Gå til innhold

Spent rumpe?

Hard eller myk  

3 stemmer

1. 1. Hard eller myk?

• Myk rumpe
      1
    • Hard rumpe
      0
    • Stram rumpe med muskler
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du står rett opp helt vanlig, begge føtter plantet i bakken, hvordan kjennes din rumpe da? Myk? Eller spente rumpemuskler? Min kjæreste gjorde meg oppmerksom på at jeg strammer (ubevisst) rumpa når jeg står. Normalt er min rumpe svært utrent og slapp. Men jeg har mye ryggplager. Jeg har ikke mange å sammenligne med men min kjæreste sin rumpe er helt myk når han står og den er bitteliten. Hvordan er din?

Anonymkode: 55485...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan du ha «mye ryggplager» og fremdeles velge å være utrent? Ønsker du å leve med vond rygg? :klo: 

ta deg på tak og tren vekk ryggvondten. Start med daglig tøying (morgen og kveld) kombinert med svømming 2-3 ganger i uka. Avansert så til spinning. Spinning gjør underverker for rygg. Deretter trapper du opp til trening type CrossFit og daglig aktivitet i en times tid. Om et år er ting så meget bedre.

svaret er at rumpa skal være fast, med ikke-spente muskler. Og den skal ikke stå ut som hos Kardashians. Da må du stramme magemusklene og dra rumpa inn under deg eller få vondt i veikryggen.

Anonymkode: 2d479...5d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...