Gjest Oppgitt Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ... Jobber i et utpreget mannsdominert miljø. Vi er 6 selgere, 5 menn + meg. Vi har 2 felles assistenter/back-office medarbeidere (jenter). De skal hjelpe alle oss selgrene på samme måte, men de gidder ikke hjelpe med. Om jeg skal ha skrevet noe på dataen, hentet ut informasjon, ha gjort klart til møter ol. Er de alltid opptatt, men om en av gutta spør... Selfølgelig.. Jeg blir så jævela irritert, er det så vanskelig at en samme kjønn som deg faktisk får til ting? Jeg er redd for å bli oppfattet som svak, derfor vil jeg ikke ta opp problemet med sjefen, men det er utrolig irriterende. Om jeg ikke må stå på dobbelt så hardt for å bevise at jeg klarer denne jobben selv om jeg er jente, må jeg i tillegg bruke masse tid der andre får hjelp av assistentene. Bilr så forbanna på dette. Hvorfor eksisterer JANTELOVEN... Sukk, bare ett utbrudd fra meg
glaciera Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Fy flate så kjipt! Og helt umulig å angripe på en saklig måte - uansett vil du kunne falle ut som en "bitch". Jeg har ingen råd til deg, bare medfølelse. :dagensrose:
samboer87 Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 er helt enig med deg i dette....uansett hva du gjør kan det gå galt liksom... :-? stakkar...men kansje det beste er å snakke med dem om saken alikavell? så får du i allefall sagt din mening
Gjest Butterflygirl Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 Klarer du deg fint alene, så er det bare å drite i de jentene. Skal man bevise at man klarer og stå på egne ben og være litt "karrierekvinne", så takler man alt sjøl. Men ja herregud, for noen jenter (fortjener ikke å bli kalt kvinner ). Men hvis de er assistenter, som skal assistere deg, så skal du ikke ha noe problem med å si ifra. Si klart i fra til de at de er pliktet til å hjelpe selgerne. Så de får finne tid til å fordele arbeidet sitt. Det er ikke ditt problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå