...254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...