Gå til innhold

Oppfordring til menn som vil ha dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke be om snapchatten til en dame med en gang. 

Ikke legg henne til på facebook før enn dere har møtt hverandre eller har snakket MYE sammen.

Ikke send bilder av dere selv i senga.

Ikke be henne hjem på 1.date

Heller ikke på date 2.

Ikke kyss henne på 1.date

Flørt og sjarmer på din måte. Vær deg selv, men vis respekt.

Planlegg litt. Ikke kom i 12.time å be henne ut. Og aldri sent.

Ikke vær for kosete på date 1 eller 2

Gi komplimenter i moderate mengder, men gi dem!

Vær deg selv og gi deg aldri ut for noe annet.

Vis omsorg/ respekt heller enn å være "chill". Å tøyse er et pluss, men for all del balanser det med å være en voksen og stødig mann.

Dere kommer til å forbli single! Det blir påtrengende og utrolig kleint hvis det ikke blir noe mer å ha henne på alle sosiale medier

Anonymkode: 626b3...fbe

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man kan vel strengt tatt aldri være noen andre enn seg selv.

Ellers så ser jeg heller ingen grunn til at man ikke kan invitere hjem på første eller andre treff. Kyss er også greit om det er åpning/kjemi for det.

Videre så er det hyggelig å være kosete og chill. Man kan være chill og omsorgsfull på en og samme gang, det er ingen motsetning mellom disse to egensapene. 

Planlegging er generelt sett alright, men jeg mener at det å være litt spontan og impulsiv er hakket bedre. 

Sengebilde er greit på oppfordring. 

Generelt sett syntes jeg lite om disse mekaniske og tabloide "Disse 10 trinnene må du gjøre på date!" listene - det fjerner det menneskelige aspektet og det frarøver en mulighet til å leve i nuet og ta ting der og da. Det er også verdt å huske at folk er forskjellige så "fasiten" du sitter på er ikke nødvendigvis den riktige fasiten for andre kvinner.

Endret av WubWub
  • Liker 4
Skrevet

Jeg merker fort om jeg liker en mann eller ikke. Så om vi havner til sengs på første date er det derfor. Den lista du har skrevet, ts, er generaliserende. Det finnes ingen fasitsvar. Menn som vil ha damer bør generelt sett være oppegående og for likestilling.

Anonymkode: 6ed5f...f81

• Liker 4
Gjest Fillerista
Skrevet

Hadde garantert ikke kapret dama om jeg fulgte denne 😁 

Flere måter å bli sammen på, heldigvis.

Skrevet

Det viktigste rådet av alle viktige råd: ikke høre på kvinner angående hva som skal til for å få dame. Kvinner tenker på, "hvordan er en snill fyr som jeg ønsker å bli venn med", ikke, "hvordan er en mann som gjør meg fossvåt?"

Anonymkode: f0b7d...ab9

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg ber alltid om snap raskt. Om hun ikke vil gi den så ser jeg egentlig ikke poenget med noe som helst. Snapen er jo mindre farlig å gi fra seg enn telefonnummeret siden hun kan slette meg om hun går lei. 

Anonymkode: 24a6f...a77

• Liker 1
Skrevet

Synes det var fine råd jeg. Å være deg selv og ha respekt nok til å holde en anstendig avstand på de første datene kommer man langt med. Likevel må man også huske at alle kvinner(og menn) er forskjellige :) 

Anonymkode: 125ba...50d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke legg henne til på facebook før enn dere har møtt hverandre eller har snakket MYE sammen.

Heller ikke på date 2.

Vis omsorg/ respekt heller enn å være "chill". Å tøyse er et pluss, men for all del balanser det med å være en voksen og stødig mann.

Dere kommer til å forbli single! Det blir påtrengende og utrolig kleint hvis det ikke blir noe mer å ha henne på alle sosiale medier

Tull tull tull. Begge samboere jeg har hatt gikk jeg til sengs med første kvelden. Min andre samboer  som jeg fortsatt et i lag med, og så vidt jeg vet så har hun ingen planer om å flytte ut, det ville i så fall være rart siden hun prater mye om å få barn. 

Min oppfordring er derfor, gå til sengs første kvelden , det fungerer som bare det. 

Anonymkode: a591e...e9e

• Liker 1
Skrevet

Rettelse: "Oppfordring til menn som vil ha ts som dame" 

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, bortebra skrev:

Rettelse: "Oppfordring til menn som vil ha ts som dame" 

Haha. Nice

Anonymkode: a591e...e9e

Skrevet

Så lenge den jeg skal date ikke sender meg dickpic før vi begynner å prate sammen er det håp.. 

"her er et bilde av tissen min, skal vi bli bedre kjent?"

• Liker 3
Skrevet

Nice guys don't finish last, they just don't finish...

• Liker 1
Skrevet

Hvis en mann kjører disse "triksene" på meg ender det med grining hvis jeg liker han. Jeg hadde tenkt han var 200% uinteressert. 

Anonymkode: edf5d...671

• Liker 3
Gjest Melis123
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heller ikke på date 2.

Her er jeg uenig på nesten samtlige punkter!  Er uaktuelt for meg å takke ja til en 1 date, hjemme, men resten var rene pølsevevet😊

hvorfor serverer du dette som en slags sannhet? At sånn vil alle jenter ha det? Snakk for deg selv, det holder lenge! 

Skrevet

Jeg synes alle rådene var gode. Men det er sikkert forskjell på folk. En mann som fulgte de rådene du kom med, hadde kunnet kapre meg! ;)

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heller ikke på date 2.

Jeg er enig i alle punkter!

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Dette virker mer som en guide for kvinner som ikke vil havne i FF-sonen. Det er jo rikelig med kvinner som er gira til tross for at mannen gjør mange av disse punktene feil. Det er jo bare å lese på singelforumet for å se det.

Skrevet

Endelig noen som kan hjelpe. Min oppvekst var fra et kristent miljø og der lærte jeg «gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre med deg». Det har skapt mye trøbbel...

• Liker 1
Skrevet
13 hours ago, Melis123 said:

Her er jeg uenig på nesten samtlige punkter!  Er uaktuelt for meg å takke ja til en 1 date, hjemme, men resten var rene pølsevevet😊

hvorfor serverer du dette som en slags sannhet? At sånn vil alle jenter ha det? Snakk for deg selv, det holder lenge! 

Du er jo dame da.....dere klarer ikke beskrive hvem\hva\hvor når det gjelder menn......alt blir galt og alt blir rett.
Ikke gjør dere noe selv latsabber...menn må ta alt av initiativ og risiko.

• Liker 1
Skrevet

Det var litt bastant. Rådene kan passe og de kan også ikke passe.

Vil si at det er person- og situasjonsavhengig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...