AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Jeg har en stor fylling ed amalgam i dem bakerste jeksel, har hatt den der i mange år. Aldri plaget meg. Men inni mellom når jeg berører tungen rundt fyllingen, så får jeg liksom en metall smak, eller en svak følelse som om jeg skulle hatt en sølvkjede i munnen, flere som har det slik??? Er d farlig med amalgam i tennene? ☺️ Anonymkode: 5dc84...a9e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Ja, jeg ville skiftet den ut Anonymkode: 85820...fc5
nordlending Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Tannlegen min sa at det bare er å ha amalgamfyllingene så lenge en kan, da de er mye mer holdbare enn plast.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Amalgamfyllinger er ikke spesielt sunt, men det frigjør mere kvikksølv å borre dem ut enn å la dem være der. Når det er bare èn kan du egentlig gjøre hva du vil. Å borre ut flere på èn gang kan være belastende for kroppen, jeg ble kronisk syk etter jeg borret ut alle mine i 1995. Anonymkode: d157f...371
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå