AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 hei skal snart til thailand, og lander først i thailand. mellomlandingen her er på 8 timer før vi flyr videre. er det noe poeng i å dra inn til byen for denne tiden, og hva bør vi eventuelt gjøre/se? bør vi ta tog eller taxi (-hva sparer mest tid)? et annet spørsmål er baggasjen. den blir forhåndsinnsjekket til phuket, så vi må ikke hente den ut i bangkok. men hvordan blir dette for oss når vi forlater flyplassen? hvordan kommer vi "inn igjen" til innenlands? vil det blir problematisk? Anonymkode: 03f11...16c
Lamoramp Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Hva vil dere oppleve? Skal dere være like lenge i Bangkok på vei hjem? Jeg tror jeg ville dratt til «the grand palace», men om dere er over gjennomsnittet glad i å shoppe ville jeg dratt til MBK😃😃
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 vi skal ikke være i bangkok på hjemreisen heller. er ikke særlig kresne på hva vi vil gjøre. unntaket er vel å spise biller og andre insekter men det er altså ikke noe problem å sjekke inn på nytt når vi skal videre til neste flyvning? Anonymkode: 03f11...16c
Eliza Doalot Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Jeg var i Bangkok i 2014, og med mindre det har skjedd noe revlusjonerende på den fronten, så er trafikken der helt galskap. Jeg hadde derfor ikke tatt taxi. For ordens skyld: jeg husker ikke hvor lang det er mellom Bangkok og flyplassen, så ikke ta dette som en bekreftelse på at det er mulig å komme seg dit i på den tiden dere har til rådighet, i det hele tatt. Jeg er enig i anbefalingen pm Grand Palace. Dere har ikke mulighet for å booke en annen flyvning mellom Bangkok og Puhket da, sånn at dere enten for lenger eller kortere tid til rådighet/å slå i hjel? Det går så vidt jeg husker, mange flyvninger mellom de to stedene.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 8 timer er veldig lite, da det fort tar 1.5 time å reise til/fra flyplassen pluss at du må være der senest 1.5 time før neste flyging på kø og innsjekking. Grand Palace ligger ikke sentralt langs linjen, og du må regne med litt kø også. Det er mulig å få til, men da må alt klaffe tidsmessig. Anonymkode: 2f7c1...cea
Melodiana Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 For å booke dere på reisen videre til Thailand må dere gjennom hele innsjekking-prosessen på nytt. Det anbefales å være på flyplassen 2 timen før avreisen. Undersøk om dere må ha en alternativ visum til Bangkok.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 4 minutter siden, Melodiana skrev: For å booke dere på reisen videre til Thailand må dere gjennom hele innsjekking-prosessen på nytt. Det anbefales å være på flyplassen 2 timen før avreisen. Undersøk om dere må ha en alternativ visum til Bangkok. Thailand er thailand, trenger ikke ekstra visum for Bangkok. Men å få stempel i passet er en "pain in the ass" på flyplassen i Bangkok. Lengste jeg har stått er 2 timer, med kortest tid 1 time. Det spiser også av tiden. Jeg hadde ikke forlatt flyplassen. Anonymkode: 2f7c1...cea 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 8 timer er massevis av tid. Ta flytoget og skytrain inn til byen. 50 min. Hopp av i Sukhumwit. Soi 4 er fin. På nana plaza er det masse bra damer. Og et par tre metrostopp unna har dere alle de store shoppingsentrene. Anonymkode: f8de5...f18
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 8 timer er massevis av tid. Ta flytoget og skytrain inn til byen. 50 min. Hopp av i Sukhumwit. Soi 4 er fin. På nana plaza er det masse bra damer. Og et par tre metrostopp unna har dere alle de store shoppingsentrene. Anonymkode: f8de5...f18 Rettelse. 50 min er det lengste jeg har brukt. Stort sett brukt rundt 30 min. Flyplassen-airport rail link til Phayathai- bytt så til skytrain BTS til Nana. ingen problem med 8 timer Anonymkode: f8de5...f18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå