Gå til innhold

Hvor mange partnere er for mange?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hopp! Har ikke så mye å gjøre på en lørdagskveld, så da starter jeg likegjerne en tråd ut av nysgjerrighet. Leste nylig et kommentarfelt på en artikkel som gjaldt sexpartnere, og dere kan tro det var mye blandete kommentarer. Så jeg lurer på hva dere mener. Har dere en «magisk grense» hvor damer/menn går over til å være slutty? Eller spiller det ingen rolle?

Kan damer ligge med like mange menn som motsatt uten å bli dømt opp og ned?

Selv vil jeg skyte inn at jeg er den som helst ikke vil vite hvor mange partnere min neste har hatt før meg. For hvilken rolle spiller det? Fortid er fortid, og hvem har ikke gjort noe de har angret på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer selvsagt an på alder, men synes over 30 er ganske mye - da mange av disse mest sannsynlig ikke er særlig attraktive

Anonymkode: e7a1b...de5

Skrevet

For mange, er når man selv føler man har hatt for mange. Ingen andre en jeg, kan si noe på hvor mange sexpartnere jeg har.
Om noen ikke vil være sammen med meg av den grunn, nei vel, da var vi ikke kompatible da :) Så enkelt. 

Dessverre, finnes det enda menn (om kvinner forsåvidt), som er skikkelig dobbeltmoralske, og ikke helt har funnet ut at kvinner også liker sex. 
Så ja, mange dømmer kvinner som har hatt 10+ sexpartnere, men syns det er DRITTØFFT om menn har hatt 30+ *Sukk* 

• Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, SlemUlv skrev:

Dessverre, finnes det enda menn (om kvinner forsåvidt), som er skikkelig dobbeltmoralske, og ikke helt har funnet ut at kvinner også liker sex. 
Så ja, mange dømmer kvinner som har hatt 10+ sexpartnere, men syns det er DRITTØFFT om menn har hatt 30+ *Sukk* 

Det der irriterer meg noe enormt, det fører jo bare til at vi kvinner ikke vil innrømme hvor mange partnere man har hatt fordi vi er redde for slut-shaming. Virker som overraskende mange fortsatt har slike holdninger. 

• Liker 11
Skrevet

Hvis en mann har hatt seg med alt og alle ukritisk mister jeg all interesse, rart med det.

Har hatt langt under 10 selv.

Anonymkode: b149b...de5

• Liker 8
Skrevet

13

Anonymkode: 9afe1...1f2

Skrevet

Over 5 blir dealbreaker for meg

Anonymkode: 33367...692

• Liker 6
Skrevet

Folk har overraskende sterke følelser rundt det der, akkurat som et tall sier noe mer enn akkurat det. Jeg har ingen behov for å vite hvor mange typen har ligget med før. Jeg er mer interessert i forholdshistorikk, da det er mer relevant når man er kjærester. Og at man har testa seg. Det skal ikke mer enn en partner + null beskyttelse til for å få en sykdom. 

Dette å lage seg så firkanta regler for hva som et godt menneske eller et godt kjæresteemne, virker så underlig på meg. 

• Liker 12
Skrevet

For meg spiller det ingen rolle. Jeg tenker litt sånn at sex er godt, og da er det ikke rart om man har det :fnise: Jeg bryr meg mer om hvordan vedkommende prater om tidligere sexpartnere. Gjør han for eksempel narr av noen av dem tenker jeg at "nope, jeg vil ikke ha noen som kan finne på å snakke sånn om meg".

Jeg har forsåvidt ikke noe problem med å snakke om antallet med samboeren min, det tror jeg vi har gjort. Men var ikke akkurat den viktigste samtalen vi har hatt :)

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over 5 blir dealbreaker for meg

Anonymkode: 33367...692

Men 5 er søren ta ikke mange hvis man har vært seksuelt aktiv i feks 10 år. 

• Liker 8
Skrevet
14 minutter siden, inlovewith skrev:

Men 5 er søren ta ikke mange hvis man har vært seksuelt aktiv i feks 10 år. 

Jo, det er faktisk det.

Ukritisk sex med mange sier meg veldig mye om mennesket.

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes slutshaming er en fryktelig uting og holder ikke på med slikt. Folk kan ligge med hvem de vil og hvor mange de vil.

• Liker 13
Skrevet

Er man seksuelt aktivt så er det lurt i å være i forhold, om så bare for sexens skyld. Må ikke ha nye partnere av den grunn.

Anonymkode: dd37a...c84

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Over 100 blir litt mange synes jeg. Men egentlig interesserer det meg lite så lenge han har brukt kondom.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er faktisk det.

Kritisk sex med 5 stykker da? 

Anonymkode: 51ce6...35b

• Liker 4
Skrevet

Det finnes ingen regler for slikt. 

• Liker 2
Skrevet

Siden antall partnere ikke er offentlig informasjon, eller noe noen andre enn du selv vet, er det kun du selv som kan definere en grense. 

Anonymkode: 6a0c5...e86

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Som hva da? At han/hun liker sex? Hva er galt med å ha sex? 

• Liker 5
Skrevet

Over 5 stk

Anonymkode: 88613...349

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil ha et godt sexliv!!!

Det innebærer flere partnere for meg. Jeg teller ikke og bryr meg ikke om hva andre måtte tro eller mene. Jeg vil ha det bra!!!

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...