AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Ser mange daler seksuelt. Anonymkode: c18b6...b31
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Aldri hatt stor lyst, derfor er den jo ikke dalende, men alltid vært slik. Anonymkode: e317c...432 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Traume etter dårlig gynekologtime.. Jobber med saken Anonymkode: f796b...af2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Traume etter dårlig gynekologtime.. Jobber med saken Anonymkode: f796b...af2 Klem 💗 Anonymkode: c18b6...b31 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 Overvekt hos partner. Anonymkode: eb7d3...1da
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 Lysten er ikke død, men den har veldig dårlige kår for tiden. Stressende jobb, småbarn og ansvar for syke foreldre gjør at det eneste som frister når det endelig er kveld er å sove. Skulle ønske jeg var litt mer opplagt Anonymkode: ce4a4...d21
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #7 Skrevet 3. februar 2018 Da jeg fikk barn. Det er alltid noe å fikse, noe som må gjøres og huskes og passes på. Var bortreist med jobb to netter, og plutselig var seksualdriften på plass igjen. Men den forsvant så fort jeg kom inn døren hjemme. Håper det blir bedre når barnet er større. Anonymkode: af192...90e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #8 Skrevet 3. februar 2018 Tror jeg gjorde det fordi vi ikke hadde sex en periode. Så ble jeg betatt av en annen (sikkert fordi vi ikke hadde sex...), så da avviste jeg mannen en god stund (de fåååå gangene han prøvde seg. Kanskje 3-4 g på noen mnd...). Så ble jeg deprimert over det hele, og gikk masse ned i vekt i forbindelse med det, og da ville jeg heller ikke ha sex. Nå har vi ikke hatt sex sideni høst, og til sammen kanskje 3 g de siste 2-2,5 åra... Har hatt sex med to andre, og tenker å gjøre det slutt... Men gruer meg og drøyer, selv om vi ikke har det bra og jeg bare blir irritert på ham for alt... Anonymkode: 63ad5...58f 1
inlovewith Skrevet 3. februar 2018 #9 Skrevet 3. februar 2018 Med eksen? Da jeg fant ut han hadde vært utro over lengre tid. Fant seff ut det etter vi hadde fått barn sammen. Hjalp ikke at han var en av de som forventet at damer skulle være på kjøkkenet og stå for alt av husarbeid jeg har igrunn høy sexlyst nå som jeg er alene igjen da.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #10 Skrevet 3. februar 2018 Graviditet og amming + at mannen min har lagt på seg og slurver med hygienen.. kan gå 3-4 dager med samme bokser uten å dusje 😖 Anonymkode: 05ff9...aaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå