AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Hei! Ser ut som vi er en del klarsynte/intuitive/hekser/spåfolk her inne! HVor mange er det lurer jeg på? Hva tror dere som bruker forumet? Og til dere klarsynte, hvordan utviklet dere evnene deres? Rekk opp hånden i kommentarfeltet? Hvem er dere? Vil dere skrive litt om deres utvikling innen dette feltet? Hilsen nysgjerrig heks !!!! Anonymkode: 85dc9...942
kriztine Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 jeg vil gjerne komme i kontakt med en klarsynt! mye i fremtiden jeg lurer på.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Jeg ser ganske mye gjennom intuisjon, og veldig mye gjennom tarot kort. Prøver å utvikle meg med å se lenger og lenger forbi ting ofte, feks lar intuisjonen sende meg videre. Har mye rett i ting og ser en del klart. Anonymkode: 879f5...d74
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Jeg er en kjæreste og mor, søster og datter ++! Jeg har ikke hatt det så lett i oppveksten, og har opplevd min del av livets mørke sider! men det har gjort meg sterkere! Jeg har ikke alltid vært en god person, men har oppnådd en god dose selvinnsikt emd årene, selv om jeg fortsatt feiler i blandt!"!! Mine evner har jeg blitt oppvokst med da mine foreldre også hadde dette sterkt med seg inn i livet,og det finnes flere synske i slektsrekkene bakover. Jeg har lært en del av mine foreldre men lesing av folk har jeg lært meg selv, og først de senere årene har jeg lest for folk. Jeg tror jeg måtte gå igjennom min del av prøvelser før jeg nådde de nivåene av klarsyn jeg har i dag, og har måtte jobbe mye med meg selv og mine skygge sider i den prosessen. Nå ser ser jeg på alt som et steg videre og har vel innsett at det ikke finnes noen "grense" eller ferdig utlært stoppested på denne reisen og det er jeg glad for, selv om det har vært en voldsom opplevelse å se på denne måten er jeg evig takknemmelig for at jeg er som jeg er. <3 !!! Jeg tror jeg måtte gå igjennom min del av prøvelser før jeg nådde de nivåene av klarsyn jeg har i dag, og har måtte jobbe mye med meg selv og mine skygge sider i den prosessen. Nå ser ser jeg på alt som et steg videre og har vel innsett at det ikke finnes noen "grense" eller ferdig utlært stoppested på denne reisen og det er jeg glad for, selv om det har vært en voldsom opplevelse å se på denne måten er jeg evig takknemmelig for at jeg er som jeg er. <3 !!! Anonymkode: 85dc9...942
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ganske mye gjennom intuisjon, og veldig mye gjennom tarot kort. Prøver å utvikle meg med å se lenger og lenger forbi ting ofte, feks lar intuisjonen sende meg videre. Har mye rett i ting og ser en del klart. Anonymkode: 879f5...d74 så gøy! har du spådd lenge ? hvordan begynte du? Om jeg kan spørre? - TS Anonymkode: 85dc9...942
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 10 minutter siden, Rotehodet skrev: Jeg er sneversynt, kan jeg hjelpe? du er flink til å hogge ved! Anonymkode: 85dc9...942
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kjæreste og mor, søster og datter ++! Jeg har ikke hatt det så lett i oppveksten, og har opplevd min del av livets mørke sider! men det har gjort meg sterkere! Jeg har ikke alltid vært en god person, men har oppnådd en god dose selvinnsikt emd årene, selv om jeg fortsatt feiler i blandt!"!! Mine evner har jeg blitt oppvokst med da mine foreldre også hadde dette sterkt med seg inn i livet,og det finnes flere synske i slektsrekkene bakover. Jeg har lært en del av mine foreldre men lesing av folk har jeg lært meg selv, og først de senere årene har jeg lest for folk. Jeg tror jeg måtte gå igjennom min del av prøvelser før jeg nådde de nivåene av klarsyn jeg har i dag, og har måtte jobbe mye med meg selv og mine skygge sider i den prosessen. Nå ser ser jeg på alt som et steg videre og har vel innsett at det ikke finnes noen "grense" eller ferdig utlært stoppested på denne reisen og det er jeg glad for, selv om det har vært en voldsom opplevelse å se på denne måten er jeg evig takknemmelig for at jeg er som jeg er. <3 !!! Jeg tror jeg måtte gå igjennom min del av prøvelser før jeg nådde de nivåene av klarsyn jeg har i dag, og har måtte jobbe mye med meg selv og mine skygge sider i den prosessen. Nå ser ser jeg på alt som et steg videre og har vel innsett at det ikke finnes noen "grense" eller ferdig utlært stoppested på denne reisen og det er jeg glad for, selv om det har vært en voldsom opplevelse å se på denne måten er jeg evig takknemmelig for at jeg er som jeg er. <3 !!! Anonymkode: 85dc9...942 glemte å si at det er meg heksa som svarte på mitt eget spørsmål ! <3 Anonymkode: 85dc9...942
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 Jeg pleier å svare med utdypende og kloke svar om jeg kjeder meg, men jeg finnes ikke klarsynt. Jeg har bra syn og trenger ikke briller, men det strekker seg ikke lengre enn det. Gøy å tulle litt. Anonymkode: a7d41...830
Gjest Citronella Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: glemte å si at det er meg heksa som svarte på mitt eget spørsmål ! <3 Anonymkode: 85dc9...942 Jeg finnes ikke klarsynt, men det fant jeg ut via ab-koden din.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #11 Skrevet 4. februar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: så gøy! har du spådd lenge ? hvordan begynte du? Om jeg kan spørre? - TS Anonymkode: 85dc9...942 Det er noe jeg har fått fra min mor, altså evnene, jeg kjøpte en egen tarotstokk da jeg var 12-13 og begynte å øve skjønte fort at det var vår greie. Har også evnen til å se bilder av folk og beskrive dem, hva de har opplevd, og hva de vil oppleve hvis de kommer inn i mitt liv. Hjelper med nettdating har også drømmer om ting, og så skjer de eksakt samme tingene noen uker senere. Anonymkode: 879f5...d74
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #12 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er noe jeg har fått fra min mor, altså evnene, jeg kjøpte en egen tarotstokk da jeg var 12-13 og begynte å øve skjønte fort at det var vår greie. Har også evnen til å se bilder av folk og beskrive dem, hva de har opplevd, og hva de vil oppleve hvis de kommer inn i mitt liv. Hjelper med nettdating har også drømmer om ting, og så skjer de eksakt samme tingene noen uker senere. Anonymkode: 879f5...d74 Det er en syk skill! Wow! Det har jeg lyst til å prøve meg på! bruker du guider eller engler? eller bare intuisjon når du gjør det? haha, håper noen jeg kjenner skal på blinddate snart! Anonymkode: 85dc9...942
sykepleierpia Skrevet 4. februar 2018 #13 Skrevet 4. februar 2018 Har en svært usikker fremtid i møte, kunne noen tenkt seg å spådd litt for meg?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #15 Skrevet 4. februar 2018 Såkalte "klarsynte" finnes egentlig ikke. Bare sprøyt alt sammen... Anonymkode: dead9...0e2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #16 Skrevet 4. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en syk skill! Wow! Det har jeg lyst til å prøve meg på! bruker du guider eller engler? eller bare intuisjon når du gjør det? haha, håper noen jeg kjenner skal på blinddate snart! Anonymkode: 85dc9...942 Ingen guider eller engler som jeg vet om, ting bare kommer om du skjønner? Ikke alltid i bilder, men følelser som tegner en hel situasjon osv. Det med bildelesing er ekstremt praktisk, jeg merker fort når det er folk jeg ikke skal dele det eller det med, folk som ikke er til å stole på eller folk som definitivt er det. Anonymkode: 879f5...d74
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #17 Skrevet 4. februar 2018 5 minutter siden, sykepleierpia skrev: Har en svært usikker fremtid i møte, kunne noen tenkt seg å spådd litt for meg? Akkurat nå er kortene mine et annet sted enn det jeg er, men når jeg er hjemme igjen neste helg kan jeg spå deg dersom du fortsatt er interessert. Anonymkode: 879f5...d74
sykepleierpia Skrevet 4. februar 2018 #18 Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Akkurat nå er kortene mine et annet sted enn det jeg er, men når jeg er hjemme igjen neste helg kan jeg spå deg dersom du fortsatt er interessert. Anonymkode: 879f5...d74 Absolutt, tusen takk :-)
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #20 Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, sykepleierpia skrev: Absolutt, tusen takk :-) Bare kjekt, skal ha denne tråden i minne, sender deg nok en pm, ikke alle vil ha privatlivet sitt smurt på offentlig nett. Anonymkode: 879f5...d74 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå