AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Har datet en mann en gang og det var veldig god match. Vi tekstet en del før det. Han skriver nå meldinger hver dag, men helt ok for han stiller ikke spørsmål, så er ikke masete. En ting som nå gjør meg skeptisk er at han småkritiserer meg. Han tuller" liksom" , men sier rett ut at han for eksempel ikke liker at jeg bruker snapchat når jeg kommuniserer med han. Han påpekte også et par andre småting. Han tuller med at jeg er en rotekopp, men jeg er ikke så ille. Blir nå litt mye. Vet ikke om det er flørt, men blir litt lei meg av det. Anonymkode: 7a1ac...715
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Usikker på deg selv? Snapchat er en håpløs kommunikasjonsform. Å hva som om du er litt rotete. Alle er jo det. Hvis du tar deg nær av så små ting så burde du ta tak i deg selv og jobbe med det.. Anonymkode: fc3f8...866 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Sikker på at det ikke er du som bare er veldig nærtagende? Å det å bruke snap som kommunikasjonsmiddel er teit. Anonymkode: a9502...e10 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Hva mener han med at du bruker snapchat når du kommuniserer med han? Når dere er i samme rom? Eller følger han med på scoren din når dere charter eller hva? I såfall ville jeg blitt veldig betenkt det lyser det kontrollerende av. Anonymkode: c3868...ad4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Syns han høres kjip ut... Kritisere deg når han egentlig ikke har noe tett relasjon til deg... Høres ut som en som har lest litt for mange "the game" sjekkebøker der de blir lært opp til å tråkke ned jenta før de "bergtar" hun for da har hun så lav selvtillitt at hun ikke vet å avvise de. Si fra at han skal slutte med sånne kommentarer. Anonymkode: 4d29e...7a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå