AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #21 Skrevet 4. februar 2018 så du som dame vet hva alle damer vil? liksom... Anonymkode: 764d4...c99 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #22 Skrevet 4. februar 2018 On 03/02/2018 at 2:15 PM, AnonymBruker said: Det viktigste rådet av alle viktige råd: ikke høre på kvinner angående hva som skal til for å få dame. Kvinner tenker på, "hvordan er en snill fyr som jeg ønsker å bli venn med", ikke, "hvordan er en mann som gjør meg fossvåt?" Anonymkode: f0b7d...ab9 Kanskje greit å finne seg et annet forum enn kvinneguiden om man er mann og ikke ønsker kvinners perspektiv. Anonymkode: 24a6f...a77 5
SunnivaOslo Skrevet 4. februar 2018 #23 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje greit å finne seg et annet forum enn kvinneguiden om man er mann og ikke ønsker kvinners perspektiv. Anonymkode: 24a6f...a77 Sånne menn som den du siterer har lest for mye PUA litteratur og tror "badboys drittsekk" er veien å gå. Jada,du kaprer nok noen damer,men det er ikke damene med selvrespekt du kaprer,det er dramaqueens som elsker badboys for å krydre livet sitt. Endret 4. februar 2018 av SunnivaOslo Autocorrect 1
Brukerano Skrevet 4. februar 2018 #24 Skrevet 4. februar 2018 Jeg vil gjerne legge til noen ting... planlegg kun date til dager du vet du kan! Ikke utsett en date mer en en gang. Møt opp i tide. Må du avlyse gjør dette i god tid i forveien. Ikke i siste liten!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #25 Skrevet 4. februar 2018 På 3.2.2018 den 13.16, AnonymBruker skrev: Vis omsorg/ respekt heller enn å være "chill". Å tøyse er et pluss, men for all del balanser det med å være en voksen og stødig mann. Anonymkode: 626b3...fbe Helt enig med alt, og spesielt det jeg siterer over er det mange som faller av lasset på! Anonymkode: b9327...137
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #26 Skrevet 4. februar 2018 På 3.2.2018 den 14.15, AnonymBruker skrev: Det viktigste rådet av alle viktige råd: ikke høre på kvinner angående hva som skal til for å få dame. Kvinner tenker på, "hvordan er en snill fyr som jeg ønsker å bli venn med", ikke, "hvordan er en mann som gjør meg fossvåt?" Anonymkode: f0b7d...ab9 Vi vil ha både en god venn og en mann som gjør oss våt. Også kalt en god kjæreste. Anonymkode: d4758...4b6 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #27 Skrevet 4. februar 2018 On 2/3/2018 at 2:19 PM, AnonymBruker said: Jeg ber alltid om snap raskt. Om hun ikke vil gi den så ser jeg egentlig ikke poenget med noe som helst. Snapen er jo mindre farlig å gi fra seg enn telefonnummeret siden hun kan slette meg om hun går lei. Anonymkode: 24a6f...a77 Du ser ikke poenget med noe som helst med mindre du får snapen til ei dame? 😂 Da er det bare å belage deg på å forbli singel! Anonymkode: 9efcf...75d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå