Gå til innhold

Hvor leter dere etter billige flybilletter?

Gjest Vil ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ikke

Jeg vurderer en alenetur, men det må være billig å reise samt og bo.
Er helt ukjent med å finne billige flybilletter.
Hvor leter dere? Noen tips? Ukedager det er billigere på. Ut- og hjemreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Google og diverse resultater derifra. Slett deretter cookies og oppsøk de billigste flyselskapene midt på natten for å se om du kan få billettene enda rimeligere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momondo, kan også legge inn tidligst/senest avreise/ankomst.

Anonymkode: 58948...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil ikke

Takker for svar 😊 Skal sjekke ut forslagene. 

Aner ikke hvor jeg skal dra så tenker billige flybilletter bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De beste tilbudene på flybilletter er vanligvis på flyselskapenes egne hjemmesider.

Anonymkode: c7dd4...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg bruker også Skyscanner for å sjekke, også bestiller jeg gjennom flyselskapets egne sider. Passer på å få alt av bonuspoeng og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn. Da får man fra ørten flyselskaper samtidig. 

Anonymkode: 30e53...2d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flybilligst.com, momondo, scyscanner, travellink, expedia, finn, google etc. Binder meg ikke til en enkelt, resultatene blant de ulike portalene kan variere litt. Er prisforskjellen ikke så stor, så foretrekker jeg dog å gjøre selve bestillingen rett fra flyselskapet. Utrolig mye enklere å forholde seg til hvis det oppstår store forsinkelser eller kanselleringer, i stedet for å måtte styre med å ringe reiseselskapet, som kanskje heller ikke har åpent for telefonsamtaler når man trenger det. 

Anonymkode: bbd5f...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.2.2018 den 19.05, Vil ikke skrev:

Jeg vurderer en alenetur, men det må være billig å reise samt og bo.
Er helt ukjent med å finne billige flybilletter.
Hvor leter dere? Noen tips? Ukedager det er billigere på. Ut- og hjemreise.

Jeg bruker Momondo :) 

Anonymkode: bc975...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 7.2.2018 den 8.38, Melissasolstråle skrev:

Norwegian lavpriskalender :)

Dønn enig, der får du de billigste direkte flyreisene stort sett. Kan sikkert finne billigere alternativer med xx antall mellomlandinger,noe jeg alltid skygger unna. Vil ikke bruke tiden min på flyplasser når man skal reise på ferie. skal du finne rimelige flyreiser er det en regel som gjelder, skygge unna fredag- Søndag og ikke minst skoleferiene. Det er nesten ikke mulig å finne billige flyreiser i disse periodene.

Endret av Duftavsommerregn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2018 den 21.03, Duftavsommerregn skrev:

Dønn enig, der får du de billigste direkte flyreisene stort sett. Kan sikkert finne billigere alternativer med xx antall mellomlandinger,noe jeg alltid skygger unna. Vil ikke bruke tiden min på flyplasser når man skal reise på ferie. skal du finne rimelige flyreiser er det en regel som gjelder, skygge unna fredag- Søndag og ikke minst skoleferiene. Det er nesten ikke mulig å finne billige flyreiser i disse periodene.

Jeg ser at hotellene er dyre. Flyreisen var rimelig. Men nå angrer jeg på en reise til USA som er bestillt. 

Flybilettene kostet meg ca 4000 kr for meg og tenåringen min. Men hotellene er dyre dersom man skal ha et okey hotell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2018 den 2.16, Melissasolstråle skrev:

Jeg ser at hotellene er dyre. Flyreisen var rimelig. Men nå angrer jeg på en reise til USA som er bestillt. 

Flybilettene kostet meg ca 4000 kr for meg og tenåringen min. Men hotellene er dyre dersom man skal ha et okey hotell. 

Hotel fikser du på Hotels.com eller lignende sider. Det er ikke billig med hotell i storbyer som dette. Da må du ut av sentrum, og eventuelt ta undergrunnen inn hver dag. Det vil nok gjøre det langt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyselskapets hjemmesider. Ryanair har veldig billige biletter. Og norwegian. 

Anonymkode: b03dd...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...