Gå til innhold

Oppfordring til menn som vil ha dame

Fremhevede innlegg

Skrevet

så du som dame vet hva alle damer vil? liksom... 

Anonymkode: 764d4...c99

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 03/02/2018 at 2:15 PM, AnonymBruker said:

Det viktigste rådet av alle viktige råd: ikke høre på kvinner angående hva som skal til for å få dame. Kvinner tenker på, "hvordan er en snill fyr som jeg ønsker å bli venn med", ikke, "hvordan er en mann som gjør meg fossvåt?"

Anonymkode: f0b7d...ab9

Kanskje greit å finne seg et annet forum enn kvinneguiden om man er mann og ikke ønsker kvinners perspektiv. 

Anonymkode: 24a6f...a77

• Liker 5
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje greit å finne seg et annet forum enn kvinneguiden om man er mann og ikke ønsker kvinners perspektiv. 

Sånne menn som den du siterer har lest for mye PUA litteratur og tror "badboys drittsekk" er veien å gå. Jada,du kaprer nok noen damer,men det er ikke damene med selvrespekt du kaprer,det er dramaqueens som elsker badboys for å krydre livet sitt.

Endret av SunnivaOslo
Autocorrect
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil gjerne legge til noen ting...

planlegg kun date til dager du vet du kan! Ikke utsett en date mer en en gang. Møt opp i tide. Må du avlyse gjør dette i god tid i forveien. Ikke i siste liten! 

Skrevet
På 3.2.2018 den 13.16, AnonymBruker skrev:

Vis omsorg/ respekt heller enn å være "chill". Å tøyse er et pluss, men for all del balanser det med å være en voksen og stødig mann.

Anonymkode: 626b3...fbe

Helt enig med alt, og spesielt det jeg siterer over er det mange som faller av lasset på!

Anonymkode: b9327...137

Skrevet
På 3.2.2018 den 14.15, AnonymBruker skrev:

Det viktigste rådet av alle viktige råd: ikke høre på kvinner angående hva som skal til for å få dame. Kvinner tenker på, "hvordan er en snill fyr som jeg ønsker å bli venn med", ikke, "hvordan er en mann som gjør meg fossvåt?"

Anonymkode: f0b7d...ab9

Vi vil ha både en god venn og en mann som gjør oss våt. Også kalt en god kjæreste.

Anonymkode: d4758...4b6

• Liker 2
Skrevet
On 2/3/2018 at 2:19 PM, AnonymBruker said:

Jeg ber alltid om snap raskt. Om hun ikke vil gi den så ser jeg egentlig ikke poenget med noe som helst. Snapen er jo mindre farlig å gi fra seg enn telefonnummeret siden hun kan slette meg om hun går lei. 

Du ser ikke poenget med noe som helst med mindre du får snapen til ei dame? 😂 Da er det bare å belage deg på å forbli singel!

Anonymkode: 9efcf...75d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...