AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Jeg har nå funnet billett tur-retur oslo Tromsø for 1700kr men hotell er så sykt dyrt. Alt fra 5000kr og oppover for 4 netter. Har vært innom Airbnb da jeg har brukt det før i utlandet og har vært fornøyd. Men det er faktisk første gang jeg opplever at alle hjemmene i en by er booket i den tidsperioden jeg trenger. Er det noen her som har noen tips over billig overnatting i Tromsø ? Anonymkode: 0f693...cea
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Comfort Hotell Express Tromsø Anonymkode: 6d002...46c
Whatevr Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 På 2.2.2018 den 23.28, AnonymBruker skrev: Jeg har nå funnet billett tur-retur oslo Tromsø for 1700kr men hotell er så sykt dyrt. Alt fra 5000kr og oppover for 4 netter. Har vært innom Airbnb da jeg har brukt det før i utlandet og har vært fornøyd. Men det er faktisk første gang jeg opplever at alle hjemmene i en by er booket i den tidsperioden jeg trenger. Er det noen her som har noen tips over billig overnatting i Tromsø ? Anonymkode: 0f693...cea Amalie hotell. Ikke så store rom, litt gammelt inventar men absolutt bra nok. God pris og bra beliggenhet.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Det er dyrt i Tromsø nå, fordi det er høysesong for turister pga. nordlyset. Veldig veldig populært reisemål, men få plasser å sove. Sydspissen hotell er forøvrig ganske billig, kanskje du burde sjekke det ut. Anonymkode: e8bab...3dd
Kjetil E Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 På 2.2.2018 den 23.28, AnonymBruker skrev: Jeg har nå funnet billett tur-retur oslo Tromsø for 1700kr men hotell er så sykt dyrt. Alt fra 5000kr og oppover for 4 netter. Har vært innom Airbnb da jeg har brukt det før i utlandet og har vært fornøyd. Men det er faktisk første gang jeg opplever at alle hjemmene i en by er booket i den tidsperioden jeg trenger. Er det noen her som har noen tips over billig overnatting i Tromsø ? Anonymkode: 0f693...cea Har du sjekket Skansen hotell, litt nord for nordenden av gågata? Der bodde jeg for noen år siden og de var rimlige den gang ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 46 minutter siden, AnonymBruker said: Det er dyrt i Tromsø nå, fordi det er høysesong for turister pga. nordlyset. Veldig veldig populært reisemål, men få plasser å sove. Sydspissen hotell er forøvrig ganske billig, kanskje du burde sjekke det ut. Anonymkode: e8bab...3dd Jeg syns det er høysesong for turister hele året jeg da. Enten er det midnattsol, hvalsafari eller nordlys. Det er så tjukt av turister i gatene at jeg nesten blir overrasket når jeg hører noen snakke norsk Og halvparten av butikkene i sentrum er souvenirbutikker... Anonymkode: 51373...0d8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 Tromsdalen camping Anonymkode: 22a40...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå