Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #1 Del Skrevet 10. februar 2005 det høres teit ut ja.. men jeg må bare spørre.... i fire uker nå har jeg ligget unna fetende mat og jeg har ikke gått ned en eneste liten kilo!!!! spm mitt er da, jeg er 173 høy, er jo forsovidt ikke tjukk i den grad, men ting trengs å strammes opp.... men jeg veier 55... er dette mye eller lite? jeg vil vedlig gjerne ha gode svar tilbake og ikke tøysesvar håper på svar mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 10. februar 2005 #2 Del Skrevet 10. februar 2005 Selv om du holder deg unna fetende mat, så er det ikke sikkert det er nok. du må få i deg mindre kalorier enn du bruker rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. februar 2005 #3 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg er like høy som deg og hadde jeg veid 55 kilo hadde jeg nok blitt lagt inn! Jeg synes det er utrolig lite, MEN - det er din kropp, muskelmasse og benbyging som avgjør det! Det er overhode ikke min kropp som skal sammenlignes med din, men du som skal se på din kropp og vurdere ut fra det. Men jeg kan ikke i min villeste fantasi se at du veier for mye i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #4 Del Skrevet 10. februar 2005 Du går ikke ned fordi kroppen din rett og slett har en vekt som er riktig (eller sannsynligvis i underkant) av hva som er bra. Begynn heller å trene styrke; styrke bygger muskler og strammer opp, så du blir tynnere og fastere i fisken uten at det vises på vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. februar 2005 #5 Del Skrevet 10. februar 2005 Du går ikke ned fordi kroppen din rett og slett har en vekt som er riktig (eller sannsynligvis i underkant) av hva som er bra. Begynn heller å trene styrke; styrke bygger muskler og strammer opp' date=' så du blir tynnere og fastere i fisken uten at det vises på vekta.[/quote'] Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #6 Del Skrevet 10. februar 2005 kan hun sette igang å spise alt det der usunne? selv veier jeg 60 og er like høy... skulle gjerne gått ned flere kilo når jeg hører og ser sånnne syltynne jenter. men jeg får meg bare ikke til det:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #7 Del Skrevet 10. februar 2005 Din BMI er 18, dvs at du er akkurat litt undervektig. Det som kan være lurt er vel å trene styrke, få litt muskler, for jeg tror ikke du trenger slanke deg iallefall. Stam opp der du vil stamme opp og vær fornød med vekta. Men jeg ville ikke anbefale å gå ned i vekt, men noen er bare tynne mens andre ikke er like tynne. (jeg er ikke like tynn, men har aldri hatt problemer med vekta, trenger bare litt stam-opp jeg også:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. februar 2005 #8 Del Skrevet 10. februar 2005 Stemmer i med Lilith og de andre - for all del - ikke slank deg! Men trening er bra uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #9 Del Skrevet 10. februar 2005 dersom man strammer opp trenger man da kondis trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. februar 2005 #10 Del Skrevet 10. februar 2005 En blanding av styrketrening og cardio gir best resultat både helsemessig og utseendemessig på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå