Gå til innhold

Er to vaskemaskiner helt teit?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer fra en familie med tre barn, vi har hatt to maskiner siden minstemann ble født. Har vært store mengder tøy i perioder, og det har vært gull når den ene maskinen har blitt ødelagt. Nå har alle tre flyttet ut men tror ikke det har vært vurdert å gå ned til en maskin likevel. Når vi kommer hjem har vi ofte med oss en bag skittentøy hver siden vi betaler for vaskemmaskiner + i eksamensperioder er ikke klesvask øverst på prioriteringslisten. Og når vi drar igjen så er det mye sengetøy som skal vaskes osv...

Så kjøp en maskin til med god samvittighet. Bare tenk på hvor deilig det er å vaske alt sengetøy samtidig, sette på en maskin med lyst og en med mørkt samtidig osv. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 2.2.2018 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Vi har tre barn i huset og når det gjelder klesvask er nok begge (barna er svært unge) litt skippertakmennesker. Vi har stort nok vaskerom til en vaskemaskin til, kursen tåler det, økonomien tåler det veldig godt og jeg har flere ganger drømt om å vaske to fulle maskiner i slenger når lysten og inspirasjonen tar meg. For jeg glemmer å sette rett på en ny også drar det ut til neste dag også klarer jeg ikke huske å "seriekjøre" da heller, også reiser vi bort to dager og ja. 

Er det helt usaklig tåpelig med to vaskemaskiner i samme hus, med en vanlig barnefamilie? Har ellers snorer ute, under tak, samt tørketrommel. Så tørking er sjelden noe problem. Det meste utenom finvask, teknisk stoff og ull kjøres i trommelen. 

Jeg har skikkelig lyst, men vaskerommet blir brukt som bakdør til kjelleren og mye brukt på sommeren og gruer meg litt til tilbakemelding fra mor, søstre og svigerinner på påfunnet... 

Anonymkode: a9e32...7af

Økonomisk er jo dette en engangsinvistering i kjøp av en vawkemaskin til. Om du kjører to vasker samtidig elelr to etter hverandre så blir jo strømforbruket likedan. 

Om du er bekymret for kommentarer så kjøp skyvedørsgarderobeløsninger til å sette foran vaskemaskinene og skyld på at dette ser penere ut. Hvem skal se inn i din skyvedørsgarderobe på vaskerommet?

PS. Jeg drømmer om to oppvaskemaskiner på kjøkkenet. 

Anonymkode: 96f76...d36

Skrevet

Vi har to vaskemaskiner og det er helt fantastisk😁 Løp å kjøp (og gled deg)🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...