AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Jeg tok fillers på fredag, og seriøst hele huden på underleppa er løs. Den er helt tørr og hard. Er dette normalt? Smører meg konstant inn med leppepomade, men det hjelper ikke.. Noen tips evt? Slenger med et kvalmt bilde. Anonymkode: 07b5f...b0e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Oj, de må ha hovna opp til fem ganger den størrelsene skal bli! Det er sikkert grunnen til at huden løsner og dør i øverste hudlaget også, den er ikke så elastisk. Gud, jeg håper for din del at disse leppene minker masse de neste gangene, det ser ut som en tegneseriefigur. Anonymkode: 075f4...5d0 17
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok fillers på fredag, og seriøst hele huden på underleppa er løs. Den er helt tørr og hard. Er dette normalt? Smører meg konstant inn med leppepomade, men det hjelper ikke.. Noen tips evt? Slenger med et kvalmt bilde. Anonymkode: 07b5f...b0e Når leppen hovner opp slik bildet viser, så sprekker så klart huden. Det blir som en ballong med for mye luft inni, den sprekker også. Finn noe med ekstra høyt fettinnhold å smøre deg med. Eventuelt bruk matolje. Du vil vel ikke ha infeksjoner i tillegg? Dette er prisen å betale. Om du i tillegge reagerer allergisk på det du har fått sprøytet inn, må en lege vurdere. Anonymkode: 14bb8...da3 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Ta kontakt med stedet du tok fillerene og hør på mandag. Fikk du informasjon om mulige bivirkninger/risiko? Har du andre plager enn at huden faller av, blødninger, smerter, hevelser, infeksjonssymptomer osv., så kan du rådføre deg med legevakt. Anonymkode: 88b12...e60 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Dette må du få sjekket. Vondt å se hva kvinner utsetter seg for... Anonymkode: 572b6...b5c 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj, de må ha hovna opp til fem ganger den størrelsene skal bli! Det er sikkert grunnen til at huden løsner og dør i øverste hudlaget også, den er ikke så elastisk. Gud, jeg håper for din del at disse leppene minker masse de neste gangene, det ser ut som en tegneseriefigur. Anonymkode: 075f4...5d0 Dagen jeg tok så var de ekstremt!! hovne. Jeg har ikke veldig små lepper fra før, mer normale. Men de hovnet helt sykt opp, og leppa mi var like lang som nesetippen min. Hevelsen har gått ned veldig, og skal enda ned. Gir mening at de sprekker opp slik da, siden de har blitt strekt så mye. Bare veldig stygt og irriterende. Anonymkode: 07b5f...b0e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 Wow, leppene ser jo større ut en hodet jo... Var det planen? Forstår ikke at folk vil putte masse rart inn i kroppen sin. Anonymkode: bd878...251 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 Å kjære vene det der ser ikke normalt ut! Syns nesten det ser ut som at du har fått en allergisk reaksjon. Huff alt jenter tror de må gjøre altså 😞 Anonymkode: 37970...bf8 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 Hvorfor driver mange jenter med så mye idiotisk? Anonymkode: 3253f...8b6 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 Ts her! Jeg spurte ikke om deres mening angående hva jeg hadde gjort, heller noe som kunne hjelpe de tørre leppene mine. Fint at dere bryr dere, men leppene er hovne og de går mye mer ned. Anonymkode: 07b5f...b0e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #11 Skrevet 4. februar 2018 Jeg syntes resultatet så fint ut jeg. Huden vil reparere seg! Anonymkode: f4adf...a1c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #12 Skrevet 4. februar 2018 De blir vel penere etter hvert selv om alle kan se uansett at du har fylt på. 😌 Anonymkode: 1b106...80b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #13 Skrevet 4. februar 2018 Ville prøvd med de litt dyrere leppepomaden som er til solbrente lepper og sånt. Anonymkode: a56f2...664
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #14 Skrevet 4. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her! Jeg spurte ikke om deres mening angående hva jeg hadde gjort, heller noe som kunne hjelpe de tørre leppene mine. Fint at dere bryr dere, men leppene er hovne og de går mye mer ned. Anonymkode: 07b5f...b0e Hei! Kjøp lipsylen til LaRochePosay på apoteket! Den er genial!! Den er laget med tanke på folk som går på medisin som tørker ut huden og leppene (isotretinoin), men kan brukes av alle med svært tørre lepper som flasser. Tro meg, den er genial. Anonymkode: d7284...858
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå