Gjest Sugemerke Skrevet 2. februar 2018 #21 Skrevet 2. februar 2018 Tror jeg hadde snakket om miljø og forbruk til hun aldri spurte meg igjen.
Gjest Faerunpedia Skrevet 2. februar 2018 #22 Skrevet 2. februar 2018 Shopper gjerne på nettet, men handler aldri i butikker, det er kjedelig og tar masse tid.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #23 Skrevet 2. februar 2018 Jeg "shopper" bare når jeg trenger noe, så det går kanskje ikke under shopping. Å reise ut og handle når man har alt man trenger byr meg imot, men det henger kanskje sammen med at jeg har vært fattig mye i livet og forertrekker at pengene jeg bruker skal ha en verdi utenom å være resultatet av en kjedsomhetsaktivitet Anonymkode: 6232c...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #24 Skrevet 2. februar 2018 Herlig retro innlegg! Jeg har ikke vært i en klesbutikk på to år. Shopper absolutt alt på nett. Er det fortsatt vanlig å tråle rundt i butikker "på shopping" altså? Anonymkode: 0ed03...8da 1
kvinneguide Skrevet 2. februar 2018 #25 Skrevet 2. februar 2018 Enig med deg, shopping er slitsomt og takk og pris for netthandel som gjør livet mye lettere. Masse folk og trengsel, høy musikk og mas, lange køer, nei det er bare stress. Kan dere ikke møtes for kaffe eller lunch når hun er ferdig? 1
Navne Løs Skrevet 3. februar 2018 #26 Skrevet 3. februar 2018 Jeg liker ikke shopping. Det er forferdelig musikk i de fleste butikker, mye folk og noen venninner bruker laaang tid på å kikke og snuse rundt. Siden jeg prøver å kjøpe mesteparten av klærne mine brukt, har jeg fått skikkelig avsmak på det å shoppe som sosial aktivitet. Jorden er i ferd med å kollapse og folk går fremdeles rundt med shoppingbrillene sine. Det verste er å reise til London med venninner og tilbringe hele helgen i Oxfordstreet, det er tortur for meg. Jeg blir bare irritabel og sliten. Seriøst, hvor mye klær og ting trenger vi egentlig? 1
Navne Løs Skrevet 3. februar 2018 #27 Skrevet 3. februar 2018 22 timer siden, Sugemerke skrev: Tror jeg hadde snakket om miljø og forbruk til hun aldri spurte meg igjen. Samme her!
kamel Skrevet 3. februar 2018 #28 Skrevet 3. februar 2018 Jeg liker det ikke. Får vondt i armer, skuldre og føtter av å traske rundt i butikker.
Scoop Skrevet 3. februar 2018 #29 Skrevet 3. februar 2018 Hater butikker, spesielt uten mål og mening. Bare å fortelle søsteren din hvorfor du ikke vil være med, og det bør hun jaggu akseptere. Forstår ikke folk som vil ha andre med seg på ting de vet den andre ikke liker. Har jeg en venninne som ikke liker spinning spør jeg heller hun som faktisk liker det..
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #30 Skrevet 3. februar 2018 8 minutter siden, Scoop skrev: Har jeg en venninne som ikke liker spinning spør jeg heller hun som faktisk liker det.. Ja ikke sant...jeg trener på et treningskonsept der de har gratis prøvetimer, og jeg nevnte dette for søsteren min en gang om hun ville være med. Hun dro på det og var usikker på om det var hennes type trening, og da lar jeg greit dette ligge og spør ikke igjen. Er da ikke så uselvstendig at jeg ikke kan gjøre det jeg skal gjøre selv. Anonymkode: 5aa10...eb4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #31 Skrevet 3. februar 2018 Jupp. Men jeg liker ikke kvinnelige vennskap heller, så det løser seg helt selv. Alt for mye «åååå så flink du er» (not: enhver idiot er i stand til å gjøre det damer forventer skryt for) eller «åååå såh pen» (du ser ut som ei oversminka bestemor, vi vet begge at du ser 20 år yngre ut uten sparkel i trynet) eller all den forferdelige preeninga og luseplukkinga. Eller folk som blir sur fordi jeg sier «nei, det gidder jeg ikke fordi det er gørrkjedelig» når det ER gørrkjedelig eller «du prater bare drit» når de prater bare drit. Takke seg til menn. De kan du si sånt til. Eller, på godt norsk: hold en ordentlig samtale med uten å tråkke folk på tær de stikker frem og håper du skal tråkke på. si «nei, shopping er dønn kjedelig. La oss heller dra på fjelltur». To scenario vil følge. 1 hun blir sur og snakker ikke med deg på 1/2 år. Innertier og jubel. 2. Dere går på fjelltur. Innertier og jubel. Anonymkode: 27362...f22
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #32 Skrevet 3. februar 2018 På 2.2.2018 den 13.37, Zoey skrev: Jeg er glad i å shoppe, også uten mål og mening, spesielt på steder med godt utvalgt av butikker. Men, alene. Gud, jeg hater å shoppe som sosial aktivitet. Jeg vil gjerne slippe å se på at andre, uansett mor, bestevennine eller ektefelle kikker på ting jeg ikke er det minste interessert i. [...] GRRRRR. Ok. Det var godt å få ut. Jeg synes ikke du er sær, TS. Vi har alle våre greier, og det er lov å ha en greie. Jeg forstår godt at du misliker det som sosial aktivitet i alle fall. Amen. Det kan være gøy å gå i butikker, men da må det være helt på mine egne premisser, og for guds skyld ikke samtidig som resten av verden gjør akkurat det samme (en lørdag i desember er f.eks. ikke et koselig tidspunkt å shoppe på). 2 timer siden, Navne Løs skrev: Jeg liker ikke shopping. Det er forferdelig musikk i de fleste butikker, mye folk og noen venninner bruker laaang tid på å kikke og snuse rundt. Siden jeg prøver å kjøpe mesteparten av klærne mine brukt, har jeg fått skikkelig avsmak på det å shoppe som sosial aktivitet. Jorden er i ferd med å kollapse og folk går fremdeles rundt med shoppingbrillene sine. Det verste er å reise til London med venninner og tilbringe hele helgen i Oxfordstreet, det er tortur for meg. Jeg blir bare irritabel og sliten. Seriøst, hvor mye klær og ting trenger vi egentlig? Sånne ting er det aller verste ved å dra på tur med venninnegjengen. Alle andre enn meg synes det er helt topp å bruke hele helgen på å tråle butikk etter butikk, mens jeg heller vil traske gatelangs og se på folk og miljøer og bygninger og ett og annet museum og drikke kaffe eller vin på fortausrestauranter og finne koselige restauranter og spise god mat og ... Men alle har jo brukt så mye penger på shopping at middagen gjerne ender opp som "piknik" på hotellrommet med kaldmat fra super'n, eller en burger på McDonalds (for det er jo både billig og "ufarlig"). Anonymkode: 4e4b9...d84
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #33 Skrevet 3. februar 2018 Jeg liker heller ikke shopping, og spesielt ikke klær. Kjenner flere som ikke kan fordra det:P Anonymkode: a34bd...55e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #34 Skrevet 3. februar 2018 Det er da mange kvinner som ikke liker å shoppe, ikke noe uvanlig det. Jeg liker det ikke, og det samme gjelder de fleste av mine venninner. Om vi er ute etter noe spesielt, som f.eks. en fin kjole, går vi kanskje i en butikk sammen. Men ikke som en hobby. Ikke er det hyggelig å gå rundt i folksomme butikker med høy musikk og stress, og ikke er det miljøvennlig å kjøpe ting hele tiden. Eneste unntaket mitt er vintageshopping, spesielt i utlandet. Da kan jeg kose meg, mens jeg kikker på rare, unike plagg som har levd et liv. Men foretrekker å gjøre det alene, så jeg kan ta meg god tid. Anonymkode: c5e3d...6ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå