AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Noen som har erfaringer med denne sidesengen? Tenker på å kjøpe en slik for å bruke de første månedene. Vi har sprinkelseng fra IKEA som dessverre er for stor for det lille soverommet vårt, og uten en sideseng vil baby måtte ligge i rommet ved siden av (åpen dør mellom rommene). Anonymkode: 2ed7c...2ab
korallrev Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Ja, vi bruker denne, den er helt fantastisk! 😊 fikk tak i vår på skikkelig salg (700 eller 800 kr), men er verdt mer 🙌🏻 Baby ligger på soveskinn i senga si og sover godt, og det er enkelt å flytte over i vår seng hvis hun må spise i løpet av natta.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Vi har Chicco Next2Me, som ligner, og den er gull. Anonymkode: e30b1...06d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Takk for svar, dere! Da tror jeg nok jeg bestiller en bedside crib fra Moweo. Liker ikke helt tanken på å la lillejenta min sove i rommet ved siden av den første tiden. Anonymkode: 2ed7c...2ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå